SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst wel, maar ik heb heel enthousiast geroepen dat op mijn mooie nieuwe zwarte fiets, nu óók een mooi nieuw zwart stoeltje zat!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:19 schreef Franny_G het volgende:
Oh, wat is ze groot zo! En wat ziet ze er toch leuk uit zeg!.
Vond ze het spannend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Ik heb eerlijkgezegd geen idee of meer tweelingen dit hebben. Vast wel natuurlijk, maar ik heb niet echt contact met andere tweelingouders, dus ik heb eigenlijk geen vergelijkingsmateriaal. Eigenlijk vind ik het wel fijn dat ze het ook zonder elkaar zo goed doen. Ze voelen zich schijnbaar ook apart van elkaar goed en dat is ook wel mijn streven. Ze zijn dan wel toevallig op dezelfde dag geboren, maar het zijn in mijn ogen gewoon broers en individuen en zo probeer ik ze te behandelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:04 schreef Franny_G het volgende:
Nikki, wat balen toch, die zieke kindjes. En de hulp van je vader is echt goud waard.. Die S. Ja, misschien vindt hij even tijd zonder z'n broer af en toe wel fijn.. Zouden meer tweelingen dat hebben, ook op deze leeftijd al?
Wait whut??!!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sylver wat een heerlijk meisje!![]()
Vandaag gebeurde er nog iets vreemds bij ons op het kdv. Een vader vroeg aan de juffen of ze zijn dochter niet meer zoveel aandacht willen geven voortaan, want ze hadden daar in het weekend last van thuis, dan wil het meisje namelijk ook aandacht. Zo wilde hun dochter (van 13 maanden!) in het weekend bijvoorbeeld ook aandacht tijdens het koken en daar werden de ouders toch wel een beetje moe van want dat was niet de bedoeling. De juf waar het tegen gezegd werd keek mijn zusje aan met een blik van: srsly?Dat je dat als ouder met droge ogen aan zo'n juf durft te vragen.
![]()
Ja he!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Spark wat heeft jouw mini al lang haar!![]()
![]()
Wat fijn dat het wennen bij de gastouder na even wennen toch heel goed ging. En beterschap! Vervelende virussen.
Ik trek mij dit soort dingen altijd zo aan, ik word er gewoon misselijk van.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sylver wat een heerlijk meisje!![]()
Vandaag gebeurde er nog iets vreemds bij ons op het kdv. Een vader vroeg aan de juffen of ze zijn dochter niet meer zoveel aandacht willen geven voortaan, want ze hadden daar in het weekend last van thuis, dan wil het meisje namelijk ook aandacht. Zo wilde hun dochter (van 13 maanden!) in het weekend bijvoorbeeld ook aandacht tijdens het koken en daar werden de ouders toch wel een beetje moe van want dat was niet de bedoeling. De juf waar het tegen gezegd werd keek mijn zusje aan met een blik van: srsly?Dat je dat als ouder met droge ogen aan zo'n juf durft te vragen.
![]()
Ik mag toch hopen dat ze dat als (1-april?)-grap bedoelden... Ik bedoel.. ik grap ook wel eens dat ze Femke 's middags maar geen brood moeten geven omdat ze me veel te hard groeit, of dat ik Lars geen eten meer geef omdat ie me veel te zwaar wordt om te tillen. Maar da's toch overduidelijk niet serieus, toch? Toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
![]()
Checkquote:Op woensdag 1 april 2015 09:26 schreef elamanilo het volgende:
Ik ben nu aan het stressen, over precies 2 weken is ze jarig en ik moet nog cadeaus fixen, en taart en ballonnen en een verjaardagsjurk.... alles dus eigenlijk nog....
Nee dat is geen 1 april grapquote:Op woensdag 1 april 2015 09:38 schreef Shandaly het volgende:
Kijk goed naar de datum van dat soort dingen... vandaag vertrouw ik helemaal niets
Ik blaas ze gewoon zelf op en maak ze vast aan de slingers of laat ze gewoon op de grond liggen. Ze willen er toch mee spelen (helaas... vind ze zelf vreselijk) Je kan ze ook wat statisch opwrijven en dan aan het plafond 'plakken'...
Echt? Ik ben benieuwd naar je review!quote:Op woensdag 1 april 2015 09:34 schreef Tally het volgende:
Ik las dat baking soda en azijn ook je ballon in de lucht kan houden ipv helium. Ik wil weten hoe goed dat werkt en vooral hoelang.
Nee die man was heel serieus.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:16 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze dat als (1-april?)-grap bedoelden... Ik bedoel.. ik grap ook wel eens dat ze Femke 's middags maar geen brood moeten geven omdat ze me veel te hard groeit, of dat ik Lars geen eten meer geef omdat ie me veel te zwaar wordt om te tillen. Maar da's toch overduidelijk niet serieus, toch? Toch?
Ik heb t toevallig vandeweek bij de Jumbo gekocht! Bij de exotische afdeling zeg maar, met surinaamse, turkse en amerikaanse spullenquote:Op woensdag 1 april 2015 11:41 schreef Tally het volgende:
Cadeautjes! Check!
Kleding! Check!
Maar nergens baking soda te koopDus misschien vanmiddag nog even bij de laatste supermarkt kijken en anders vrijdag in het bakwinkeltje in t stadje.
Owh die hebben wij hier ook nog ergens zitten. Misschien zo voor ik de oudste op ga halen even langs rijden. Thanks!quote:Op woensdag 1 april 2015 11:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb t toevallig vandeweek bij de Jumbo gekocht! Bij de exotische afdeling zeg maar, met surinaamse, turkse en amerikaanse spullen
Amerikaans en exotisch?quote:Op woensdag 1 april 2015 11:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb t toevallig vandeweek bij de Jumbo gekocht! Bij de exotische afdeling zeg maar, met surinaamse, turkse en amerikaanse spullen
Deed Aiden op die leeftijd ook ja. Drives you insaaaaane!quote:Op woensdag 1 april 2015 12:22 schreef Burdie het volgende:
Jeetje. Mijn dreumes kan Allen. Maar. Gillen..
Ik zit echt met mijn handen in het haar, vind dit echt niet leuk. (En uiteraard pikt hij dat op, wat ook niet bevorderlijk werkt...).
quote:Op woensdag 1 april 2015 12:22 schreef Burdie het volgende:
Jeetje. Mijn dreumes kan Allen. Maar. Gillen..
Ik zit echt met mijn handen in het haar, vind dit echt niet leuk. (En uiteraard pikt hij dat op, wat ook niet bevorderlijk werkt...).
Ik quote dit eventjes, want ik herken hier wat!quote:Op donderdag 2 april 2015 08:19 schreef Franny_G het volgende:
Hebben jullie dreumesen ook manieren om zichzelf 'onzichtbaar' te maken als er iets gebeurt of als er iets gedaan moet worden waar ze geen zin in hebben? I doet haar handjes voor haar ogen (als ze bijvoorbeeld 'nee' te horen krijgt) of kruipt onder de tafel of achter een stoel. Ik vind dat zo aandoenlijk.
Mijlpaaltje! Volgens mij heb ik me voor het eerst in ruim 7 jaar ziek gemeld! Het ging ook echt niet meer gistermiddag... trillend als een rietje zat ik achter m'n bureau... en eenmaal thuis bleek ik ruim 39 graden koorts te hebben. Ik heb kéélpijn, niet te zuinig! Elke poging tot slikken voelt alsof je een partij scheermesjes probeert weg te krijgen. Ik heb al anderhalve dag vrijwel niets gegeten. En geluid komt er ook niet echt uit...quote:Op woensdag 1 april 2015 09:16 schreef Shandaly het volgende:
En ik blijf maar klagen over mezelf...Naast die rugklachten heb ik nu ook nog eens een keelontsteking en een beginnende oorontsteking ben ik bang. Kan amper slikken, hoesten is helemaal pijnlijk - zowel in m'n keel als in m'n rug - en ik heb het allemaal zó gehad... Bah!
![]()
Mooi is dat hequote:Op donderdag 2 april 2015 08:19 schreef Franny_G het volgende:
Ik vind het ook wel mooi om te zien hoe primair het is: als er NU niet gebeurt waar ik behoefte aan heb dan Vergaat De Wereld. En een halve minuut later is het weer lachen.
Echt hè!quote:Op woensdag 1 april 2015 21:30 schreef Franny_G het volgende:
Die schaterlach is zo fantastisch. Echt het beste geluid ooit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme Eva, mijn dame gaat nu al bijna 1.5 week gebukt onder een enorme aanval van Krentenbaard en ik vermoed de 5e ziekte. En tot overmaat van ramp begint ook nog eens snot verkouden te worden.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:16 schreef .Sparkling. het volgende:
Eva is zo benauwd heze kan bijna niet slapen en als ze slaapt zaagt ze hele bomen om. Echt zielig, ze verliest ook de hele tijd gifgroene snottebellen
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ahhh kijk danic moet er nog een beetje aan wennen dat ze nu twee peuters heeft
Woord van de dag is: tein (trein).quote:Op zaterdag 4 april 2015 10:33 schreef exode het volgende:
Ok, ik ga duimen, donderdag met de kleine op bezoek geweest bij mijn jarige schoonzus. Nu is haar dochtertje van bijna 1 jaar ziek: buikgriep.
Ons zoontje heeft al 3x buikgriep gehad en altijd als er iets te vieren was dus het zou wel passend zijn met Pasen.....Ik hoop zo dat het hem bespaard blijft. (En ons ook, morgen paasbrunch met mijn familie, maandag voor het eerst dierentuin en dinsdag eindelijk vouwwagens kijken)
Gisteren lekker met zijn 2tjes uit eten geweestDat was even erg fijn, al liepen we eerst wat doelloos door de stad, waar gaan we eten, wat gaan we doen.
Ik lees woordjes bij mandy, leuk! Welke woorden zijn favoriet?
Fijn dat het zo goed bevalt bij de nieuwe opvang Shandaly!
Bijzonder is dat hè? Dat dat soort woorden in één keer goed gaan?quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:25 schreef Spirit82 het volgende:
Hier is het woord van de dag "FOEK!" met dank aan manlief
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:25 schreef Spirit82 het volgende:
Hier is het woord van de dag "FOEK!" met dank aan manlief
Ik vind dat al heel wat Shandaly, D zei tot vorige week maandag minder woorden>quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:17 schreef Shandaly het volgende:
Door de post van Mandy ben ik eigenlijk aan het denken gezet over de woordenschat van Femke... die is eigenlijk ook nog maar erg beperkt...
Papa,
mama,
Lash (Lars),
poesj,
etuh (etentuurlijk kent ze dat),
daag,
assiesj (= alsjeblieft, überschattig)
hier (= alsjeblieft, niet schattig)
opuh (= open of opa)
Valt best tegen he? Zou ik me nu al zorgen moeten maken? Dat doe/deed ik eigenlijk niet, het komt vast wel goed, denk ik.. ze snapt wel heel veel, ze ziet alleen het nut van het uitspreken nog niet zo ofzo... Maar over 6 weken is ze alweer 2! Ik hoop eigenlijk dat ze daar heel binnenkort eens een flinke sprong in maakt, want volgens mij is het voor haarzelf ook wel erg fijn om dingen wat makkelijker aan ons duidelijk te kunnen maken.
Isa vat het gewoon samen in pama of mapa. Twee vliegen in 1 klap!quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:42 schreef Franny_G het volgende:
I heeft de afgelopen twee weken heel obsessief papa gezegd. Ook tegen mij. Maar vandaag was het ineens weer 'mama'. En dan vooral als ze iets aan het doen was waar ze hulp bij nodig had..
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:46 schreef Spirit82 het volgende:
Hahaha isa kan ook tellen. We spelen ook regelmatig verstoppertje en dan gaat ze met haar handjes voor haar ogen tegen de muur staan: "Een, tee, neguh, ach, neguh, jaaaaa!"
Ja die molens! Wat is dat toch??quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kleuren benoemen is hier ook ineens tha bomb. Net als molensen handen wassen
.
Ja geen idee! Maar als er ergens een molen te spotten is, heeft ze m in het vizier hoor!quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:52 schreef danic het volgende:
[..]
Ja die molens! Wat is dat toch??
En alles is hier blauw, met als tweede optie rose of oanje
Dat klinkt als een tof boek: Het meisje dat altijd op de tak kauwdequote:Op zaterdag 4 april 2015 23:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja geen idee! Maar als er ergens een molen te spotten is, heeft ze m in het vizier hoor!
Kleuren gaan hier goed. Ze weet rood, blauw, groen, geel, oranje. Wit en zwart nu soms ook.
Als tegenwicht: ALLES verdwijnt hier nog in de mond en wordt afgeknaagd. Behalve eten.
Op het kdv is ze voor de leidsters van de andere groepen dat meisje dat buiten altijd op een tak/steen/whatever zit te kauwen.
+1 op het chinees mama/papa soms en ja en nee en wasda en die. En sinds deze week koekkoekquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:54 schreef aapieannie het volgende:
Kaylee praat volgens mij chinees ofzo. Hele verhalen de hele dag maar verstaanbaar![]()
Alleen als ze boos is dan kan ze ineens midden in de supermarkt/speeltuin/vulmaarin MAMA NEEEJ
Dit wil ik even tegenspreken. Nou ja, aanvullen idd. Ze telt niet, maar ze herkent de cijfers wel als ze ergens staan, waar dan ook. Het is niet alleen een woord, maar dat hoort ook echt ergens bij. Dat het een hoeveelheid is die uitgedrukt wordt, dat weet ze idd nog niet.quote:Op zondag 5 april 2015 16:14 schreef exode het volgende:
Erg leuke Paasbrunch bij ons gehad. Heerlijk om dat blije hoofdje te zien als hij zijn oma en grote neef in het vizier krijgt.
Hij staat steeds vaker los...we tellen ondertussen echt af tot hij zijn eerste stapjes zet. Nu wat uit zijn doen van de drukte vandaag, na 45 minuten alweer huilend en doodop wakker.
En mierenneuker: tellen doen ze pas veeeel later he :p. (Sorry stond een paar weken geleden een heel artikel over in Volkskrant. Ze zeggen de woorden zonder de betekenis te kennen.) Ons mannetje roept steeds vaker 'papa', duidelijk een woord zonder betekenis![]()
Heerlijk om al die woorden en zinnen hier te lezen, het wordt echt steeds leuker he?!
Dat zou best kunnen, wij hadden hier een paar weken terug heeeeeele slechte nacht, elke 2 uur wakker, vanaf 02.30u elk half uur en om 04.30/05.00 wakker en niet meer in slaap te krijgen - dat was met 19 maanden ..quote:Op zondag 5 april 2015 22:18 schreef Cwen het volgende:
Sylver
Pfff... Herkent iemand een 'sprong' rond 19/20 mnd? Ze wil weer niet slapen en dat is voor Ellie echt sprongetjesgedrag (ik houd m'n hart vast voor de puberteit).
Ze krijgt ook (eindelijk) haar 2e paar ondertandjes én ik denk dat ze binnenkort overgaat op meerwoordzinnetjes, maar echt, ze is baldadig, onrustig en overduidelijk gefrustreerd. Ze slaat en knijpt, gaat heel laat slapen en is voor haar doen vroeg wakker. Ook kauwt ze op de borst.
Het is een fase...
Jaaah heel herkenbaar (helaas). Eline wil de laatste tijd niet naar bed. (Echt een heel groot drama) en heeft er ook dagen bij dat ze gewoon de hele dag uit haar hum is (die zijn gelukkig nu iets minder aan het worden volgens mij *afkloppen*).quote:Op zondag 5 april 2015 22:18 schreef Cwen het volgende:
Sylver
Pfff... Herkent iemand een 'sprong' rond 19/20 mnd? Ze wil weer niet slapen en dat is voor Ellie echt sprongetjesgedrag (ik houd m'n hart vast voor de puberteit).
Ze krijgt ook (eindelijk) haar 2e paar ondertandjes én ik denk dat ze binnenkort overgaat op meerwoordzinnetjes, maar echt, ze is baldadig, onrustig en overduidelijk gefrustreerd. Ze slaat en knijpt, gaat heel laat slapen en is voor haar doen vroeg wakker. Ook kauwt ze op de borst.
Het is een fase...
Leuk! Echt wel een bijzonder moment, vind ik.. Hier heeft I vandaag voor het eerst rondgestapt achter haar loopwagentje. Ook tof om te zien, zo'n trots rondstappend meisje. Maar natuurlijk wel dramatische momentjes als ze ergens tegenaan rijdt en niet meer verder kan. 'Mamama'quote:Op maandag 6 april 2015 16:29 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ho even..
Mijn dame die net een weekje 1 is trekt zich op tot staan aan de bank en de salontafel.. Ineens!dikke pret!
Succes sprong mama's
En de extra mod-knopjes vallen niet op?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:06 schreef Moppert het volgende:
Oh dat was ik!Ik zat in de verkeerde browser
quote:Op woensdag 8 april 2015 08:46 schreef Limone het volgende:
Plaatje bij het praatje:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:25 schreef Burdie het volgende:
[..]Kuiken heeft dat tot vorige week gehad.
Nu zit hij in de fase dat de vorige fase voorbij is, benieuwd hoe lang die fase nou weer duurt.
Herkenbaar...quote:Op woensdag 8 april 2015 10:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]![]()
Maar poeh zeg, ik zit er best een beetje doorheen als ik heel eerlijk ben. Ik klaag niet heel snel, maar van al weken de hele dag gejammer om me heen word ik onderhand heel ongelukkig.
Noor zegt nu "mag niet, stout!" en doet het vervolgens tochquote:Op woensdag 8 april 2015 11:13 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Herkenbaar...
Ik heb nu mijn hoop gevestigd op de grote taalontwikkelingsfase. Onder het mom, ze zal wel zo'n monstertje zijn omdat ze zich nog niet goed kan uiten, kan nog niet vertellen wat er dwars zit, en als ze straks eenmaal wel wat kan vertellen zal ze vast een engeltje zijn...
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Noor zegt nu "mag niet, stout!" en doet het vervolgens toch.
Hahaquote:Op woensdag 8 april 2015 11:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, dat is naar mijn idee ook onderdeel van het "probleem". Ik weet nog heel goed dat Lies ook zo'n periode gehad heeft vlak voordat ze kon lopen. Lies liep toen ze 16 maanden was, maar ik hoop toch stiekem dat het gejammer niet nog 3 maanden aanhoudt.quote:
Haha, dat ken ikquote:Op woensdag 8 april 2015 11:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze zitten er allebei in ja. S wat erger dan T. We wachten maar rustig af tot het over is.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:33 schreef Sylver_ het volgende:
Poeh Nikki, dat klinkt ook wel erg zwaar. Zitten ze allebei in die fase nu?
Ik kan me die fase met zo'n 12/13 maanden nog herinneren, moedeloos word je er van. Maar het gaat gelukkig weer over! Ik weet niet meer precies hoe lang het hier ook alweer duurde, volgens mij een week of 2 of 3.
Als ze nou snel halve zinnen gaat zeggen dan komt het daardoor natuurlijk.quote:
[ Bericht 8% gewijzigd door klaprooss op 09-04-2015 13:01:36 ]♥ J & S
Nee, helaas niet. We gaan naar een andere makelaar hopelijk gaat dat wat doen.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:02 schreef Burdie het volgende:
Wat leuk klap! Waar heb je die gekocht? Ik denk dat kuiken dat ook leuk zou vinden.
Zit er al schot in de verkoop van je huis?
Ohja, duh! Ik haal ze ff offline. Maar dat mag ook na 48 uur. Thanks!quote:Op donderdag 9 april 2015 12:31 schreef L-E het volgende:
Limone, wat lijkt ze op jou!![]()
(Leuk dat je ze hebt verwijderd uit je post, maar had je gezien dat iemand ze heeft gequote?)
Waar in Zeeland?quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:06 schreef exode het volgende:
Ah dat klinkt naar en pijnlijk Danic. Hopelijk heelt het snel!
Dichtklappende deuren en klemzittende vingers klinken vreselijk, ik doe van alles om het te voorkomen, hoop dat het goed blijft gaan want hij is zo snel.
Ik heb net gewoon een camping gevonden met dreumesveldIn Zeeland, snel gemaild of ze nog plek hebben komende zomer. Het is nogal een heftig en druk jaar geweest (niets dramatisch) en de nieuwe vouwwagen uitproberen in Nederland staat me erg aan.
Oh heerlijk!quote:
Je hebt zeker een heleboel tweelingen gezien daar vandaag?quote:Op zondag 12 april 2015 19:12 schreef exode het volgende:
Wat was het weer een heerlijke dag!
Van 09:00 tot 13:00 in dierenpark Amersfoort geweest, wat een leuke dierentuin! Mannetje vond de aapjes het allerleukste.
Ik hoop dat iedereen zo heeft genoten van het weer?
Daar waren wij ook. Druk hequote:Op zondag 12 april 2015 19:12 schreef exode het volgende:
Wat was het weer een heerlijke dag!
Van 09:00 tot 13:00 in dierenpark Amersfoort geweest, wat een leuke dierentuin! Mannetje vond de aapjes het allerleukste.
Ik hoop dat iedereen zo heeft genoten van het weer?
Ja, dat dus. Terwijl ik toch zo graag moeder wilde worden om te ervaren hoe het is om voor een kind de enige echte mama te zijn..quote:Op zondag 12 april 2015 12:02 schreef Burdie het volgende:
Vleiend hoor, maar ik ben er soms ook wel een beetje jaloers op dat het bij anderen zo makkelijk gaat...
quote:Op zondag 12 april 2015 19:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
Franny, ik heb precies hetzelfde met S. Het gaat qua gedrag eerder slechter dan beter. Hij kan een hele dag lief geweest zijn bij mijn man/op het kdv/waar dan ook en als ik binnenkom veranderen in een krijsend jongetje. Zodra ik er ben MOET hij aandacht hebben en als hij dat niet krijgt dan stort hij ter aarde en begint oorverdovend te gillen/huilen/krijsen.Ik weet eerlijkgezegd niet wat ik ermee aan moet. Ik probeer het nu af en toe te negeren, want ik kan nu eenmaal niet de hele dag met S op mijn arm lopen. Ik vind het om heel eerlijk te zijn echt een rotperiode, van mij mag S snel weer op mij reageren zoals hij op andere mensen reageert, want ik merk aan mezelf dat ik me ook aan hem begin te irriteren, omdat ik nooit normaal aandacht aan de andere kinderen kan geven.
quote:Op maandag 13 april 2015 09:09 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zit net in het washok de was te sorteren als Isa ineens op haar kamer heel blij "Miertje! Kom dan miertje! Kom maar!" hoor roepen. Het duurde even voor ik bij mezelf dacht, O help, laat het alsjeblieft geen spin zijnToen ik eindelijk durfde gaan kijken was het 'miertje' weg
Om hem even later verpletterd op Isa haar rug terug te vindenhuuuuu
quote:Op maandag 13 april 2015 09:09 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zit net in het washok de was te sorteren als Isa ineens op haar kamer heel blij "Miertje! Kom dan miertje! Kom maar!" hoor roepen. Het duurde even voor ik bij mezelf dacht, O help, laat het alsjeblieft geen spin zijnToen ik eindelijk durfde gaan kijken was het 'miertje' weg
Om hem even later verpletterd op Isa haar rug terug te vindenhuuuuu
Mijn E. heeft 'm gekregen voor haar verjaardag Franny. Tot nu toe konden we er alleen mee door de woonkamer rijden, maar het is echt een hit!quote:Op maandag 13 april 2015 13:15 schreef Franny_G het volgende:
Wij wonen in een soort hofjecomplex met een gemeenschappelijke binnentuin. En I heeft een aantal buurmeisjes (allemaal meisjes ja, gezellig!). Een paar huizen verderop woont een gezin met twee kinderen: een meisje van bijna drie, en eentje van 14 maanden, bijna even oud dus als I en ze zitten ook op hetzelfde kdv.
Wat zo grappig is, zijn de verschillen. Die twee meisjes zijn motorisch echt supersnel. Die van bijna 3 fietst al zonder zijwieltjes! Dat is toch echt heel knap, of niet? En die kleine loopt al behoorlijk sinds ze 1 jaar is en klimt op het kdv de trap al op. I loopt nu ook (nog niet los), maar toch een stuk minder. Maar die jongste slaapt dus wel echt heel veel overdag. In de ochtend een heel uur, 's middag bijna twee uur en dan het liefst aan het eind van de middag ook nog even. Dat kan ik me zo niet voorstellen. Ik ben al heel tevreden en blij als I 1 slaap doet van twee uur.
Maar goed, die buren hebben dus zo'n soort ding:
[ afbeelding ]
Ik vind het echt een afschuwelijk ding, maar I zat daar vanochtend even in en vond het helemaal te gek. Vooral omdat ik haar lekker hard kon voortduwen..
Hebben jullie ervaring met zo'n smartrike?
S heeft er 1 gehad voor haar verjaardag.quote:Op maandag 13 april 2015 13:15 schreef Franny_G het volgende:
Maar goed, die buren hebben dus zo'n soort ding:
[ afbeelding ]
Ik vind het echt een afschuwelijk ding, maar I zat daar vanochtend even in en vond het helemaal te gek. Vooral omdat ik haar lekker hard kon voortduwen..
Hebben jullie ervaring met zo'n smartrike?
quote:Op maandag 13 april 2015 20:46 schreef LadyBlack het volgende:
*binnenwalst*
Mensen, ik ben met de verjaardagstaart bezig, voor mijn kind dat morgen twee wordt! Twéé!!![]()
![]()
Twee jaar geleden zat ik nu, 41+6 wk zwanger, met mn vriend in ons buurtrestaurantje, in de wetenschap dat dat ons laatste avondje met n tweetjes was, als nog-niet-oudersEn nu schiet ik helemaal vol als ik daaraan terugdenk, terwijl ik net mijn dochter lekker in bed heb gelegd met een verhaaltje en een liedje
![]()
[/emo]
*binnenwalst*
Mensen, ik ben met de verjaardagstaart bezig, voor mijn kind dat morgen twee wordt! Twéé!!![]()
![]()
Twee jaar geleden zat ik nu, 41+6 wk zwanger, met mn vriend in ons buurtrestaurantje, in de wetenschap dat dat ons laatste avondje met n tweetjes was, als nog-niet-oudersEn nu schiet ik helemaal vol als ik daaraan terugdenk, terwijl ik net mijn dochter lekker in bed heb gelegd met een verhaaltje en een liedje
![]()
[/emo]
*binnenwalst*
![]()
![]()
[/emo]
Als hij straks wakker is ga ik het proberen. Baat het niet dan schaadt het niet.quote:Op maandag 13 april 2015 20:11 schreef Limone het volgende:
Tjeeminee Nikki. Wat een bult.Gelukkig kan hij er nog een beetje bij lachen. Ik heb zelf goede ervaring met boter tegen de zwelling. Klinkt een beetje gek, maar de bult verdween razendsnel! Ik moet er wel bij zeggen dat het niet zo'n knots was als bij T. Sterkte, jullie!
Ze slapen ieder op een eigen kamer, dus nee.quote:Op maandag 13 april 2015 22:46 schreef Kyara het volgende:
Dat is wel een flinke bult zeg. Maar hij klinkt idd wel heel alert. Fijn! Wordt S niet wakker als je T uit bed vist?
Aah kijk, wat scheelt weerquote:Op dinsdag 14 april 2015 07:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ze slapen ieder op een eigen kamer, dus nee.
Ik zag een tijdje terug een foto van een tweeling, twee blonde meiden, inmiddels flink in de puberteit, die nog altijd in hetzelfde bed sliepen samenquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:06 schreef Kyara het volgende:
[..]
Aah kijk, wat scheelt weer
Handig zoveel ruimte. Wij moeten eerst verbouwen voordat we ze een eigen kamer kunnen gevenMaar goed, denk toch dat ze dat zelf geen goed idee zouden vinden
Dat hebben ze niet verteld, slecht eigenlijk hè?! Maargoed ik heb het al eens meegemaakt met L en ik heb het bij ehbo gehad, dus ik weet wat ik kan verwachten. Thanks voor de 'tip' wel.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:52 schreef Moppert het volgende:
Arme THeeft hap er ook bij gemeld dat de bult gaat zakken en het blauw worden zo maar ineens rond het oog kan zitten? Dat je daar niet enorm van schrikt ineens.
fijn dat de nacht goed ging!
Nee logisch ook, als je al 2 jaar gezellig met zijn tweetjes ligt zou ik dat ook willen blijven doen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:06 schreef Kyara het volgende:
[..]
Aah kijk, wat scheelt weer
Handig zoveel ruimte. Wij moeten eerst verbouwen voordat we ze een eigen kamer kunnen gevenMaar goed, denk toch dat ze dat zelf geen goed idee zouden vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |