SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst wel, maar ik heb heel enthousiast geroepen dat op mijn mooie nieuwe zwarte fiets, nu óók een mooi nieuw zwart stoeltje zat!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:19 schreef Franny_G het volgende:
Oh, wat is ze groot zo! En wat ziet ze er toch leuk uit zeg!.
Vond ze het spannend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Ik heb eerlijkgezegd geen idee of meer tweelingen dit hebben. Vast wel natuurlijk, maar ik heb niet echt contact met andere tweelingouders, dus ik heb eigenlijk geen vergelijkingsmateriaal. Eigenlijk vind ik het wel fijn dat ze het ook zonder elkaar zo goed doen. Ze voelen zich schijnbaar ook apart van elkaar goed en dat is ook wel mijn streven. Ze zijn dan wel toevallig op dezelfde dag geboren, maar het zijn in mijn ogen gewoon broers en individuen en zo probeer ik ze te behandelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:04 schreef Franny_G het volgende:
Nikki, wat balen toch, die zieke kindjes. En de hulp van je vader is echt goud waard.. Die S. Ja, misschien vindt hij even tijd zonder z'n broer af en toe wel fijn.. Zouden meer tweelingen dat hebben, ook op deze leeftijd al?
Wait whut??!!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sylver wat een heerlijk meisje!![]()
Vandaag gebeurde er nog iets vreemds bij ons op het kdv. Een vader vroeg aan de juffen of ze zijn dochter niet meer zoveel aandacht willen geven voortaan, want ze hadden daar in het weekend last van thuis, dan wil het meisje namelijk ook aandacht. Zo wilde hun dochter (van 13 maanden!) in het weekend bijvoorbeeld ook aandacht tijdens het koken en daar werden de ouders toch wel een beetje moe van want dat was niet de bedoeling. De juf waar het tegen gezegd werd keek mijn zusje aan met een blik van: srsly?Dat je dat als ouder met droge ogen aan zo'n juf durft te vragen.
![]()
Ja he!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Spark wat heeft jouw mini al lang haar!![]()
![]()
Wat fijn dat het wennen bij de gastouder na even wennen toch heel goed ging. En beterschap! Vervelende virussen.
Ik trek mij dit soort dingen altijd zo aan, ik word er gewoon misselijk van.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sylver wat een heerlijk meisje!![]()
Vandaag gebeurde er nog iets vreemds bij ons op het kdv. Een vader vroeg aan de juffen of ze zijn dochter niet meer zoveel aandacht willen geven voortaan, want ze hadden daar in het weekend last van thuis, dan wil het meisje namelijk ook aandacht. Zo wilde hun dochter (van 13 maanden!) in het weekend bijvoorbeeld ook aandacht tijdens het koken en daar werden de ouders toch wel een beetje moe van want dat was niet de bedoeling. De juf waar het tegen gezegd werd keek mijn zusje aan met een blik van: srsly?Dat je dat als ouder met droge ogen aan zo'n juf durft te vragen.
![]()
Ik mag toch hopen dat ze dat als (1-april?)-grap bedoelden... Ik bedoel.. ik grap ook wel eens dat ze Femke 's middags maar geen brood moeten geven omdat ze me veel te hard groeit, of dat ik Lars geen eten meer geef omdat ie me veel te zwaar wordt om te tillen. Maar da's toch overduidelijk niet serieus, toch? Toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
![]()
Checkquote:Op woensdag 1 april 2015 09:26 schreef elamanilo het volgende:
Ik ben nu aan het stressen, over precies 2 weken is ze jarig en ik moet nog cadeaus fixen, en taart en ballonnen en een verjaardagsjurk.... alles dus eigenlijk nog....
Nee dat is geen 1 april grapquote:Op woensdag 1 april 2015 09:38 schreef Shandaly het volgende:
Kijk goed naar de datum van dat soort dingen... vandaag vertrouw ik helemaal niets
Ik blaas ze gewoon zelf op en maak ze vast aan de slingers of laat ze gewoon op de grond liggen. Ze willen er toch mee spelen (helaas... vind ze zelf vreselijk) Je kan ze ook wat statisch opwrijven en dan aan het plafond 'plakken'...
Echt? Ik ben benieuwd naar je review!quote:Op woensdag 1 april 2015 09:34 schreef Tally het volgende:
Ik las dat baking soda en azijn ook je ballon in de lucht kan houden ipv helium. Ik wil weten hoe goed dat werkt en vooral hoelang.
Nee die man was heel serieus.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:16 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze dat als (1-april?)-grap bedoelden... Ik bedoel.. ik grap ook wel eens dat ze Femke 's middags maar geen brood moeten geven omdat ze me veel te hard groeit, of dat ik Lars geen eten meer geef omdat ie me veel te zwaar wordt om te tillen. Maar da's toch overduidelijk niet serieus, toch? Toch?
Ik heb t toevallig vandeweek bij de Jumbo gekocht! Bij de exotische afdeling zeg maar, met surinaamse, turkse en amerikaanse spullenquote:Op woensdag 1 april 2015 11:41 schreef Tally het volgende:
Cadeautjes! Check!
Kleding! Check!
Maar nergens baking soda te koopDus misschien vanmiddag nog even bij de laatste supermarkt kijken en anders vrijdag in het bakwinkeltje in t stadje.
Owh die hebben wij hier ook nog ergens zitten. Misschien zo voor ik de oudste op ga halen even langs rijden. Thanks!quote:Op woensdag 1 april 2015 11:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb t toevallig vandeweek bij de Jumbo gekocht! Bij de exotische afdeling zeg maar, met surinaamse, turkse en amerikaanse spullen
Amerikaans en exotisch?quote:Op woensdag 1 april 2015 11:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb t toevallig vandeweek bij de Jumbo gekocht! Bij de exotische afdeling zeg maar, met surinaamse, turkse en amerikaanse spullen
Deed Aiden op die leeftijd ook ja. Drives you insaaaaane!quote:Op woensdag 1 april 2015 12:22 schreef Burdie het volgende:
Jeetje. Mijn dreumes kan Allen. Maar. Gillen..
Ik zit echt met mijn handen in het haar, vind dit echt niet leuk. (En uiteraard pikt hij dat op, wat ook niet bevorderlijk werkt...).
quote:Op woensdag 1 april 2015 12:22 schreef Burdie het volgende:
Jeetje. Mijn dreumes kan Allen. Maar. Gillen..
Ik zit echt met mijn handen in het haar, vind dit echt niet leuk. (En uiteraard pikt hij dat op, wat ook niet bevorderlijk werkt...).
Ik quote dit eventjes, want ik herken hier wat!quote:Op donderdag 2 april 2015 08:19 schreef Franny_G het volgende:
Hebben jullie dreumesen ook manieren om zichzelf 'onzichtbaar' te maken als er iets gebeurt of als er iets gedaan moet worden waar ze geen zin in hebben? I doet haar handjes voor haar ogen (als ze bijvoorbeeld 'nee' te horen krijgt) of kruipt onder de tafel of achter een stoel. Ik vind dat zo aandoenlijk.
Mijlpaaltje! Volgens mij heb ik me voor het eerst in ruim 7 jaar ziek gemeld! Het ging ook echt niet meer gistermiddag... trillend als een rietje zat ik achter m'n bureau... en eenmaal thuis bleek ik ruim 39 graden koorts te hebben. Ik heb kéélpijn, niet te zuinig! Elke poging tot slikken voelt alsof je een partij scheermesjes probeert weg te krijgen. Ik heb al anderhalve dag vrijwel niets gegeten. En geluid komt er ook niet echt uit...quote:Op woensdag 1 april 2015 09:16 schreef Shandaly het volgende:
En ik blijf maar klagen over mezelf...Naast die rugklachten heb ik nu ook nog eens een keelontsteking en een beginnende oorontsteking ben ik bang. Kan amper slikken, hoesten is helemaal pijnlijk - zowel in m'n keel als in m'n rug - en ik heb het allemaal zó gehad... Bah!
![]()
Mooi is dat hequote:Op donderdag 2 april 2015 08:19 schreef Franny_G het volgende:
Ik vind het ook wel mooi om te zien hoe primair het is: als er NU niet gebeurt waar ik behoefte aan heb dan Vergaat De Wereld. En een halve minuut later is het weer lachen.
Echt hè!quote:Op woensdag 1 april 2015 21:30 schreef Franny_G het volgende:
Die schaterlach is zo fantastisch. Echt het beste geluid ooit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |