Psv verliezen van Twentequote:
KAMPIOENEN!quote:Op woensdag 1 april 2015 09:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Psv verliezen van Twente
Ajax 3 punten bij Utrecht
jaarlijkse AZ aankoop komt ook nog.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:18 schreef DaveDave09 het volgende:
Gaat het hele transferbudget naar één speler
Gudeljquote:Op woensdag 1 april 2015 11:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
jaarlijkse AZ aankoop komt ook nog.
Hahahahahahaahahahaahahaha!!!quote:Op woensdag 1 april 2015 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zojuist gehoord dat Messi naar Ajax komt
past niet in het Ajax spelquote:Op woensdag 1 april 2015 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 april!quote:
heeft frank er zo inquote:Op woensdag 1 april 2015 11:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
past niet in het Ajax spel
geen balletje breed of terug naar de keeper
Ik heb zojuist gehoord dat Pisvee kampioen wordt....quote:Op woensdag 1 april 2015 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 april 2015 11:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik heb zojuist gehoord dat Pisvee kampioen wordt....Jammer maar het gaat toch echt gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever laat klaar dan vroegtijdig falen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op woensdag 1 april 2015 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer maar het gaat toch echt gebeuren
Liever laat klaar dan vroegtijdig falen
Nee dat is waar inderdaad.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof Twente gaat stunten
Ik heb hun basis voor zaterdag gezien. Daar wordt geen mens vrolijk van.
Hij moest eerst geblesseerd zijn natuurlijk. Marcie biedt redelijk tot goed presterende spelers die direct inzetbaar zijn natuurlijk geen contract aan, er moet wel wat mis mee zijn.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Arme Milik, nog een jaar langer in deze ellende.
Nee, serieus, nu pas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |