Dan moet je die dagen niet in Brabant zijn, zo simpel is het. Afgezien van carnakots is Brabant tovvquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:06 schreef politiekman het volgende:
Ze vieren daar niet voor niets carnaval
Neen, ze zeggen houdoe. Dat is al een klacht op zichzelf. Klinkt infantiel en dom.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan moet je die dagen niet in Brabant zijn, zo simpel is het. Afgezien van carnakots is Brabant tovv
Dat ben ik niet neequote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:58 schreef politiekman het volgende:
Ik had alleen gehoopt op een artistiek wonder.
Het is op een maandag avond ook nog eens, de neukquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist man.
Lang niet gehoord
Spannendquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, ik treed buiten m'n comfortzone.
Wat dacht je dan van hajje wà? Dat dus gezegd wordt in zuidoost-brabant en noord-limburgquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:07 schreef politiekman het volgende:
[..]
Neen, ze zeggen houdoe. Dat is al een klacht op zichzelf. Klinkt infantiel en dom.
eBay, 53 euro volgens mij. Best goedkoop, in NL betaal je voor bijvoorbeeld promarkers 2 euro per stuk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:09 schreef politiekman het volgende:
[..]![]()
Waar heeft u besteld en wat hebt u betaald?
Daarom, alles onder de rivier is kutquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van hajje wà? Dat dus gezegd wordt in zuidoost-brabant en noord-limburg
Das ist inderdaad goedkoop, je hebt ook een leuk kleuren palletje zoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
eBay, 53 euro volgens mij. Best goedkoop, in NL betaal je voor bijvoorbeeld promarkers 2 euro per stuk.
Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
eBay, 53 euro volgens mij. Best goedkoop, in NL betaal je voor bijvoorbeeld promarkers 2 euro per stuk.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Erg spannend. Mijn vingers trillen ook een beetje.
Sind geen saaie kleurtjes hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb er ook al 60 he, de meeste groen/blauw/rood enz had ik al. Vandaar dat dit wat saaiere kleurtjes zijn
Maar dit is toch een compleet andere groep mensen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]KLB en onz verschillen niet meer zo erg van elkaar dus neem aan dat je vingers gauw weer rustig worden.
http://www.ebay.com/usr/us_seller_joseph?_trksid=p2047675.l2559 Bij deze verkoopster bestel ik ze altijd. Moet je haar na betalen even berichtje sturen met welke kleuren je wilt hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Heb je een linkje?Moet ook markers hebben voor school maar die krengen zijn idd duur
ja dat wel maar kwaliteit verschilt klb en onz niet zo van elkaarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar dit is toch een compleet andere groep mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |