SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 14% gewijzigd door VMSDKR op 31-03-2015 17:23:21 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wordt voorspelbaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:13 schreef Weissman het volgende:
Ik wil even melden dat ik ga stoppen met fok. Hele tijd dat gedoe met vrouwen. DM/PM hoeft niet, mag wel. Graag zelfs.
Doei
Een onzinreeks lurken en dan gaan klagen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:13 schreef bombmannl het volgende:
Iedereen weet toch al dat die c_c een dikke borderliner is die hier aandacht zoekt en medelijde probeert te wekken. Sinds haar komst is deze reeks flink verziekt.
gr gr.
lurker
Ik heb ook wel iets dat je achter kunt inbrengen. Snap je.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een onzinreeks lurken en dan gaan klagen.
Nee ok.
Ik neem het mee naar achteren, je waardevolle inbreng.
heylurkerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:13 schreef bombmannl het volgende:
Iedereen weet toch al dat die c_c een dikke borderliner is die hier aandacht zoekt en medelijde probeert te wekken. Sinds haar komst is deze reeks flink verziekt.
gr gr.
lurker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |