Never gonna happen. Tenzij er ooit een fantastische meet georganiseerd wordt en crip en ik en jij heen gaan.quote:
quote]quote:
Op dinsdag 31 maart 2015 15:56 schreef Fokker89 het volgende:
Bedankt hequote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Never gonna happen. Tenzij er ooit een fantastische meet georganiseerd wordt en crip en ik en jij heen gaan.
[/quote]quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 31 maart 2015 15:56 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil ook selfie met Crip en Flip
Er moeten te veel toevalligheden zijn om het te laten plaatsvinden. Alledrie aanwezig sowieso. Maar ik doe geen grote meets meer. Dus jaquote:
Kom je 23 mei ook niet?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er moeten te veel toevalligheden zijn om het te laten plaatsvinden. Alledrie aanwezig sowieso. Maar ik doe geen grote meets meer. Dus ja![]()
Zeg dan gewoon meteen dat je 1 op 1 wilt afsprekenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er moeten te veel toevalligheden zijn om het te laten plaatsvinden. Alledrie aanwezig sowieso. Maar ik doe geen grote meets meer. Dus ja![]()
Ja, dat is niet meer dan anders volgens mij.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:03 schreef DrNick het volgende:
http://9292.nl/reisadvies(...)ek/2015-03-31T1616/2 5, valt mee.
goddomme dan komt mijn geest ook niet hoor.quote:
We moeten Flips gewoon overhalen om toch te komen. Iemand een idee waarmee we haar kunnen lokken?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
goddomme dan komt mijn geest ook niet hoor.
deze meet is rigged
ronaldoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:06 schreef bondage het volgende:
[..]
We moeten Flips gewoon overhalen om toch te komen. Iemand een idee waarmee we haar kunnen lokken?
Nope tenzij er meer users gaan die ik leuk vind dan users die mij niet interesserenquote:
ONZ / [Meet] 23 Mei Utrecht. #2quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope tenzij er meer users gaan die ik leuk vind dan users die mij niet interesseren![]()
In alle eerlijkheid (ook al is het meettopic waar ONZ SC naar verwijst nu gesloten), staan er in die OP maar 5/6 mensen die ik leuk vind/mij leuk lijken. En jij staat niet eens in die op .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |