quote:
quote:
Oh, maar wacht even... eerst Samzz weer op zwart dan hequote:
Zie toevoegingquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, maar wacht even... eerst Samzz weer op zwart dan he
Is ze FP crew?quote:
Ja, dat zag ik daarnaquote:
My badquote:
Speld. Hooiberg.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
My bad.
En niet alle FP crew trouwens, er zitten ook goeie tussen.
Ik ken er ook maar 1 eigenlijkquote:
Ik heb werkelijk geen idee wie er allemal FP-crew is.quote:
Ik heb er nog rechten iigquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wie er allemal FP-crew is.
Eigenlijk weet ik al 10 jaar niet meer wie wie is in crewland
Hooligans, ook een goed ideequote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ook, iig iets nuttigs, hooligans mag ook.
Ohquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, maar wacht even... eerst Samzz weer op zwart dan he
Jeweettoch?quote:
Ik zag 'm netquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:29 schreef HeatWave het volgende:
http://www.buzzfeed.com/d(...)m=4ldqpfp#.qqRdlDmmo.
Jaaquote:
Dat is wel geniaalquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:29 schreef HeatWave het volgende:
Fotoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zag 'm net.
[..]
Jaa. TV-kast gekocht, trouwens
.
Hahahahaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:29 schreef HeatWave het volgende:
Leuk meubel, maar waar is de TV?quote:
Is niet mijn foto, hèquote:
Jammer, daar gaat mijn TV-beledigingquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is niet mijn foto, hè. Dus wil je weten waar de tv is, moet je de verkoper even een bericht sturen.
Ik vind t een prima tv, anders.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jammer, daar gaat mijn TV-belediging.
Tis meer een tablet dan een TVquote:
Niet iedereen heeft geld over voor 200cm tv.quote:
Of de ruimte.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft geld over voor 200cm tv.
Of dat jaquote:
Oh, was ik vergeten erbij te zeggen met jou erbij?quote:
Compensatiehuis?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of dat ja. Al weet ik wel zeker dat mijn huis groter is dan dat van HW
.
Ik zou alleen niet weten waarvoorquote:
Niet in Den Haag wonenquote:
Kom eerst maar eens langs hier, dan praat je wel andersquote:
Het is niet dat ik nog nooit in Den Haag ben geweestquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kom eerst maar eens langs hier, dan praat je wel anders
Het gaat ook niet om Den Haag an sich hequote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet dat ik nog nooit in Den Haag ben geweest.
Den Haag is best een leuke stad.... voor een paar uurquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kom eerst maar eens langs hier, dan praat je wel anders
Ik ben het na bijna 10 jaar nog lang niet zatquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Den Haag is best een leuke stad.... voor een paar uur
Thee moet je ook trekken.quote:Op woensdag 1 april 2015 07:47 schreef MissMSX het volgende:
Theetijd
M'n autocorrect maakt er trektijd van :‘)
Die trekt zichzelf maarquote:
Goed bezig!quote:Op woensdag 1 april 2015 08:01 schreef stbabylon het volgende:
Gisterenavond 1100m gezwommen en voel me perfect
Had eerst mijn vrouw afgezet bij de crossfit, en kwam haar erna weer ophalen, kreeg gelijk een handje en een maat die ook aan cf doet, en toen net was begonnen riep even: he Jasper, proeflesje doen. De grapjasquote:
Daar kom ik nooit aan omdat het hier een pierenbadje vol bejaarden is. Volgens mij zwem ik wel 1500 meter om die mensen steeds te ontwijken, ben er klaar mee.quote:Op woensdag 1 april 2015 08:01 schreef stbabylon het volgende:
Gisterenavond 1100m gezwommen en voel me perfect
Ja ok, zo gerekend wel meer dan 1100m. Ik vind op zich kleppende vrouwen (in allerlei leeftijden!) op zich niet zo erg, maar het moet naast elkaar, met een enorme ruimte tussen ze in (maar dan wel weer net niet genoeg om er tussen door te zwemmen).quote:Op woensdag 1 april 2015 08:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit aan omdat het hier een pierenbadje vol bejaarden is. Volgens mij zwem ik wel 1500 meter om die mensen steeds te ontwijken, ben er klaar mee.
De laatste twee banen zijn hier gereserveerd voor snelzwemmers, van die actievelingen die meedoen aan wedstrijden ofzoquote:Op woensdag 1 april 2015 08:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ok, zo gerekend wel meer dan 1100m. Ik vind op zich kleppende vrouwen (in allerlei leeftijden!) op zich niet zo erg, maar het moet naast elkaar, met een enorme ruimte tussen ze in (maar dan wel weer net niet genoeg om er tussen door te zwemmen).
Maar goed, nog een tijdje oefenen en het worden weer voornamelijk borstcrawl baantjes, en daarvoor zijn de laatste twee banen gereserveerd. Langzaam zwemmende mensen worden daar ruchtsiglos weggestuurd.
Of wijs.quote:Op woensdag 1 april 2015 07:57 schreef HarveySpecter het volgende:
Gisterenavond vijf flesjes bier gehad en voel me zo slecht als een hond.
Damn, ik ben oud aan het worden
Kan je extra lang werken!quote:Op woensdag 1 april 2015 08:27 schreef Q. het volgende:
Slaapritme is kapot. 4:30 wakker, gisteren ook al.
Vandaag hoop je dat-ie los komt?quote:Op woensdag 1 april 2015 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteren stond m'n bolide te schudden op de brug, vandaag hopelijk niet
Even een baantje vlinderslag zwemmen is inderdaad wel een goede manier om een baan voor jezelf te claimen.quote:Op woensdag 1 april 2015 08:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De laatste twee banen zijn hier gereserveerd voor snelzwemmers, van die actievelingen die meedoen aan wedstrijden ofzoZo snel ben ik niet. En daar gaat maar 1 persoon per baan in, anders zwem je elkaar alsnog ondersteboven omdat die actievelingen in het midden zwemmen en niet zien wie ze raken met de vlinderslag.
Joe! TF!!!quote:Op woensdag 1 april 2015 09:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Even een baantje vlinderslag zwemmen is inderdaad wel een goede manier om een baan voor jezelf te claimen.
Maar met rechts aanhouden in een baan kunnen er echt wel een man of 8 in één baan zwemmen, zolang het verschil in snelheid niet te groot is.
Ik had het over de windquote:Op woensdag 1 april 2015 09:32 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt hier inderdaad irritant in m'n gezicht
quote:Op woensdag 1 april 2015 09:37 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Pfff kut wind inderdaad. Na schatting zo'n 10 miljoen aan schade hier in Nederland
Ik ben hier op het kruispunt altijd bang dat er weer een verkeerslicht van de paal af waaitquote:
Ik ben toch altijd even angstig als ik zo'n zwabberende vrachtwagen inhaal op de snelwegquote:Op woensdag 1 april 2015 09:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ik ben hier op het kruispunt altijd bang dat er weer een verkeerslicht van de paal af waait
Ja, snap ik. Hoeveel zijn er gisteren wel niet omgewaaid?quote:Op woensdag 1 april 2015 09:41 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik ben toch altijd even angstig als ik zo'n zwabberende vrachtwagen inhaal op de snelweg
Schilders binnen? Dacht dat er alleen buiten werd gewerkt?quote:Op woensdag 1 april 2015 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme, zijn die schilders hier eindelijk bezig maar kan ik niet op m'n werkkamer waardoor ik nu al anderhalf uur ofzo achterloop. Heb gevraagd of ik er zo bij kon. Ja, hoor, bijna klaar.
Nu zijn ze koffiepauze houdenZit hier uit m'n neus te vreten want ik kan dat werk niet op de laptop doen. Knurften, ik zei dat ik daar aan het werk was en alles staat gewoon open.
Stuk of tien, dacht ik.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Hoeveel zijn er gisteren wel niet omgewaaid?
Te veel.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Hoeveel zijn er gisteren wel niet omgewaaid?
Ik dacht nog meerquote:
Fuck zeg, dat wil ik echt niet wetenquote:Op woensdag 1 april 2015 09:43 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Te veel.
Moet ineens denken aan deze van vorig jaar.
http://www.at5.nl/artikel(...)-net-omvallende-boom
Damn wat had die gozer een geluk.
Ze moeten ook de randjes van de deuren en ramen doen. Alles staat nu open en ze hebben er schermen overheen gezet tegen de tocht (soort van) en voor het geval het gaat regenen. Kan nu weer bij de pc maar god het is hier ijskoud. Handig systeem.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Schilders binnen? Dacht dat er alleen buiten werd gewerkt?
Gisteren ook, ik was aan het uitvoegen maar op de gewone rijbaan voor rechtdoor zwalkte een vrachtwagen dus ik durfde er eigenlijk niet langs, liepen ze achter me te duwen dat ik op moest schieten. Ben er met 140 langsgegaan geloof ikquote:Op woensdag 1 april 2015 09:41 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik ben toch altijd even angstig als ik zo'n zwabberende vrachtwagen inhaal op de snelweg
Dat is wel goed klote zegquote:Op woensdag 1 april 2015 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze moeten ook de randjes van de deuren en ramen doen. Alles staat nu open en ze hebben er schermen overheen gezet tegen de tocht (soort van) en voor het geval het gaat regenen. Kan nu weer bij de pc maar god het is hier ijskoud. Handig systeem.
Fijn.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze moeten ook de randjes van de deuren en ramen doen. Alles staat nu open en ze hebben er schermen overheen gezet tegen de tocht (soort van) en voor het geval het gaat regenen. Kan nu weer bij de pc maar god het is hier ijskoud. Handig systeem.
Winterschilder is goedkoperquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |