Den Haag is best een leuke stad.... voor een paar uurquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kom eerst maar eens langs hier, dan praat je wel anders
Ik ben het na bijna 10 jaar nog lang niet zatquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Den Haag is best een leuke stad.... voor een paar uur
Thee moet je ook trekken.quote:Op woensdag 1 april 2015 07:47 schreef MissMSX het volgende:
Theetijd
M'n autocorrect maakt er trektijd van :‘)
Die trekt zichzelf maarquote:
Goed bezig!quote:Op woensdag 1 april 2015 08:01 schreef stbabylon het volgende:
Gisterenavond 1100m gezwommen en voel me perfect
Had eerst mijn vrouw afgezet bij de crossfit, en kwam haar erna weer ophalen, kreeg gelijk een handje en een maat die ook aan cf doet, en toen net was begonnen riep even: he Jasper, proeflesje doen. De grapjasquote:
Daar kom ik nooit aan omdat het hier een pierenbadje vol bejaarden is. Volgens mij zwem ik wel 1500 meter om die mensen steeds te ontwijken, ben er klaar mee.quote:Op woensdag 1 april 2015 08:01 schreef stbabylon het volgende:
Gisterenavond 1100m gezwommen en voel me perfect
Ja ok, zo gerekend wel meer dan 1100m. Ik vind op zich kleppende vrouwen (in allerlei leeftijden!) op zich niet zo erg, maar het moet naast elkaar, met een enorme ruimte tussen ze in (maar dan wel weer net niet genoeg om er tussen door te zwemmen).quote:Op woensdag 1 april 2015 08:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit aan omdat het hier een pierenbadje vol bejaarden is. Volgens mij zwem ik wel 1500 meter om die mensen steeds te ontwijken, ben er klaar mee.
De laatste twee banen zijn hier gereserveerd voor snelzwemmers, van die actievelingen die meedoen aan wedstrijden ofzoquote:Op woensdag 1 april 2015 08:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ok, zo gerekend wel meer dan 1100m. Ik vind op zich kleppende vrouwen (in allerlei leeftijden!) op zich niet zo erg, maar het moet naast elkaar, met een enorme ruimte tussen ze in (maar dan wel weer net niet genoeg om er tussen door te zwemmen).
Maar goed, nog een tijdje oefenen en het worden weer voornamelijk borstcrawl baantjes, en daarvoor zijn de laatste twee banen gereserveerd. Langzaam zwemmende mensen worden daar ruchtsiglos weggestuurd.
Of wijs.quote:Op woensdag 1 april 2015 07:57 schreef HarveySpecter het volgende:
Gisterenavond vijf flesjes bier gehad en voel me zo slecht als een hond.
Damn, ik ben oud aan het worden
Kan je extra lang werken!quote:Op woensdag 1 april 2015 08:27 schreef Q. het volgende:
Slaapritme is kapot. 4:30 wakker, gisteren ook al.
Vandaag hoop je dat-ie los komt?quote:Op woensdag 1 april 2015 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteren stond m'n bolide te schudden op de brug, vandaag hopelijk niet
Even een baantje vlinderslag zwemmen is inderdaad wel een goede manier om een baan voor jezelf te claimen.quote:Op woensdag 1 april 2015 08:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De laatste twee banen zijn hier gereserveerd voor snelzwemmers, van die actievelingen die meedoen aan wedstrijden ofzoZo snel ben ik niet. En daar gaat maar 1 persoon per baan in, anders zwem je elkaar alsnog ondersteboven omdat die actievelingen in het midden zwemmen en niet zien wie ze raken met de vlinderslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |