Nog hulp nodig met 't een of 't ander?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:33 schreef robdriessen het volgende:
We zijn bezig met een nieuwe Gup waarbij we de album restrictie los kunnen laten. ETA: When it's done.
Bedankt voor het aanbod, we hebben het aardig onder controle. Mocht je nog complete jaar- of hitlijsten aan muziek hebben, laat het me weten. Gup gaat waarschijnlijk geen hele albums meer hebben, alleen nog maar lijsten zoals Top 2000, jaarlijkse top 100 vanaf 1960 etc. Daarmee wordt de nonstop request bot een allemansvriend. Overige muziek kan altijd door DJS in shows gedraaid wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nog hulp nodig met 't een of 't ander?
Wel een geheime agenda?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb geen digitale agenda
Pas maar op dat je auto niet omwaait danquote:
Duidelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:33 schreef robdriessen het volgende:
We zijn bezig met een nieuwe Gup waarbij we de album restrictie los kunnen laten. ETA: When it's done.
Ach, als de album restrictie er af is, dan zijn we al een heel eindquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, we hebben het aardig onder controle. Mocht je nog complete jaar- of hitlijsten aan muziek hebben, laat het me weten. Gup gaat waarschijnlijk geen hele albums meer hebben, alleen nog maar lijsten zoals Top 2000, jaarlijkse top 100 vanaf 1960 etc. Daarmee wordt de nonstop request bot een allemansvriend. Overige muziek kan altijd door DJS in shows gedraaid worden
Tijd dat R49 een AM licentie aanschaftquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank weer voor de fijne liedjes, king bedanktik stap in de auto waar radio 2 me mag vermaken
Mogen dat ook lijsten zijn die niet (Nederlands) hitparade gericht zijn?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:40 schreef robdriessen het volgende:
Bedankt voor het aanbod, we hebben het aardig onder controle. Mocht je nog complete jaar- of hitlijsten aan muziek hebben, laat het me weten. Gup gaat waarschijnlijk geen hele albums meer hebben, alleen nog maar lijsten zoals Top 2000, jaarlijkse top 100 vanaf 1960 etc. Daarmee wordt de nonstop request bot een allemansvriend. Overige muziek kan altijd door DJS in shows gedraaid worden
Ik neem aan van welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mogen dat ook lijsten zijn die niet (Nederlands) hitparade gericht zijn?
Bijvoorbeeld Top-100 Duitse schlagers/Franse chansons om eens wat te noemen.
Nou, toevallig heb ik laatst via Veronica de top 100 aller tijden op cd binnengekregenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wat kost een AM licentie?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tijd dat R49 een AM licentie aanschaft
FM is onbetaalbaar
Welke versie? Die heb ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou, toevallig heb ik laatst via Veronica de top 100 aller tijden op cd binnengekregen
Van een paar maanden geleden. Zo ben ik aan de liners van mij, Muis, en Vout gekomen overigens.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Welke versie? Die heb ik ook
Maar alle nummers die daar op staan staan reeds in Gup… op misschien een enkeling na
Dat mag, binnen acceptabele grenzen natuurlijk. Men wil R49 nog wel eens aan hebben staan op kantoor, dus de Black Metal Top 100 of de Hardstyle 100 zit ik niet echt op te wachtenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mogen dat ook lijsten zijn die niet (Nederlands) hitparade gericht zijn?
Bijvoorbeeld Top-100 Duitse schlagers/Franse chansons om eens wat te noemen.
VVDquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:51 schreef knokkels het volgende:
'Geheime krachten en complotten slopen VVD'
Boohoooooooooooooo![]()
Die houden we voor de nachtelijke uurtjes.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat mag, binnen acceptabele grenzen natuurlijk. Men wil R49 nog wel eens aan hebben staan op kantoor, dus de Black Metal Top 100 of de Hardstyle 100 zit ik niet echt op te wachten
Ditquote:
Geen idee, maar ik zit me net in te lezen over Dab+ en ik vind dat wel een mooie doelstelling voor R49quote:
Ik keek laatst een of ander tv-programma waaruit bleek dat het nog niet écht van de grond komtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zit me net in te lezen over Dab+ en ik vind dat wel een mooie doelstelling voor R49
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |