Ja echt ik vertrouw ook niks meer van ze. Wij bestelden er ook altijd alles, nou nu alles gewoon bij XXL!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
ZienEn zwaar trainen is goed! Maar niet te zwaar
[..]
Afijn, allemaal pleuris troep in die pindakaas.
Moest nog terug denken, poosje hun BCAA's geslikt. Buikpijn en deed niks. BCAA's van XXL, geen buikpijn en progressie
Oi, je neukteugels zijn een stuk minderquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:58 schreef Lonaa het volgende:
6 weken geleden:
[ afbeelding ]
vandaag:
[ afbeelding ]
6 weken geleden:
[ afbeelding ]
vandaag:
[ afbeelding ]
Die lopen leeg en gaan hangen, bereid je er maar op voor.quote:
Ja heftig he?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oi, je neukteugels zijn een stuk minder![]()
Goed vergelijkingsmateriaal zo in dezelfde kledingquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:58 schreef Lonaa het volgende:
6 weken geleden:
[ afbeelding ]
vandaag:
[ afbeelding ]
6 weken geleden:
[ afbeelding ]
vandaag:
[ afbeelding ]
I know. Frank heeft me een boobjob beloofd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die lopen leeg en gaan hangen, bereid je er maar op voor.
cm weet ik niet, kilo's 6.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Goed vergelijkingsmateriaal zo in dezelfde kledingVooral dat vooraanzicht zie je echt heel duidelijk! Hoeveel kgs en cms verschil is dat?
Op die 1 na laatste ben je een beetje een zandloper (vanwege je zijteugels) en op de onderste hele vele stukken minder!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, zie je het goed? Wat zie je dan vooral?
Minder omtrek en je kont lijkt hoger!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, zie je het goed? Wat zie je dan vooral?
Doe jezelf dan een plezier... en ga naar een normale cup. En niet G ofzo want dat slaat a) nergens op en B) ziet er echt veelste nep uit.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
I know. Frank heeft me een boobjob beloofd.
Maar toch.,. en dat in 6 weken johquote:
Misschien heb ik nog recht op een correctie operatie, gezien ik 10 jaar geleden een boobjob (verkleining) heb gehad. En dat was eigenlijk te vroeg. Als het buttugly zou worden zouden ze kunnen reconstrueren. Dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe jezelf dan een plezier... en ga naar een normale cup. En niet G ofzo want dat slaat a) nergens op en B) ziet er echt veelste nep uit.
Ik wil ook 1 maar die krengen zijn echt achterlijk duur.
Yes! Minder heupquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Op die 1 na laatste ben je een beetje een zandloper (vanwege je zijteugels) en op de onderste hele vele stukken minder!
Dat van die kont dacht ik ook, maar misschien lijkt het zo door m'n shirt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Minder omtrek en je kont lijkt hoger!
http://www.volkskrant.nl/(...)asispakket~a3937488/quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Misschien heb ik nog recht op een correctie operatie, gezien ik 10 jaar geleden een boobjob (verkleining) heb gehad. En dat was eigenlijk te vroeg. Als het buttugly zou worden zouden ze kunnen reconstrueren. Dus.
Ooh dat zou serieus awesome zijn. Want een boobjob kost rond de 6k dacht ikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Misschien heb ik nog recht op een correctie operatie, gezien ik 10 jaar geleden een boobjob (verkleining) heb gehad. En dat was eigenlijk te vroeg. Als het buttugly zou worden zouden ze kunnen reconstrueren. Dus.
Ja, ik las eerst de tekst niet.. toen dacht ik 'goh, best knap voor een paar maanden'. Is het gewoon 6 wekenquote:
Oh, dat wist ik helemaal niet! Thanks!!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)asispakket~a3937488/
Maybe you're lucky!
Ik wil er ook 1quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe jezelf dan een plezier... en ga naar een normale cup. En niet G ofzo want dat slaat a) nergens op en B) ziet er echt veelste nep uit.
Ik wil ook 1 maar die krengen zijn echt achterlijk duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |