In een hele batch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:16 schreef -Peach het volgende:
Lol, weer met die kortingscodes. Zou er vocht bij zijn gekomen ofzo dat het zo'n blok beton is geworden?
Good point. Wat een ellende weer.quote:
Is dat die van waldenfarms? of eigen merk? Die eigen merk is echt gore rotzooi. Waarom eet je geen gewone?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:00 schreef gcjoel het volgende:
Oh mijn god die body en fit, echt te triest die zaak hoor!
Ik heb vorig jaar nog mee betaald aan die test toen waarmee ze door de mand vielen! Meteen besloten daar niks meer te kopen alleen al door hoe ze dat aanpakten. Ze begonnen meteen te dreigen en te roepen dat het smaad was en weet ik het wat![]()
1 guilty pleasure moet ik daar nog kopen, pindakaas![]()
Eens in de zoveel tijd bestel ik dus 9 potten ofzo zodat ik geen verzendkosten hoef te betalen.
Mja wie weet zit er ook wel iets anders in dan alleen pinda
Ja die van eigen merk. Ik vind hem zooo lekker. Ik at hiervoor ook al een hele tijd die van bioplus ofzo en dat smaakt bijna hetzelfde. Maar die is hier niet meer te koop en ik vind calve nu echt niet lekker meer, smaakt zo anders!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is dat die van waldenfarms? of eigen merk? Die eigen merk is echt gore rotzooi. Waarom eet je geen gewone?
Echt waar? Zit daar meer pinda in dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja die van eigen merk. Ik vind hem zooo lekker. Ik at hiervoor ook al een hele tijd die van bioplus ofzo en dat smaakt bijna hetzelfde. Maar die is hier niet meer te koop en ik vind calve nu echt niet lekker meer, smaakt zo anders!
Mijn D werd gekookte sperziebonen, een paar aardappelkroketjes uit de oven en kipfilet omwikkeld met spek uit de ovenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:52 schreef Artoo het volgende:
Oh ja, mijn lijst:
O: Smoothie van kwark, spinazie, appel, kaneel, water
T: Magere Griekse yoghurt met wat honing
L: 400g wokgroenten (moest op), 2 gekookte eitjes
S: 20 minuten HIIT, KT voor armen, schouders, bovenrug
T: Cappuccino whey
D: Nog niet bekend
T: Geroosterde boterham met pindakaas
Ik vond het net vloeibaar snotquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja die van eigen merk. Ik vind hem zooo lekker. Ik at hiervoor ook al een hele tijd die van bioplus ofzo en dat smaakt bijna hetzelfde. Maar die is hier niet meer te koop en ik vind calve nu echt niet lekker meer, smaakt zo anders!
Die pindakaas is 100% pinda.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:53 schreef Artoo het volgende:
[..]
Echt waar? Zit daar meer pinda in dan?
Ja het nadeel van die natuurlijke pindakazen bovenin vaak te vloeibaar en het laatste uit de post is droog/hard. Altijd eerst goed roeren maar dan nog hou je dat wel een beetje.quote:
Hmmmmmmmm. Nou ja, net wat je zegt.. 100% natuurlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die pindakaas is 100% pinda.
Bij body en fit weet je het nooit natuurlijk haha!
maar daar doe ik het niet voor, ik vind het gewoon echt lekkerder
[..]
Ja het nadeel van die natuurlijke pindakazen bovenin vaak te vloeibaar en het laatste uit de post is droog/hard. Altijd eerst goed roeren maar dan nog hou je dat wel een beetje.
Ik heb nog calve geprobeerd maar ik vond hem echt niet zo lekker, dus ik moet wel!![]()
![]()
Ik heb altijd de gewone voor op brood en crackers enzo en de crunchy voor in de havermout
Is goed! gratis pindakaasquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmmmmmmmm. Nou ja, net wat je zegt.. 100% natuurlijk
Ik heb een kortingscode van 5 euro, geen idee of die het doet want het zijn immers teringlijers. Hebben/proberen?
Thanks. Trainen was zwaar. En ik heb progressiefoto's voor de spiegel! Zal ze zo even uploadenquote:
Nee ik had daar laatst de gewone van maar die heb ik weggegooidquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:49 schreef Qwea het volgende:
GCjoel, is dit niet hetzelfde? https://xxlnutrition.com/nl/nld/terrasana/pindakaas-crunchy
(Ik wil je bij Body en Shit weg hebben, valt het op?)
Zienquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Thanks. Trainen was zwaar. En ik heb progressiefoto's voor de spiegel! Zal ze zo even uploaden
Afijn, allemaal pleuris troep in die pindakaas.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee ik had daar laatst de gewone van maar die heb ik weggegooid
(wat dus al aangeeft hoe kan het zo anders smaken als het ook 100% pinda is? )
Ik wil zelf ook liever niks meer bij ze bestellen hoor! Mja ik houd mezelf maar voor dat ze op die pindakaas bijna niks verdienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |