Mja, mede denk ik omdat de huidige vergunningen verlengd zijn tot 2017. Dus nieuwe zenders kunnen vanaf dan pas mee gaan doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik keek laatst een of ander tv-programma waaruit bleek dat het nog niet écht van de grond komt
Ahh ja, dat zal er wel mee te maken hebben iddquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, mede denk ik omdat de huidige vergunningen verlengd zijn tot 2017. Dus nieuwe zenders kunnen vanaf dan pas mee gaan doen.
We moeten dus aan de slag met R49
Alle hitzones vanaf 2000 hoeven ook niet meerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat mag, binnen acceptabele grenzen natuurlijk. Men wil R49 nog wel eens aan hebben staan op kantoor, dus de Black Metal Top 100 of de Hardstyle 100 zit ik niet echt op te wachten
Ik kende het alleen van de J. Geils Band, maar het is idd ook een film zie ik net.quote:
Goeie filmquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kende het alleen van de J. Geils Band, maar het is idd ook een film zie ik net.
Freeze Frame (2004) - IMDb
Precies… Dream big!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh ja, dat zal er wel mee te maken hebben idd![]()
![]()
Lijkt me wel tof![]()
Groot denken dit dat
Duidelijk en op welke manier wil(len) jij/jullie die lijsten dan graag ontvangen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:51 schreef robdriessen het volgende:
Dat mag, binnen acceptabele grenzen natuurlijk. Men wil R49 nog wel eens aan hebben staan op kantoor, dus de Black Metal Top 100 of de Hardstyle 100 zit ik niet echt op te wachten
in drievoud, geparafeerd, op elke pagina.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Duidelijk en op welke manier wil(len) jij/jullie die lijsten dan graag ontvangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
De kruif ontkent...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:51 schreef knokkels het volgende:
'Geheime krachten en complotten slopen VVD'
Boohoooooooooooooo![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
in drievoud, geparafeerd, op elke pagina.
Zodat ze bekeken kunnen worden, beoordeeld, over gediscussieerd kan worden, kwijtgeraakt, kwijtgeraakt, kwijtgeraakt...Kamervragen, ballotagecommissie, stemronde etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Whehehehe, lijkt me geinig.. vanuit online radio doorgroeien naar een ether/dab+ frequentiequote:
Huisregels:quote:
quote:De huisregels van het Muziekforum
060315_58549_hr.jpg
• De algemene Fok! policy
• Laat mensen en hun muzieksmaak in hun waarde, hou er rekening mee dat meningen verschillen
• Gebruik argumenten, geen kotssmileys
Van wat ik lees is Dab+ "betaalbaar", dus met de juiste sponsors zou je er kunnen komen…quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Whehehehe, lijkt me geinig.. vanuit online radio doorgroeien naar een ether/dab+ frequentie
Het is helemaal niet haar schuld. Het is altijd iemand andersquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De kruif ontkent...
En daarna: dat zegt Katherine de Kruif, en kom je er achter wie het is.
In de Top 2000 reeks houdt ook niemand zich hieraan.quote:
DE deugnieten!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de Top 2000 reeks houdt ook niemand zich hieraan.
Maar daar durf ik niet bijdehand te gaan doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de Top 2000 reeks houdt ook niemand zich hieraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |