Jij gaat niet eens baren met de camera in je handen voor die foto voor het kaartje???quote:Op maandag 29 juni 2015 12:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben ook van plan om een foto te gebruiken op het kaartje, maar omdat ik die zelf wil maken kan het misschien best een week ofzo duren voor ik dat kan doen. Nou ja, mij maakt het eigenlijk niet uit als een kaartje wat later komt. Persoonlijke voorkeur denk ik!
Ja, mijn moeder (no surprise there) zat 2 uur nadat we thuis kwamen bij mij thuis al te hameren dat we ze snel moesten versturenquote:Op maandag 29 juni 2015 12:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Commentaar? Jezus wat sneu
En woensdag geboren, zaterdag verstuurd vind ik nog heel snel, dat ga ik echt niet redden.
Dat mensen nav het kaartje zeggen: "zo, die heeft al veel haartjes!"quote:Op maandag 29 juni 2015 12:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij gaat niet eens baren met de camera in je handen voor die foto voor het kaartje???
Mijn camera past niet op een selfiestickquote:Op maandag 29 juni 2015 12:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij gaat niet eens baren met de camera in je handen voor die foto voor het kaartje???
Jeetje zeg, wat een non-issue om over te zeikenquote:Op maandag 29 juni 2015 12:57 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder (no surprise there) zat 2 uur na de bevalling bij mij thuis al te hameren dat we ze snel moesten versturen![]()
Naja een paar maanden vóór de bevalling was ze er al over aan het stressen waarom we ze nog niet besteld hebben (uhm, we weten nog geen geboortedatum en andere stats?) en hoe ik het in mijn hoofd haalde de enveloppen nog niet geschreven te hebben.
Alle commentaar kwam ook van haar kant van de familie. Dus![]()
en ze vonden het ook stom dat we geen gewicht, lengte en tijd erop hadden gezet. Zeikerds.
quote:Op maandag 29 juni 2015 12:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat mensen nav het kaartje zeggen: "zo, die heeft al veel haartjes!"
En dat MB dan zegt: "nou, eigenlijk is dat wat anders..."
Wij ook niet, dat kan ook niet sneller. Woensdag geboren is hier volgende woensdag versturen denk ik.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Commentaar? Jezus wat sneu
En woensdag geboren, zaterdag verstuurd vind ik nog heel snel, dat ga ik echt niet redden.
Dat moet geen probleem zijn. Ze vragen of je een spiegel wil down there om mee te kijken. Als je dan toch rechtop naar voren komt om te persen kan je net zo goed gelijk even een kiekje schieten!quote:Op maandag 29 juni 2015 13:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn camera past niet op een selfiestick
Oh. Nou. Gelukkig maar!quote:Op maandag 29 juni 2015 13:05 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat moet geen probleem zijn. Ze vragen of je een spiegel wil down there om mee te kijken. Als je dan toch rechtop naar voren komt om te persen kan je net zo goed gelijk even een kiekje schieten!
quote:Op maandag 29 juni 2015 13:10 schreef Mariposas het volgende:
En dan als tekst op de voorkant van het kaartje, boven de foto van het hoofdje dat staat: "kiekeboe!"
mooi!quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:12 schreef -Spring het volgende:
Ons kaartje :
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Als je m in de grond stopt, komen er veldbloemen op.
Dat is bij nader inzien mss ook wel wat luguber.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:56 schreef trui het volgende:
[..]
mooi!maar ik zou 't dus nooit de grond in willen stoppen, zo'n lief kaartje.
Ooooh wat tof dit!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:57 schreef McLaura het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat gedichtjequote:Op woensdag 24 juni 2015 17:12 schreef -Spring het volgende:
Ons kaartje :
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Als je m in de grond stopt, komen er veldbloemen op.
Wat enorm leuk!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:57 schreef McLaura het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En dat laatste bedoel je positiefquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat gedichtje![]()
waar is die van?
Sowieso een heel lief kaartje!
Luna, wat leuk gedaan zo!
Laura, das een heel persoonlijk kaartje
Lentezoet. ♡quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat gedichtje![]()
waar is die van?
Sowieso een heel lief kaartje!
Luna, wat leuk gedaan zo!
Laura, das een heel persoonlijk kaartje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |