Heb geen dubbelglas boven. Dus ik denk dat maar eens aanschaffenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:52 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Bij mij is dat niet alleen voor de vakantie zo. Heb zo'n idee dat ik chronisch verkouden ben geworden ofzo![]()
Ag, de wat vollere vrouwen van deze wereld zijn ook best geliefd bij een groot mannelijk publiek.quote:
En vooral niet langer dan een week aan de otrivin gaan. Volgens mij maakt dat je hele slijmvlies kapot.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb geen dubbelglas boven. Dus ik denk dat maar eens aanschaffen
Je mag het niet eens langer dan een week aan één stuk door gebruikenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:46 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
En vooral niet langer dan een week aan de otrivin gaan. Volgens mij maakt dat je hele slijmvlies kapot.
wehequote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:46 schreef missbehavin het volgende:
En echt hoor CL, volgens mij dik je het teveel aan
Ik denk het, de buikpijn staat me nog het meeste bij. Oh man, wat was dat verschrikkelijk.quote:
O, ik heb het veel langer gebruikt. Zie je, daar heb je het al;)quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag het niet eens langer dan een week aan één stuk door gebruiken
Ik gooi er nog maar even een boterhammetje inquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk het, de buikpijn staat me nog het meeste bij. Oh man, wat was dat verschrikkelijk.
Mensen die bijsluiters niet lezenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:48 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
O, ik heb het veel langer gebruikt. Zie je, daar heb je het al;)
Nee, maar ik moet uitkijken dat ik geen Sonja Silva word ofzo.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:48 schreef HeatWave het volgende:
CL is idd echt niet moddervet oid hoor.
Wie?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet uitkijken dat ik geen Sonja Silva word ofzo.
Huh?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet uitkijken dat ik geen Sonja Silva word ofzo.
Wat is dat nou weer voor kerelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:55 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben ook 'voller' (
) dan een jaar of 3 terug. Zegt lief. Verdomme.
Moet hij zeggen met z'n dikke pensquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:55 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben ook 'voller' (
) dan een jaar of 3 terug. Zegt lief. Verdomme.
Zegt me echt helemaal nietsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SHO / [Whatever gate #11] Sonja Silva: niemand weet... dat we getrouwd zijn!
Ze was ten tijde van TMF wel mooi.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zegt me echt helemaal niets.
En dat hou ik graag zo denk ik.
Ah, TMF, dat verklaart wel veelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze was ten tijde van TMF wel mooi.
Daar zou ik me eerder druk maken om haar mentale gesteldheidquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SHO / [Whatever gate #11] Sonja Silva: niemand weet... dat we getrouwd zijn!
Ja, MTV was beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |