SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week is ie rijklaar.
Nou had ik een 107 en ik wil de winterbanden ook om deze auto zetten maar de dealer wil dat uit "veiligheids"reden niet doen.
107 maat: 155-65-14
108 maat: 165-65-14
Wat is er niet veilig aan? Of wil hij mij gewoon dure nieuwe winterbanden aansmeren?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Deze heb ik net gekochtHoeveel mm profiel hebben je winterbanden nog over? Als een winterband minder dan 4mm profiel heeft, is de band nog APK goed, maar zal de band niet meer functioneren als winterband zegmaar. Leeftijd van de banden is ook van belang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week is ie rijklaar.
Nou had ik een 107 en ik wil de winterbanden ook om deze auto zetten maar de dealer wil dat uit "veiligheids"reden niet doen.
107 maat: 155-65-14
108 maat: 165-65-14
Wat is er niet veilig aan? Of wil hij mij gewoon dure nieuwe winterbanden aansmeren?
Lees mij post nog eensquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn "oude"winterbanden zijn zeker nog 4mm profiel.
Maar die 65 tegen 55?
Snap niet waarom de dealer het niet wil? (ja, nog meer geld innen, dat snap ik)
* uniekhoorn blond
Ja, dank je... maar is het dan echt zo slecht?quote:
Jeetje, wat zal de dealer jou een lastige klant vinden zegquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, dank je... maar is het dan echt zo slecht?
Hij mag het je in ieder geval niet aanraden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, dank je... maar is het dan echt zo slecht?
ja daar twijfel ik dus over of ik die heb, heb het zelf nog niet kunnen achterhalen,quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Als er esp/esc op zit dan zit er in elkgeval een stuurhoeksensor op die je moet inleren na het uitlijnen
Dealer, instructie boekjequote:Op dinsdag 10 november 2015 10:13 schreef Martijn137 het volgende:
[..]
ja daar twijfel ik dus over of ik die heb, heb het zelf nog niet kunnen achterhalen,
heb een knopje met DSTC waar ik zoiezo de traction control (gedeeltelijk) uit kan schakelen.
kan alleen niet vinden of dat deze versie ook ESP heeft.
volgens deze link zou DSTC betekenen dat ik ook ESP heb is er een manier om de te verifieren?
ja dat wordt dus de dealer,quote:
Ik heb het over de automaat. Daarom ook in de D.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:59 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik denk misverstandje ik dacht aan de motoroliejij aan die in de automaatbak? Of uhhm *blond*
Het laatste geval heb ik niks aan gedaan. Ik heb er net 12.000 opzitten sinds juli 2014 en geen idee wat voor die tijd is gedaan
Olie net onder het minimum kan gekke dingen doen met een automaat.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:06 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik zal het eens vragen.. dat is namelijk nog niet gedaan.
Maar het is dan toch vreemd dat hij 9 vd 10x wel goed rijdt?
Op de brug en een bandenlichter tussen de rubbers.quote:Op zondag 15 november 2015 17:10 schreef loveli het volgende:
Wat zijn de symptomen van versleten draagarmrubbers en hoe check ik dat makkelijk?
quote:Op zondag 15 november 2015 17:10 schreef loveli het volgende:
In het kader van "mijn auto maakt een geluid, kunnen jullie in je glazen bol kijken wat het is?" het volgende. Mijn auto is een ouwe bak uit de tijd dat mannen nog van staal waren en boten van hout. Ik heb een rammel rechtsvoor. Op asfalt merk ik het niet, op klinkers wel. Dacht eerst dat het de schokbreker was, maar die is het niet (auto dweilt niet in bochten en deint niet lang als je hem inveert).
Voor zover ik kon beoordelen ligt het ook niet aan de stabilisatorstang (met de hand geprobeerd te bewegen, voelde geen verdachte speling). Bij inveren hoor je wel een rubber kraken, maar ik weet dus niet welke het is
Wat zijn de symptomen van versleten draagarmrubbers en hoe check ik dat makkelijk?
omdat het jonge autos zijnquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:19 schreef Chunees het volgende:
waarom zijn onderdelen van jonge autos zo duur en amper te vinden?
Doe eens een gokquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:19 schreef Chunees het volgende:
waarom zijn onderdelen van jonge autos zo duur en amper te vinden?
Kapotte schakelaarquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:56 schreef Peter het volgende:
Een vraagje, ik heb een Alto'tje uit 96 als goedkope woon-werk wagen.
Nu blijft sinds vanavond de mistlamp branden. Ook als het licht uit staat en contact uit.
De schakelaar doet ook raar, brand een lampje als deze uit staat, brandt niets als ik hem indruk.
Zet ik het contact aan en de verlichting aan, dan gaat hij wel uit.
Heb nu 2 zekeringen er uit moeten halen, anders wilde de mistlamp niet uit en zou mijn accu leeggetrokken worden. Heeft iemand enig idee?
maar de mistlamp blijft aan tot ik er twee zekeringen uit haal. 1 is niet voldoende. Maar als ik dan de lampen ontsteek werkt alleen stadslichtquote:
nopequote:Op woensdag 25 november 2015 01:39 schreef vannelle het volgende:
Heb je een trekhaak?
Staat vaak garant voor gekloot aan de bedrading.
Omdat die massaal naar Polen verscheept worden, in plaats van op de sloop te belanden. Dus nergens 2e hands onderdelen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:19 schreef Chunees het volgende:
waarom zijn onderdelen van jonge autos zo duur en amper te vinden?
Kapotte schakelaarquote:Op woensdag 25 november 2015 01:03 schreef Peter het volgende:
[..]
maar de mistlamp blijft aan tot ik er twee zekeringen uit haal. 1 is niet voldoende. Maar als ik dan de lampen ontsteek werkt alleen stadslicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |