Ga slapen dan.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is een bekende uitspraak van onze fylax
quote:
kan ik toch niet wetenquote:Op maandag 30 maart 2015 23:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is een bekende uitspraak van onze fylax
quote:Op maandag 30 maart 2015 23:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Fylax is grootste debiel op dit forum
quote:
13:45quote:
Mooie tijd wel ja.quote:
16:15quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mooie tijd wel ja.
En dan zeker tot 14:30?
Ah, dan nog. Maar paar uurtjes.quote:
hahaha surgequote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:05 schreef Lt.Surge het volgende:
Btw WP, ik blijf die track luisten van je foute vrienden
Dat laatste stuk is zo epic
Deze weetquote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ALL I NEED IS SOMETHING TO LEAN ON
diploquote:
zou er niet trots op zijn persoonlijk maar als je het tof vindquote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik was srs ;_;
Ik gooi mezelf wel weg.
Wat ben jij vrindelijk de laatste tijdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou er niet trots op zijn persoonlijk maar als je het tof vind
idc
neequote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat ben jij vrindelijk de laatste tijd
Heb je een crush op iemand?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
ben leven aan het beteren toch
Aight, daar heb ik wel respect voor.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
ben leven aan het beteren toch
weet niet wat het isquote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aight, daar heb ik wel respect voor.
Hier, 1 respect.
#respect
Was je veel aan het blowen dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet wat het is
blow wel minder misschien is dat het
1x per weekquote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Was je veel aan het blowen dan?
En wat is minder?
Ah, goed begin.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
1x per week
soms ook wel 1x per 2 weken
voor heen meerdere keren per week
Niet jank niet jij.quote:
Dat is toch helemaal niet veel man.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
1x per week
soms ook wel 1x per 2 weken
voor heen meerdere keren per week
ja maar jij bent mij nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet veel man.
Dan zit ik te balen dat ik tussendoor niet hebvermaak mij wel maar toch.
Je herkent het anders wel.quote:
Steven Wilson?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 01:48 schreef Amoeba het volgende:
Maar ik support al genoeg artiesten.
Ik wil dat album van Wilson.
Ik keek teveel naar die armbandjesquote:
Gratis spullenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 02:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil mijn nieuwe stiften (naja markers)En heb best wel zin in de bijéénkomst 6 mei
*
*Ik ben 1 van de 50 mensen die bij de kleurambassadeur groep hoort van NL. Wat vooral betekend dat ik heel veel gratis spullen krijg en dat ik vrolijk verder praat erover in het topic hier op FOK! over kleuren, wat ik toch al deed.
Raven is denk ik mijn favoriete album van hem. Alhoewel ik H.C.N ook steeds beter ga vinden. Vooral na het concert.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 02:02 schreef Amoeba het volgende:
The Raven that Refused to Sing en HAND.CANNOT.ERASE
De groep heeft ook een groep gemaakt op FB, de gene die dit doet vanuit die uitgeverij die is ook lid en die zei dus van de week dat de lunch die 6 mei door een professioneel cateringsbedrijf wordt geregeld. Nice.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 02:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gratis spullen![]()
Na sex & eten, the best thing there is.
Wat? Nog meer gratis spul? En lekker eten?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De groep heeft ook een groep gemaakt op FB, de gene die dit doet vanuit die uitgeverij die is ook lid en die zei dus van de week dat de lunch die 6 mei door een professioneel cateringsbedrijf wordt geregeld. Nice.
We moesten ook een contract ondertekenen en daar staat dus ook in dat ik alles krijg wat uitgebracht wordt qua kleurboeken enz en dat ik ook alle oude exemplaren mag opvragen gratis.
Had bijna Raven gekocht, alleen die griet had 'm niet meer liggen. Op LP welteverstaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 02:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Raven is denk ik mijn favoriete album van hem. Alhoewel ik H.C.N ook steeds beter ga vinden. Vooral na het concert.
Uhm meer weet ik niet, ja ik krijg nog een tegoed bon om spullen te kopen in een winkelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 02:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat? Nog meer gratis spul? En lekker eten?
Je mag vast geen +1 he?
Maar congratz
Dat is echt wel nice hoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 02:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm meer weet ik niet, ja ik krijg nog een tegoed bon om spullen te kopen in een winkel
En thanks. Ben best wel blij
Regen, op de daken langs de ramen, ik kan niet slapen, toch ben ik uitgeput.quote:
Je moest een ingekleurde kleurplaat opsturen (was geen regel aan verbonden welke) en een uitgeprinte formulier waar je ook een kleine motivatie moest opschrijven (ik had alleen neer gezet dat ik kleuren leuk vind en dat ik er op FOK! veel over praat). Ik heb een stuk of 4 kleurplaten mee gestuurd haha i.p.v één, waren toch al af.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 02:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat is echt wel nice hoor.
Was het een klik & win? Of moest je wat insturen oid?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 02:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je moest een ingekleurde kleurplaat opsturen (was geen regel aan verbonden welke) en een uitgeprinte formulier waar je ook een kleine motivatie moest opschrijven (ik had alleen neer gezet dat ik kleuren leuk vind en dat ik er op FOK! veel over praat). Ik heb een stuk of 4 kleurplaten mee gestuurd haha i.p.v één, waren toch al af.
Ik denk dat ze allang bekend waren daar met het topic hier op FOK!quote:
Ik heb van bijna alle SW albums, op het eerste na, de speciale editie. Dus dat bijna-LP formaat hardcoverboek.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 02:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Had bijna Raven gekocht, alleen die griet had 'm niet meer liggen. Op LP welteverstaan.
Waar houd je nog meer van?
hier droogquote:Op dinsdag 31 maart 2015 02:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Regen, op de daken langs de ramen, ik kan niet slapen, toch ben ik uitgeput.
Sup daar
Hmm fair enoughquote:Op dinsdag 31 maart 2015 02:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allang bekend waren daar met het topic hier op FOK!
Dit soort gedachten heb ik ook vaker.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 02:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allang bekend waren daar met het topic hier op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |