Ja ja nu weten we het wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey Deadvroeg wakker, in je bed geplast?
nee ben mad nuquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja sorry hehe wilde gewoon eens iets nieuws proberen, snap je toch wel haha
heyaquote:
Nee hoor... nou ja... elke dag werken... dag in dag uit... pfffffquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vent, haat jij je leven en je situatie?
Denk jaar of 7/8 jonger. Is zij klaar met studeren tegen die tijdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zou wel jongere vriendin zoeken dan na je 30ste kind krijgen als vrouw zijnde is niet heel fijn.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee, kon geen goeie van haar vinden
laat hem g hijs het niet waardquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Boeiend ik ram je als je zo doet tegen m'n boi dp
wanneer moet ons team haxballen?quote:
Die willen geen 30jarige man joh.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:46 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Denk jaar of 7/8 jonger. Is zij klaar met studeren tegen die tijd
ALSOF MIJ DAT BOEIT, VIEZE VUILE PREZJEquote:
hoezo ik doe toch gewoon normaal tegen hemquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Boeiend ik ram je als je zo doet tegen m'n boi dp
Oh jawel. Mannen rijpen als wijnquote:
jij rijpt als melkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:47 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Oh jawel. Mannen rijpen als wijn
ik ook nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet ik niet, iemand moet even iedereen gaan quoten. Maar ik heb geen zin
Dan val ik onder tienermoeder :ssquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan er wel voor zorgen dat je een milf wordt binnenkort
Hier ging het net echt los, maar nu zonnetjequote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:47 schreef deadprez het volgende:
lijkt wel alsof het dak eraf gaat waaien godkkr man
al de hele dag apocalyps hierquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hier ging het net echt los, maar nu zonnetje
aight, we pakken zequote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die kan het wel aardig ja, gewoon dik op counter spelen, bam bam
hier gaan we weer:quote:
Dat is waar. Wil ze laseren maar erg duurquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, je ogen gaan achteruit
Ieder zijn eigen definitie.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier gaan we weer:
wát is nou eigenlijk normaal? wie beslist dat? is wat voor mij normaal is, ook voor jou normaal?
Doe het zelfquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat is waar. Wil ze laseren maar erg duur
Ahw je hebt een bril, wat schattig.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat is waar. Wil ze laseren maar erg duur
gwn zo'n laserlampje kopen bij dealextreme idd, succes gegarandeerdquote:
Zoek op Class 4quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn zo'n laserlampje kopen bij dealextreme idd, succes gegarandeerd
Zo'n groene straal halve minuut recht in je ogen laten schijnen. Meteen perfecte ogenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn zo'n laserlampje kopen bij dealextreme idd, succes gegarandeerd
ik heb toevallig een laserlampje met een groen licht, ik ga het even proberen en ik meld de resultaten over een minuutquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo'n groene straal halve minuut recht in je ogen laten schijnen. Meteen perfecte ogen
Vervang die golfplaten dan eens.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:47 schreef deadprez het volgende:
lijkt wel alsof het dak eraf gaat waaien godkkr man
Top Hermann!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb toevallig een laserlampje met een groen licht, ik ga het even proberen en ik meld de resultaten over een minuut
huehuequote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vervang die golfplaten dan eens.
Gvd manquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over IQ he
Wat een kut opmerking. Dat jij er nou bij wilt horen als oude man, betekent niet dat je zo gemeen kan doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over IQ he
je hebt het niet lang genoeg volgehouden, even herhalen voor de zekerheidquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
ik kan niet meer zien uit mijn linkeroog, is dit maar een tijdelijke bijwerking?
Ja geen zorgen, beter doe je rechts ook meteen, dan heb je even last maar si alles straks helemaal gelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
ik kan niet meer zien uit mijn linkeroog, is dit maar een tijdelijke bijwerking?
Inkopper.. kon hem niet laten schietenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wat een kut opmerking. Dat jij er nou bij wilt horen als oude man, betekent niet dat je zo gemeen mag doen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt het niet lang genoeg volgehouden, even herhalen voor de zekerheid
thanks ben zo terugquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja geen zorgen, beter doe je rechts ook meteen, dan heb je even last maar si alles straks helemaal gelijk
Succesquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt het niet lang genoeg volgehouden, even herhalen voor de zekerheid
haha lekker voor jequote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
GODKANKER JONGES IK KAN BIJNA NIET SZIEN ALLES HEEL WAZIG
BEL DE POLISIE TYFUS TERING KANKER
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HORENquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
ben je mietje ofzoquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
Ik doe alleen koud aan het eind. Anders is het zo koud als ik eruit komquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echte mannen douchen zo koud mogelijk.
Fuck logic.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik doe alleen koud aan het eind. Anders is het zo koud als ik eruit kom
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik doe alleen koud aan het eind. Anders is het zo koud als ik eruit kom
Te kort dus, je moet langer volhouden, nu is het niet goed genoeg en zie je inderdaad wazigquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
is toch niet raar, doe ik ook altijdquote:
Vrouwen durven dat niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
is toch niet raar, doe ik ook altijd
Ik stap in en uit douche wanneer water warm is, dan droog ik me af en doe mijn kleren aan, dan heb ik het snel warm genoegquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
is toch niet raar, doe ik ook altijd
ik geloofde het echtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
haha wat een schrik, het was maar een vals alarm hoor jongens. ik zie nu helemaal geen kleuren meer maar dat komt vast door de grauwheid van de storm haha
Woeh ik trapte erin hahaha goeie hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
haha wat een schrik, het was maar een vals alarm hoor jongens. ik zie nu helemaal geen kleuren meer maar dat komt vast door de grauwheid van de storm haha
#viesdikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:02 schreef -supergirl- het volgende:
waarschuwing: nooit casa di mama margarita classica kopen. manmanman wat een smerig en karig stukje verderf
ja ik had je goed te pakken he deadprezquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Woeh ik trapte erin hahaha goeie hoor
En dan valt het ineens mee?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee casa di mama staat juist bekend om z'n dunne pizza's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |