Drukkerij Pimquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:13 schreef mousemicky het volgende:
Ik ben eens aan het zoeken geslagen, en vraag me nu af:
Wie heeft er DE tip voor betaalbare geboortekaartjes? Ik ben online aan het zoeken, en dan denk je een leuk en toch redelijk goedkoop kaartje gevonden te hebben (max 1,30 p/s), komen er nog 70 euro aan 'eenmalige drukkosten' bij. Bij J hadden we duurdere kaartjes, maar daarin waren de drukkosten al meegerekend, en eigenlijk wou ik deze keer zeker onder de 150 euro blijven voor 50 kaartjes, maar liefst nog minder.
Zelf ontwerpen gaat m niet worden, en ik val geloof ik voor de steigerhout/bomen/aapjes/vosjes kaartjes...
Ja, dit is een luie post, maar vaak kun je dus niet alle kosten in 1 keer zien als je een website bekijkt, en komt er nog van alles bij als je eenmaal een bestelling wil plaatsen. Vandaar, alle sites in de OP zo doorlopen, na ja, duurt gewoon lang...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:16 schreef Fee-nix het volgende:
Ja, stippelrientje, wat fijn als je ineens die klik hebt dan he.
Ik had dit keer het gedichtje eerder dan de kaart. En ik ging niet eens echt speciaal op zoek naar een kaartje met boom. Maar toen zag ik deze en was het: jaaaaaaaa!
O en ik was ook zo blij dat er lieveheersbeestjes op staan. Die lieveheersbeestjes hoorden echt heel erg bij deze zwangerschap. Ik zag ze echt overal. Binnen in huis, buiten, als sticker op een auto, op posters, echt je kon het zo gek niet bedenken of er zat een lieveheersbeest op
. En toen in de kraamweek hadden we een lieveheersbeestjes-invasie in de slaapkamer. Het klinkt alsof ik het verzin, maar het was echt zo
. Ze kropen gewoon langs het rolhor onze slaapkamer in. De kraam heeft die dag als een gek steeds al die beestjes weggezogen (wel met een sok over de mond vd stofzuiger, zodat ze weer vrijgelaten konden worden). Op een gegeven moment gaven we het op en hebben het hor weggehaald, daar zaten er echt nog tientallen achter/in het rolmechanisme. Heel bizar.
En TMI...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat bijzonder!Schudden voor gebruik
en ringetje!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:26 schreef Fee-nix het volgende:
Ja, als ze wat groter is, moet ze nu natuurlijk wel lieveheersbeestjes-oorbellen.
errug leukquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:12 schreef -Spring het volgende:
Ons kaartje :
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Als je m in de grond stopt, komen er veldbloemen op.
Hee wat leuk! Ik ken Jenny via hier. Mooie tekenstijlquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:47 schreef lunapuella het volgende:
Ons kaartje! Illustraties door een vriendin (jennyluco.com), lay-out zelf gefotosjopt. Excuus voor de gare adresverwijdering, mijn telefoon-edit skills zijn beduidend minder.
[ afbeelding ]
En dan zo gevouwen:
[ afbeelding ]
Ik ben ook van plan om een foto te gebruiken op het kaartje, maar omdat ik die zelf wil maken kan het misschien best een week ofzo duren voor ik dat kan doen. Nou ja, mij maakt het eigenlijk niet uit als een kaartje wat later komt. Persoonlijke voorkeur denk ik!quote:Op maandag 29 juni 2015 12:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat een leuke kaartjes Spring en Luna
Ik heb net zelf het meest simpele standaard kaartje gebruikt om te personaliseren. Denk dat dat t beste bij ons past. Met foto van mini uiteraard. Maar wat is nou de standaard om kaartjes te bestellen/versturen? De bevalling wordt gefotografeerd, daar gaat ze speciaal nog een newborn foto van maken voor op t kaartje.wil graag een newborn shoot maar die is uiteraard een paar dagen later pas..
Anders doe je er een foto van de bevalling op?quote:Op maandag 29 juni 2015 12:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat een leuke kaartjes Spring en Luna
Ik heb net zelf het meest simpele standaard kaartje gebruikt om te personaliseren. Denk dat dat t beste bij ons past. Met foto van mini uiteraard. Maar wat is nou de standaard om kaartjes te bestellen/versturen? De bevalling wordt gefotografeerd, daar gaat ze speciaal nog een newborn foto van maken voor op t kaartje.wil graag een newborn shoot maar die is uiteraard een paar dagen later pas..
Commentaar? Jezus wat sneuquote:Op maandag 29 juni 2015 12:44 schreef Skittles het volgende:
Wij kregen wel commentaarWoensdag geboren en kaartjes zaterdag verstuurd.
Gewoon doen wat je zelf wil. Als ze het laat vinden, hebben ze maar pech.
Jij gaat niet eens baren met de camera in je handen voor die foto voor het kaartje???quote:Op maandag 29 juni 2015 12:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben ook van plan om een foto te gebruiken op het kaartje, maar omdat ik die zelf wil maken kan het misschien best een week ofzo duren voor ik dat kan doen. Nou ja, mij maakt het eigenlijk niet uit als een kaartje wat later komt. Persoonlijke voorkeur denk ik!
Ja, mijn moeder (no surprise there) zat 2 uur nadat we thuis kwamen bij mij thuis al te hameren dat we ze snel moesten versturenquote:Op maandag 29 juni 2015 12:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Commentaar? Jezus wat sneu
En woensdag geboren, zaterdag verstuurd vind ik nog heel snel, dat ga ik echt niet redden.
Dat mensen nav het kaartje zeggen: "zo, die heeft al veel haartjes!"quote:Op maandag 29 juni 2015 12:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij gaat niet eens baren met de camera in je handen voor die foto voor het kaartje???
Mijn camera past niet op een selfiestickquote:Op maandag 29 juni 2015 12:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij gaat niet eens baren met de camera in je handen voor die foto voor het kaartje???
Jeetje zeg, wat een non-issue om over te zeikenquote:Op maandag 29 juni 2015 12:57 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder (no surprise there) zat 2 uur na de bevalling bij mij thuis al te hameren dat we ze snel moesten versturen![]()
Naja een paar maanden vóór de bevalling was ze er al over aan het stressen waarom we ze nog niet besteld hebben (uhm, we weten nog geen geboortedatum en andere stats?) en hoe ik het in mijn hoofd haalde de enveloppen nog niet geschreven te hebben.
Alle commentaar kwam ook van haar kant van de familie. Dus![]()
en ze vonden het ook stom dat we geen gewicht, lengte en tijd erop hadden gezet. Zeikerds.
quote:Op maandag 29 juni 2015 12:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat mensen nav het kaartje zeggen: "zo, die heeft al veel haartjes!"
En dat MB dan zegt: "nou, eigenlijk is dat wat anders..."
Wij ook niet, dat kan ook niet sneller. Woensdag geboren is hier volgende woensdag versturen denk ik.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Commentaar? Jezus wat sneu
En woensdag geboren, zaterdag verstuurd vind ik nog heel snel, dat ga ik echt niet redden.
Dat moet geen probleem zijn. Ze vragen of je een spiegel wil down there om mee te kijken. Als je dan toch rechtop naar voren komt om te persen kan je net zo goed gelijk even een kiekje schieten!quote:Op maandag 29 juni 2015 13:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn camera past niet op een selfiestick
Oh. Nou. Gelukkig maar!quote:Op maandag 29 juni 2015 13:05 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat moet geen probleem zijn. Ze vragen of je een spiegel wil down there om mee te kijken. Als je dan toch rechtop naar voren komt om te persen kan je net zo goed gelijk even een kiekje schieten!
quote:Op maandag 29 juni 2015 13:10 schreef Mariposas het volgende:
En dan als tekst op de voorkant van het kaartje, boven de foto van het hoofdje dat staat: "kiekeboe!"
mooi!quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:12 schreef -Spring het volgende:
Ons kaartje :
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat is bij nader inzien mss ook wel wat luguber.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:56 schreef trui het volgende:
[..]
mooi!maar ik zou 't dus nooit de grond in willen stoppen, zo'n lief kaartje.
Ooooh wat tof dit!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:57 schreef McLaura het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat gedichtjequote:Op woensdag 24 juni 2015 17:12 schreef -Spring het volgende:
Ons kaartje :
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat enorm leuk!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:57 schreef McLaura het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En dat laatste bedoel je positiefquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat gedichtje![]()
waar is die van?
Sowieso een heel lief kaartje!
Luna, wat leuk gedaan zo!
Laura, das een heel persoonlijk kaartje
Lentezoet. ♡quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat gedichtje![]()
waar is die van?
Sowieso een heel lief kaartje!
Luna, wat leuk gedaan zo!
Laura, das een heel persoonlijk kaartje
Hahaha jaquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
En dat laatste bedoel je positief?
Tof kaartje Laura
Katten. Links Dexter, en rechts Roxy. Best waarheidsgetrouw, Roxy is nogal uhm... obees.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
Echt supertof, Laura! Zijn het katten of honden trouwens?
Wat heb jij een toffe naamquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:25 schreef Mariposas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo blij met ons kaartje
Ah jij hebt daar ook je kaartje vandaan?quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi, Mariposas!.
Hoe verliep de communicatie met de ontwerpster bij jullie?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JM dat is wel heel toevallig!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:04 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ah jij hebt daar ook je kaartje vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JM dat is wel heel toevallig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:14 schreef Lijnloos het volgende:
Wat leuk IMA! Blijft ook grappig om die naam op een ander kaartje te zien
Je moet natuurlijk helemaal nietsquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:43 schreef Malteser het volgende:
Mariposas, wat een mooi kaartje! Bij onze VK hangt de meisjesvariant op het prikbord.
IMA: wat een ontzettend persoonlijk en lief kaartje!
Crosspost uit Z&G:
Hier nog wat aan het dubben over het geboortekaartje. We zijn er wel ongeveer uit welk kaartje het moet worden voor een jongen en voor een meisje. Maar de tekst...
Iemand tips? Onder onze adresgegevens komen onze telefoonnummers. Is dat genoeg of moet er perse iets bij van 'graag bellen voor bezoek'?
En ik ben niet van de gedichtjes maar we denken nu na over een oneliner, omdat het zonder nogal kaal is. Ik wil het niet te zwaar maken.
Heb je gelijk in. Onze telefoonnummers staan erop en we hopen dat onze omgeving dat snapt. Zou zelf nooit onaangekondigd op kraamvisite gaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk helemaal nietsIk vind de teksten over bellen etc niet zo leuk, dus heb dat nooit gedaan. Ik ga er vanuit dat mensen niet onaangekondigd op de stoep staan. En als wel stuur je ze lekker weg. Qua oneliners misschien een mooie zin uit een lievelingsliedje ofzo? Hebben wij bij 2 van de 3 kinderen gedaan, erg blij mee
Beschuitje? 0612345678quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:43 schreef Malteser het volgende:
Mariposas, wat een mooi kaartje! Bij onze VK hangt de meisjesvariant op het prikbord.
IMA: wat een ontzettend persoonlijk en lief kaartje!
Crosspost uit Z&G:
Hier nog wat aan het dubben over het geboortekaartje. We zijn er wel ongeveer uit welk kaartje het moet worden voor een jongen en voor een meisje. Maar de tekst...
Iemand tips? Onder onze adresgegevens komen onze telefoonnummers. Is dat genoeg of moet er perse iets bij van 'graag bellen voor bezoek'?
En ik ben niet van de gedichtjes maar we denken nu na over een oneliner, omdat het zonder nogal kaal is. Ik wil het niet te zwaar maken.
En?quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:42 schreef Malteser het volgende:
Dachten nu toch te gaan voor zoiets als 'bel, kom en bewonder' en dan onze telefoonnummers.
Krijgen we gisteren een kaartje binnen van kennissen die dat ook hebben...
Is natuurlijk ook geen enkel probleem, ware het niet dat man graag die tekst wil en ik twijfelde of het niet te 'zoetig' is voor ons. En nu zie ik het staan en twijfel ik nog harder.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:48 schreef laziness het volgende:
[..]
En?
Veel mensen hebben dat er op staan.
Ik zou me er niet door laten tegen houden eerlijk gezegd.
dat jaquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:48 schreef laziness het volgende:
[..]
En?
Veel mensen hebben dat er op staan.
Ik zou me er niet door laten tegen houden eerlijk gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker simpel en niet al te veel poespas ^^,
[ Bericht 3% gewijzigd door Stippelrientje op 07-09-2015 14:01:25 ]Schudden voor gebruik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |