Ja, 5k zag ik ergens.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh dat zou serieus awesome zijn. Want een boobjob kost rond de 6k dacht ik
Ik wil gewoon een goeie C. Dan ben ik blij. Stevige B trouwens ook al
Aawh.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, ik las eerst de tekst niet.. toen dacht ik 'goh, best knap voor een paar maanden'. Is het gewoon 6 weken
"medisch noodzakelijk" ik ben alleen bang dat hangtieten door het afvallen daar niet onder vallenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)asispakket~a3937488/
Maybe you're lucky!
Thanksquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Een zandloperfiguur is op zich wel mooi natuurlijk! Hopelijk komt straks je taille weer wat meer terug want ik moet wel zeggen dat ik je verhoudingen op de eerste foto juist echt best wel mooi vind
Maar het trekt en hangt naar en doet soms zeer aan de littekens die te strak zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
"medisch noodzakelijk" ik ben alleen bang dat hangtieten door het afvallen daar niet onder vallen
Ik had D/E 95.. tegenwoordig niet meerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn vriend zei laatst ook: zijn je tieten nou kleiner?
Maarja ik ben op zich rijkelijk bedeeld in verhouding tot mijn lichaam dus een cupje kleiner deert me niet. Ik vind de vorm juist mooier worden nu ik wat afval, ze liggen niet meer op je bovenlichaam zeg maar maar staan wat meer vooruit.
Ja, hoe stom het ook klinkt.. 'vol' ben je ook een mooie vrouw. Zeker op die foto's met de jurkjes..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Thanks
k ben ook altijd blij geweest met m'n figuur, ook dik. Want dat bleef gewoon, gelukkig. Denk dat het nog wel weer wat meer terugkomt.
Ja vind je dat mooi ja? Ik heb (en nog steeds bezig met de laatste restjes) keihard lopen ploeteren om die teugels eraf te krijgen. Er zit nog een heel klein beetje waar ik me de tyfus aan ergerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Een zandloperfiguur is op zich wel mooi natuurlijk! Hopelijk komt straks je taille weer wat meer terug want ik moet wel zeggen dat ik je verhoudingen op de eerste foto juist echt best wel mooi vind
Dat is lief.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, hoe stom het ook klinkt.. 'vol' ben je ook een mooie vrouw. Zeker op die foto's met de jurkjes..Maar snap wel dat je wat kg kwijt wilt
Ja nou, die heb ik dus. Slappe theezakken. Sinds ik mijn borstspieren flink ben gaan trainen iets minder (nu is het iig iets opgevuld boven in) maar alsnog... theezakken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, 5k zag ik ergens.
Ik wil vooral niet mn slappe theezakken.
Dat gaat ook mijn probleemgebied wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja vind je dat mooi ja? Ik heb (en nog steeds bezig met de laatste restjes) keihard lopen ploeteren om die teugels eraf te krijgen. Er zit nog een heel klein beetje waar ik me de tyfus aan erger
En nu?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had D/E 95.. tegenwoordig niet meerEn dat is niet erg, maar ze zijn een beetje leeggelopen. Dat is erg IMHO.
Welke cup heb je nu?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil er ook 1![]()
Heb nooit echt tieten gehad maar nu al helemaal niet meer
En daar ben ik altijd zo jaloers op. Ik ben gewoon niet blij met mijn figuur, nog steeds nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:08 schreef Lonaa het volgende:
k ben ook altijd blij geweest met m'n figuur, ook dik. Want dat bleef gewoon, gelukkig. Denk dat het nog wel weer wat meer terugkomt.
Ja, die heb ik dus al.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nou, die heb ik dus. Slappe theezakken. Sinds ik mijn borstspieren flink ben gaan trainen iets minder (nu is het iig iets opgevuld boven in) maar alsnog... theezakken.
Vrouwquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
En daar ben ik altijd zo jaloers op. Ik ben gewoon niet blij met mijn figuur, nog steeds nietEn ik zal dat ook nooit worden ws.
Ja, maar dat is anders. Want jij hebt een historie. Ik doelde meer op gewone slappe theezak tietenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar het trekt en hangt naar en doet soms zeer aan de littekens die te strak zijn.
Ja, gewone slappe theezak heb je waarschijnlijk minder kans. Tenzij enorm psychisch leed, geloof ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dat is anders. Want jij hebt een historie. Ik doelde meer op gewone slappe theezak tieten
Ja nou dat had ik dus ook. Lingerie had je echt een muffin top. Echt dat ik dachtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat gaat ook mijn probleemgebied wordenOf beter nog.. is mijn probleemgebied. Met kleding is het nog wel te redden door 'tactisch' te zijn met broeken of jurken. Maar met name bikini's en lingerie is een drama
Ik werd juist gepest omdat ik ze zo laat kreegquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En nu?
Ik had 80C/75D en nu 75C denk ik, dus dat is nauwelijks een merkbaar verschil. Ik had ook op mijn 16e bij 55kg al cupD, dat was wel redelijk uit verhouding. Kreeg er iig genoeg aandacht om
Ja, dat zeggen ze he.. misschien eens wat bewuster op lettenquote:
70C nu aan van BH, die eigenlijk iets te groot is. Qua omvang en cup. Moet ff nieuwe halen. Kloterige is, mijn cups zijn bovenin een beetje leeg. Onderin is NP, bovenin zit vrijwel niksquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En nu?
Ik had 80C/75D en nu 75C denk ik, dus dat is nauwelijks een merkbaar verschil. Ik had ook op mijn 16e bij 55kg al cupD, dat was wel redelijk uit verhouding. Kreeg er iig genoeg aandacht om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |