Hmm, dan ga ik toch voor Radiohead...quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hmm, dan ga ik toch voor Radiohead...
*insert hier een opmerking dat jij niet zo goed tegen Thom Yorke kan, behalve toen ie Frank Black nog na probeerde te doen*
Ik wilde The Pixies voor je aanvragen, maar daar ga ik nu nog eens even heel goed over nadenken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hmm, dan ga ik toch voor Radiohead...
Ik ken je best goed he?quote:
Radiohead is ooit begonnen als Pixieskloon.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wilde The Pixies voor je aanvragen, maar daar ga ik nu nog eens even heel goed over nadenken.
Het is Blur geworden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Breeders mag ook van mij. Of This Mortal Coil met You and Your Sister
Ook niet verkeerd. Ik heb laatst 13 voor het eerst opgezet. Ik was best overdonderd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is Blur geworden.Pixies stonden er niet tussen.
Zegt me zo niets. T/m Parklife heb ik ze gevolgd, daarna uit het gezichtsveld verdwenen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook niet verkeerd. Ik heb laatst 13 voor het eerst opgezet. Ik was best overdonderd.
Ik ben de disco ook al meer en meer gaan waarderenquote:
13 was hun zesde album ook pas ja, maar ik vond hem wel erg sterk. Hoor daar sowieso altijd veel positieve reacties over.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zegt me zo niets. T/m Parklife heb ik ze gevolgd, daarna uit het gezichtsveld verdwenen.
Meteen accepteren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn vader en zijn vrouw hebben al hun cd's gedigitaliseerd en de originelen willen ze niet meer meeverhuizen en ik mag ze in principe allemaal hebben
Nu vlug even inschakelen dan maar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
13 was hun zesde album ook pas ja, maar ik vond hem wel erg sterk. Hoor daar sowieso altijd veel positieve reacties over.
precies, van zijn collectie wilde ik er sowieso een paar hebben en als ik haar, inmiddels door mij geadopteerde, LP's zo bekijk, dan zitten er tussen haar collectie waarschijnlijk ook genoeg. De echte bagger heeft mijn vader al eerder weggedaan, al zit er nog genoeg tussen wat ik zelfs niet voor de grap hier wil hebben staan.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu vlug even inschakelen dan maar.
Mijn LP van de Slijpers heb ik al aan iemand anders toegezegd, dus die gaat helaas aan je neus voorbij.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:20 schreef Doedezemaar het volgende:
De echte bagger heeft mijn vader al eerder weggedaan, al zit er nog genoeg tussen wat ik zelfs niet voor de grap hier wil hebben staan.
Mijn moeder heeft ook 3 cd's van Blofquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik laat in elk geval Blof en al die New London Chorale achter
quote:0 : [X]David Bowie - "Heroes"
1 : [X]Duncan Browne - The Wild Places
2 : [X]Marc Almond - The Days Of Pearly Spencer
3 : [X]Prodigy - Invaders Must Die
4 : [X]Sweet - Fox On The Run
5 : [X]Men Without Hats - The Safety Dance
6 : [X]Nick Cave And The Bad Seeds - The Weeping Song
7 : [X]Cure - Boys Don't Cry
8 : [X]Gary Glitter - Dance Me Up
9 : [X]Big Country - Look Away
10 : [X]What fun - The Right Side Won
11 : [X]Belle Epoque - Black Is Black
12 : [X]Belle Stars - Sign Of The Times
13 : [X]Golden Earring - Dong-Ding-Di-Ki-Di-Gi-Dong
14 : [X]Grace Jones - I've Seen That Face Before (Libertango)
15 : [X]Paul Anka - It's Time To Cry
16 : [X]Paul Hardcastle - 19
17 : [X]Beach Boys - Help Me, Rhonda
18 : [X]King - Love & Pride
19 : [X]Freedom For King Kong - King Kong Five
Dit staat in mijn top-10 van meest ergerlijke clips ooit.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:41 schreef robdriessen het volgende:
5 : [X]Men Without Hats - The Safety Dance
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit staat in mijn top-10 van meest ergerlijke clips ooit.
Geen dank!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |