Ik doe dat ook. Hoog uitgesneden. Supersexy.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze he.. misschien eens wat bewuster op letten
das het voordeel als ze al niet groot waren, echt slap zijn ze ook niet gewordenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
70C nu aan van BH, die eigenlijk iets te groot is. Qua omvang en cup. Moet ff nieuwe halen. Kloterige is, mijn cups zijn bovenin een beetje leeg. Onderin is NP, bovenin zit vrijwel niks
Ja dat is idd niet zo heel erg. En ik vind het ook niet erg dat de mijne kleiner zijn. Maar wel dat ze slap zijn. Ik wil stevige ronde tieten.
Ooh men, dat is wel echt kei kut. GG is ook echt kei kut trouwensquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, die heb ik dus al.
Voor mn operatie (10 jaar geleden) had ik 75F. Maar dan goede tieten. Daarna 75D, nog steeds prima tieten.
Toen kwam ik aan en uhm, ik zat zo op 85GG ofzo. Of H. En nu, nu heb ik geloof ik een E of F ofzo.
Jaquote:
Damnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zit nu met geluk op B maar vaak ook A
Ja nou, preciesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, gewone slappe theezak heb je waarschijnlijk minder kans. Tenzij enorm psychisch leed, geloof ik.
Ja, true storyquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
das het voordeel als ze al niet groot waren, echt slap zijn ze ook niet geworden
Ik heb zelfs ooit een BH gehad die was 85Iquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh men, dat is wel echt kei kut. GG is ook echt kei kut trouwensKolere.
Ik had hiervoor maar een ruime B nooit een C dus veel scheelt het niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh men, dat is wel echt kei kut. GG is ook echt kei kut trouwensKolere.
[..]
Ja![]()
[..]
DamnMaar, zijn ze stevig? A is wel echt kut trouwens
Dat had je hiervoor natuurlijk niet he? Wat zegt je vriend? Mijne was een klein beetje ongelukkig dat ze slap waren (dat zegt ie niet, maar dat weet ik heus
)
[..]
Ja nou, precies
Nee. Ik viel 5 jaar geleden af, dus ook in tiet. Daarna kwam ik weer aan, hangtieten. Mehhhh.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, true story![]()
Ik vraag me wel eens af, als ik nu weer 98 kilo zou wegen, zouden mijn tieten dan ook weer normaal worden? Niet dat ik dat ooit weer zou willen wegen, maar dan nogJust wondering.
Nope, want dan is het nog steeds slap en uitgezakt van bovenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Helpen push-ups niet voor stevigere tieten?
En over de 98 kg vraag, ik denk het nietAls er iets slecht is voor stevige ledematen, is het jojoen lijkt me..
Tepels gevoeligquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik had hiervoor maar een ruime B nooit een C dus veel scheelt het niet.
Mijn vriend zegt: als de tepels maar gevoelig zijn![]()
Die maakt het niet veel uit al zou hij een borstvergroting natuurlijk niet tegenhouden
Oiquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee. Ik viel 5 jaar geleden af, dus ook in tiet. Daarna kwam ik weer aan, hangtieten. Mehhhh.
Holy shitquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb zelfs ooit een BH gehad die was 85I
Mijne vind het weinig boeien allemaal geloof ik. Als ik eens iemand enorme neptieten vind hebben zegt hij vaak alleen maar: valt toch wel meequote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, want dan is het nog steeds slap en uitgezakt van boven
[..]
Tepels gevoeligMijne vind een borstvergroting keilelijk. Maar volgens mij heeft hij in zijn hoofd dat ik naar een E of F wil ofzo. Ik hoef geen dikke jetsers, ik wilde ronde stevige jetsers
[..]
Ik wil ook ronde, stevige jetsers.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:50 schreef Qwea het volgende:
OiZuur. Hoeveel was je 5 jaar gelee kwijt?
Ik eet eigenlijk niks wat niet enigzins lekker weg te eten is. Zonde van de kcal imho, zelfs al zijn ze gezondquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit trouwens tonijn te kanen. Met wat kwark, augurk en paprika. Maar het smaakt me niet. Maar m'n gainz. Struggles
Ik zou gewoon terug gaan naar wat je hiervoor deed.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit trouwens tonijn te kanen. Met wat kwark, augurk en paprika. Maar het smaakt me niet. Maar m'n gainz. Struggles
Ik moet nog kcal en eiwitten. En kwark vind ik nog viezer. Normaal vind ik dit prima te kanen, maar nu smaakt het me niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:00 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk niks wat niet enigzins lekker weg te eten is. Zonde van de kcal imho, zelfs al zijn ze gezond
Dit eet ik vaker. Meestal met nog wat sla ofzo er bij. Als lunch. Met champignons.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zou gewoon terug gaan naar wat je hiervoor deed.
Je valt er hartstikke goed mee af en je at lekker!
Ja mja ik eet ook boterhammen en gekookt ei maar dat hoef ik savonds ook niet echt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit eet ik vaker. Meestal met nog wat sla ofzo er bij. Als lunch. Met champignons.
Maar nu smaakt het me gewoon niet.
Als ik het niet eet heb ik echt te weinig gegeten vandaag, dan zit ik op krap aan 1200.
Ik weet vooral niet waar ik zin in heb. En dit stond nog in de koelkast (eigenlijk gepland voor vanmiddag, maar ik kwam niet thuis om het op te eten).quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja mja ik eet ook boterhammen en gekookt ei maar dat hoef ik savonds ook niet echt.
Pak ik liever iets anders, Ik eet iedere avond Griekse yoghurt met muesli en een koekje.
Aardbeitjes met kwark en honing is echt lekker, misschien lust je het dan welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet vooral niet waar ik zin in heb. En dit stond nog in de koelkast (eigenlijk gepland voor vanmiddag, maar ik kwam niet thuis om het op te eten).
Morgen mag ik weer aardbeitjes.
Ik sloeg bier af tijdens het eten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Aardbeitjes met kwark en honing is echt lekker, misschien lust je het dan wel![]()
En een dagje wat lager is dan ook niet erg toch, of je neemt een drankje
Ja dat is wel zo. Niks anders in huis wat je wel lekker lijkt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik sloeg bier af tijdens het eten.
Maar ik vind 1200 met een uur intensief sporten en fietsen (want WIND) echt te weinig hoor.
De kat zit trouwens enorm te azen op mn tonijn.
Geen chocomel in huis.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Niks anders in huis wat je wel lekker lijkt?
of chocomel, makkelijke calorieën
Haha goed idee! Ik ga ook zoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geen chocomel in huis.![]()
Meh, ik ga zo wel gewoon slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |