SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
Sommige mensenquote:Op donderdag 2 april 2015 16:44 schreef Cygne het volgende:
@ stippelrientje. Die tante heeft geen kinderen en doet er redelijk normaal over. Het is mijn vaders broer. Maar zijn kinderen kunnen het toch niet hebben zegt ie.. Nouja doe niet zo moeilijk dan.
Echt hoor! Pfffquote:Op donderdag 2 april 2015 16:44 schreef Cygne het volgende:
@ stippelrientje. Die tante heeft geen kinderen en doet er redelijk normaal over. Het is mijn vaders broer. Maar zijn kinderen kunnen het toch niet hebben zegt ie.. Nouja doe niet zo moeilijk dan.
Ligt er een beetje aan hoe regelmatig je cyclus is en hoe langquote:Op donderdag 2 april 2015 16:25 schreef Fien10 het volgende:
Ik heb net even een hele rits ovulatie testen gekocht bij de kruitvat. Ik heb geen idee wat m'n cyclus doet en of ik überhaupt een eisprong krijg, maar wat raden jullie aan? Gewoon op dag 10 van m'n cyclus iedere dag tot dag 20 zo'n test doen ofzo?
En mocht hij op dag 14 bijvoorbeeld positief zijn, dan hoef ik het daarna natuurlijk niet te doen.
Wie heeft er ervaring met de ovulatie testen van Kruidvat?
Lekker laten gaan. Die broer is er vast zelf erg van geschrokken. Misschien ging kinderen krijgen bij hen ook moeilijk maar hielden ze dat stil en is dit confronterend.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:44 schreef Cygne het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:09 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Lekker laten gaan. Die broer is er vast zelf erg van geschrokken. Misschien ging kinderen krijgen bij hen ook moeilijk maar hielden ze dat stil en is dit confronterend.
Best kans dat zijn kinderen tzt zelf tegen problemen aanlopen en je dan wel dankbaar zijn voor je openheid; jij hebt 't dan bespreekbaar gemaakt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik heb geen idee hoe lang, maar als de clomid aanslaat dan mag m'n cyclus niet langer zijn dan 34 dagen. En als hij langer is, dan is het niet aangeslagen. En moet de dosis verhoogd worden. Maar ik dacht, als ik met ovulatie testen aan de slag ga dan weet ik tenminste of het aanslaat ja of nee. Anders weet ik dat misschien pas na 34 dagen (als het niet aanslaat). Ben benieuwd!!quote:Op donderdag 2 april 2015 17:42 schreef bloes85 het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe regelmatig je cyclus is en hoe lang
Hier kun je een soort indicatie vinden http://nl.clearblue.com/wanneer-moet-je-de-ovulatietest-beginnen
Cygne dikevoor jou!
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:21 schreef Cygne het volgende:
[..]Dan snap ik het gezeur al helemaal niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat je nu een normale cyclus krijgt! En ik zou vooral die testen doen als je dat meer zekerheid geeftquote:Op donderdag 2 april 2015 20:33 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee hoe lang, maar als de clomid aanslaat dan mag m'n cyclus niet langer zijn dan 34 dagen. En als hij langer is, dan is het niet aangeslagen. En moet de dosis verhoogd worden. Maar ik dacht, als ik met ovulatie testen aan de slag ga dan weet ik tenminste of het aanslaat ja of nee. Anders weet ik dat misschien pas na 34 dagen (als het niet aanslaat). Ben benieuwd!!
Meiden ik zwaai even af, ik ga morgen een weekendje naar Hamburg met vriendinnen dus ben een paar dagen weg
5 - 28 februari Thailand O+
Nou toevallig sinds vanmorgen de rooie vlagquote:Op vrijdag 3 april 2015 00:33 schreef Sethiwe het volgende:
Deadly ik had laatst ook zo'n vreetkick, met als gevolg, mijn menstruatie. Al hoop ik voor je dat er voor jou een andere reden is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit vandaag op dag 10 van m'n cyclus, heb net een test gedaan maar die was negatief. Ik blijf dit voorlopig maar even iedere dag doen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 00:33 schreef Sethiwe het volgende:
Fien, toen ik clomid gebruikte, kreeg ik op dag 11 en 14 een echo en alsnog de eisprong in beeld gemist. Heb het idee dat die net voor de eerste echo geweest was. Dus ik zou zelf op dag 8 of zo starten met de ovulatie testen.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:08 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Cygne
Ik heb jou ook gemist hier! Ben blij dat je je draai hebt gevonden op je nieuwe werk!Ik sus niks, hij zakt er maar lekker in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En negatieve testen.![]()
Zijn dat de Lucky sticks? Die neem ik met liefde over!quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:52 schreef Skoap het volgende:
ik heb nog een lading ovulatietesten gratis voor de liefhebber! Al eerder doorgestuurd met geluk![]()
Wie wil ze hebben?
klopt! Ik heb ze ook van iemand hier gekregen die ze ook weer van iemand hier had gekregenquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:16 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Zijn dat de Lucky sticks? Die neem ik met liefde over!
nou zojuist dan eindelijk kunnen testenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |