Daar gaat 't niet om.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alsof Ajax nog kans maakt, PSV wordt gewoon kampioen.
Dat wisten we 5 speelrondes geleden al
Dat wisten we zelfs 10 speelrondes geleden al
Beter laat klaar dan vroegtijdig falen hequote:Op vrijdag 3 april 2015 11:49 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Daar gaat 't niet om.
Het erge is gewoon dat ze in de 'voetbalhoofdstad' niet durven te zeggen dat ze dit jaar kampioen gaan worden en alle andere ploegen die titel maar uit hun hoofd moeten zetten. Nee, niets van dat alles. Allemaal angst en beven. Die staan straks zelfs nog met hun bek vol tanden als ze de schaal vast mogen houden.
Oh man, dat wordt ge-wel-dig! Nog jaren gaan we erover napraten!quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:08 schreef Silenus het volgende:
Lief! Kan niet wachten op de groots aangekondigde vuurwerkshow.
Als het 6-4 wordt dan was het een leuke middagquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:37 schreef Silenus het volgende:
Zeker. Laatste écht leuke uitwedstrijd van het jaar bovendien, als er geen gekke dingen meer gaan gebeuren dan.
Moisander lijkt me dan hequote:Op vrijdag 3 april 2015 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Boilesen zal wel de prijs uitdelen voor de beste speler van Future Cup als aanvoerder.. De winnaar lacht zich een breuk man![]()
quote:
loooool nu snap ik hem pasquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind Feyenooit wel een leuke, ik denk dat ze dat zeggen om dat Feyenoord nooit iets wint. Lol.
Ach, ik probeer een beetje een ludieke draai aan te geven als opwarmertje naar zondag. Mij zie je in ieder geval niet schelden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:02 schreef HenkieVdV het volgende:
Utrecht-tuig aanwezig en meteen daalt het niveau in dit topic.
Volgens mij werden beelden toen in ieder geval nog niet in breedbeeld uitgezonden, dus het zal wel een jaar of 12 geleden zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
loooool nu snap ik hem pas
wanneer was ookal weer de laatste keer dat feyenooit (lol) kampioen werd?????
Je vergeet even dat ze welk elk seizoen die doelstelling hebben, dat is ook iets waard toch?quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:24 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Volgens mij werden beelden toen in ieder geval nog niet in breedbeeld uitgezonden, dus het zal wel een jaar of 12 geleden zijn.
Lekker belangrijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:48 schreef FritzWepper het volgende:
We hebben toen wel die seizoens-VHS van ze behoorlijk verneukt.
Oh man Litmanen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:48 schreef FritzWepper het volgende:
Als je doel is om derde te worden heb je bij voorbaat verloren.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:24 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je vergeet even dat ze welk elk seizoen die doelstelling hebben, dat is ook iets waard toch?
Godverdommequote:Op donderdag 2 april 2015 23:54 schreef FritzWepper het volgende:
[ afbeelding ]
Boilesen: "Shalom".
V/d Hoorn: "Ja, ik heb het een beetje fris".
leuktwitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 03-04-2015 om 15:39:48Sinkgraven mist FC Utrecht - Ajax, Viergever twijfelgeval: http://t.co/YS6MH7kHuH #utraja http://t.co/DSkGW7NeH0 reageer retweet
quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Alles nu ook nog eens stuk.....2de plek wordt nog een hele opgave zo...
Hahaha, inderdaad.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:52 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Beter laat klaar dan vroegtijdig falen he![]()
Dat was buiten Litmanen en vd Sar nou niet bepaald een topelftal. Knopper, Vierklau, Oliseh, Sibon, Wamberto, Rudy en dat soort spelers, genietenquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:48 schreef FritzWepper het volgende:
Oliseh was wel een goeie , maar die was sinds de zomer van 98 al met zijn hoofd niet meer bij Ajaxquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat was buiten Litmanen en vd Sar nou niet bepaald een topelftal. Knopper, Vierklau, Oliseh, Sibon, Wamberto, Rudy en dat soort spelers, genieten
Je kunt ook overdrijven.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Alles nu ook nog eens stuk.....2de plek wordt nog een hele opgave zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |