Heb jij je wire stand al?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Promarkers zijn van Letraset. Die zou ik ook geen imitaties noemen. Maar Touch heeft wel heel erg naar Copic gekeken.
Ach, ik ben allang blij dat ik op eBay goedkope markers heb gevonden een tijdje terugquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Promarkers zijn van Letraset. Die zou ik ook geen imitaties noemen. Maar Touch heeft wel heel erg naar Copic gekeken.
Nee. En ik zal er nog een week of twee mee moeten wachten. Hij stond op een verlanglijstje ergens. Zou lullig zijn als ik hem koop, en vervolgens staat m'n zusje er mee op de stoep voor m'n verjaardag.quote:
Ziet er erg machtig uit..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:04 schreef Crip het volgende:
Ik ga morgen zo slecht eten ik weet het nu al.
Wil sws dit proberen:
[ afbeelding ]
9gagquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:04 schreef Crip het volgende:
Wil sws dit proberen:
[ afbeelding ]
Wat staat er nog meer op je verlanglijstje?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. En ik zal er nog een week of twee mee moeten wachten. Hij stond op een verlanglijstje ergens. Zou lullig zijn als ik hem koop, en vervolgens staat m'n zusje er mee op de stoep voor m'n verjaardag.
Ah okay ^^quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je moet na betalen de verkoopster berichtje sturen met welke kleuren je wilt hebben*Mocht je bestellen*.
Als je op de kleurenkaart daar een kleur ziet die je wilt.. kijk dan even op mijn foto of die daar ook bij staat. Kleurenkaarten op webshops komen nooit helemaal over één met hoe het echt is.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ah okay ^^
Wil wel paar kleurtjes proberen.
Wilde al heel lang zo'n hele set maar natuurlijk tering duur (originele)
Ik koop een drankje voor je bij het concert.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:06 schreef DrNick het volgende:
Ik heb gewoon geen verjaardagscadeautje gekregen, op die van LB na![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik koop een drankje voor je bij het concert.
Oh god, ik kreeg geloof ik een klein hartinfarct van alleen al het plaatsje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:04 schreef Crip het volgende:
Wil sws dit proberen:
[ afbeelding ]
Hallo zo groot is dat ding nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh god, ik kreeg geloof ik een klein hartinfarct van alleen al het plaatsje.
Geen idee of ze het hebben, zo ja, krijg jij van mij een Sisi.quote:
Oh dat valt nog mee. Ik schaal omlaag naar diabeetus.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Hallo zo groot is dat ding niet
[ afbeelding ]
I need itquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee. Ik schaal omlaag naar diabeetus.
Die zag ik toen ik een paar maanden terug in Amsterdam wasquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:04 schreef Crip het volgende:
Wil sws dit proberen:
[ afbeelding ]
Ik mag geen prik van m'n mama :squote:
Ja die hebben ze daar, en ook in rdam.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die zag ik toen ik een paar maanden terug in Amsterdam was
Oh het is er zo 1 die denkt dat je dan autisme krijgt en zoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik mag geen prik van m'n mama :s
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Hallo zo groot is dat ding niet
[ afbeelding ]
quote:
Hebben ze dat in rdam? Waar dann??? :squote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja die hebben ze daar, en ook in rdam.
Ziet er te lekker uit.
Eensquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Sinds ze daar die suiker uit hebben gehaald
![]()
Net als fristiDat is nu gewoon waterige yoghurt met een smaakje
IK WIL DE OUDE FRISTI WAARBIJ JE TANDEN UIT JE BEK VALLEN!
Boeken en BD's.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat staat er nog meer op je verlanglijstje?
Neat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Boeken en BD's.
Dit soort meuk:
http://www.amazon.co.jp/dp/B00J2O3CU0
http://www.amazon.co.uk/dp/1401238963
http://www.amazon.co.uk/dp/B00O3RUTNO
Schaamteloze geek.
Boh risottoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:14 schreef DrNick het volgende:
Valt er een beetje leuke risotto te maken met haricots verts?
Awww. Maar je had toch wel geld gekregen oid? In ieder geval beter dan niets.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:06 schreef DrNick het volgende:
10 euro van nonkel Giequote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Awww. Maar je had toch wel geld gekregen oid? In ieder geval beter dan niets.
Nope. Zeer matig in ieder geval. Zou eens serieuzer moeten gaan leren. Was ooit begonnen met het leren van katakana en hiragana.quote:
Oef. Duur grapje wel sowieso.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb lenzen voor m'n camera atm heel hoog staan op m'n verlanglijstje
Jaquote:
materialistquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:06 schreef DrNick het volgende:
nick heeft liever een lbquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
Wacht, Nick, had jouw zusje je niet een LP gegeven?
Heb je een recept ergens online toevallig?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is het ook met kokosmelk,knoflook, citroengras, uitje, kruiden etc etc. Wat ga jij eten?
Dat was kerstquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
Wacht, Nick, had jouw zusje je niet een LP gegeven?
Surgequote:
Volgens mij is het rooster leeg voor vanavond.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Surge
Wordt er vanavond nog gedraait op Gutter
Ohquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Volgens mij is het rooster leeg voor vanavond.
Kan ik nietquote:
quote:
Wie?quote:
Onweerquote:
hihihi moest hard lachen 10/10 xd xd xd xdquote:
Dat is wel een voorwaarde iddquote:
Of je moet er zin in hebben. 's Zomers is het wel leuk om om het gras te liggen als het tyfushard regent.quote:
Dat is ook wel lekker inderdaadquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Of je moet er zin in hebben. 's Zomers is het wel leuk om om het gras te liggen als het tyfushard regent.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:57 schreef wietparkiet het volgende:
he verwaarloosbaar stuk varkensvlees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |