abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151333399
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 april 2015 17:08 schreef Nemephis het volgende:
Laat dat verrekte Israel zelf maar eens inspecties van haar atoomarsenaal toelaten. Het lijkt wel of ze gewoon oorlog willen.
Ze moeten gewoon op hun eigen benen leren staan. En het westen moet zich niet door Israel laten leiden.
pi_151333450
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 17:10 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Al dit soort uitspraken zijn voor binnenlands politiek gewin, en de Israëliërs slikken het als zoete koek, want laatst stemde ze toch weer massaal op deze idioot.
75% heeft niet voor Bibi gekozen. Maar 25% dus wel.
En het gaat niet alleen om politiek gewin, ook om ordinair geld: Er gaat zo ontzettend veel om in de wapenindustrie om Israel's al dan niet denkbeeldige vijanden van het lijf te kunnen houden, daarbij komt vrede helemaal niet van pas.
pi_151333470
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 april 2015 17:10 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

En het westen moet zich niet door Israel laten leiden.
Ereschuld door de kampen in de Oorlog. Die Israel tot op de laatste druppel zal uitwringen. Bovendien, het Beloofde Land, ook niet onbelangrijk.
pi_151333502
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 april 2015 17:13 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Ereschuld door de kampen in de Oorlog. Die Israel tot op de laatste druppel zal uitwringen. Bovendien, het Beloofde Land, ook niet onbelangrijk.
70 jaar geleden. Hoofdstuk afgesloten er verder gaan. Dat de Amerikaanse politiek zo corrupt als de neten is waarbij je met donaties veel invloed op de politiek hebt, is hun zaak. Maar Nederland moet zich niet laten leiden en gewoon haar eigen koers varen. Zolang Iran geen gekke dingen doet, is het een prima land.
pi_151333529
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 april 2015 17:12 schreef Nemephis het volgende:

[..]

75% heeft niet voor Bibi gekozen. Maar 25% dus wel.
En het gaat niet alleen om politiek gewin, ook om ordinair geld: Er gaat zo ontzettend veel om in de wapenindustrie om Israel's al dan niet denkbeeldige vijanden van het lijf te kunnen houden, daarbij komt vrede helemaal niet van pas.
De VN Veiligheidsraad moet nu ook eens werk gaan maken van de tweestatenoplossing voor Palestina. De VS moeten hun veto opgeven en gewoon een degelijke oplossing steunen.
  vrijdag 3 april 2015 @ 17:28:02 #56
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_151333778
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 april 2015 17:14 schreef Zienswijze het volgende:

Zolang Iran geen gekke dingen doet, is het een prima land.
Een prima land gaat wat ver, gezien wat de regering haar eigen bevolking aandoet, maar op internationaal gebied is Iran inderdaad niet de boeman waarvoor neoconservatief Amerika en Israël je al decennialang bang voor willen maken. Het land is bijvoorbeeld al 218 jaar geen ander land meer binnen gevallen; dat kun je van Amerika en Israël niet zeggen. Natuurlijk vechten ze proxy wars uit, maar daar doen de CIA en de Mossad net zo goed aan mee. Nee, een veel groter verschil op geopolitiek gebied is dat het al decennialang Amerika's invloed weet te weerstaan, en in 2007 ook van de petrodollar is afgestapt. Daarvoor willen elementen in de Amerikaanse politiek Iran afstraffen, zoals ze dat eerder met Hussein en Ghadaffi hebben gedaan.
pi_151334229
pi_151335174
  vrijdag 3 april 2015 @ 18:33:11 #59
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_151335318
Israël is me flink tegengevallen in deze kwestie zeg :r

En wat een naar mannetje is die Netanyahu, beetje gefrustreerd langs de zijlijn roepen en Israël steeds verder isoleren. Dat die maar in Den Haag voorkomt voor haatzaaiende teksten en oorlogsmisdaden.
pi_151335345
Ik heb meer vertrouwen in Iran, dan in vrijwel ieder ander zandbak land in die regio.

Als ik beelden van Teheran zie, dan zie ik een redelijk moderne samenleving.
٩๏̯͡๏)۶
pi_151335421
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 18:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb meer vertrouwen in Iran, dan in vrijwel ieder ander zandbak land in die regio.

Die extreme moslimleiding, daar moet Iran zichzelf van zien te verlossen.
  vrijdag 3 april 2015 @ 19:38:08 #63
117098 Hathor
Effe niet
pi_151337148
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 18:33 schreef Richestorags het volgende:
Israël is me flink tegengevallen in deze kwestie zeg :r

En wat een naar mannetje is die Netanyahu, beetje gefrustreerd langs de zijlijn roepen en Israël steeds verder isoleren. Dat die maar in Den Haag voorkomt voor haatzaaiende teksten en oorlogsmisdaden.
Oorlogsmisdaden tegen wie? Hamas?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_151337542
Iran heeft waarschijnlijk andere ideeën ontwikkeld om het Westen te verslaan in de toekomst. Waarschijnlijk geregeld via een onderonsje met Turkije.
pi_151337699
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 19:46 schreef Loekie1 het volgende:
Iran heeft waarschijnlijk andere ideeën ontwikkeld om het Westen te verslaan in de toekomst. Waarschijnlijk geregeld via een onderonsje met Turkije.
Turkije is lid van de NAVO en een bondgenoot van het Westen/VS.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 19:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Palestijns, Libanees en Iraanse volk.
pi_151337789
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 18:34 schreef Ronaldsen het volgende:
De grote steden in Iran en met name Teheran zijn altijd vrij modern en progressief geweest, de islamitische revolutie kwam vooral omdat het platteland teveel modernisme werd opgedrongen. Op zich was het schrikbewind van de shah genoeg reden voor revolutie, alleen niet voor een islamitische en was dat qua schrikgehalte ook weer niet zo'n verbetering.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_151338044
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 19:49 schreef CaptainObvious39 het volgende:

[..]

Turkije is lid van de NAVO en een bondgenoot van het Westen/VS.

Het is algemeen bekend dat Turkije een bondgenoot is van IS.
pi_151339147
Zinvor twitterde op donderdag 02-04-2015 om 22:34:14 If Khamenei has supreme control over Iran & if this deal will piss off Iran's hardliners...Does that make Khamenei pragmatic/moderate?😏 reageer retweet
pi_151352142
pi_151352350
Israel is niet de enige die hier niet blij mee is, S-A en Egypte hebben liever ook geen nucleair Iran in hun achtertuin.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_151352427
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 09:53 schreef Hathor het volgende:
Israel is niet de enige die hier niet blij mee is, S-A en Egypte hebben liever ook geen nucleair Iran in hun achtertuin.
Duh. Het is ook niet voor niks dat SA nu ook nucleaire wapens wil. Daar zal het Midden Oosten een stuk veiliger van worden.. :N
pi_151352429
quote:
Dat zou een reden zijn om hier blij mee te zijn. Israel is vooral bang voor een welvarend Iran dat een stabiele machtsfactor in de regio vormt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_151352860
quote:
Egypte krijgt miljarden van S-A en moet daarom hun standpunten overnemen, de mening van Egypte is dus niet relevant. En als je geen nucleair Iran wil moet je juist blij zijn met dit akkoord...
  zaterdag 4 april 2015 @ 13:08:55 #74
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_151355556
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 19:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hamas mag wat mij betreft tot op de wortel worden uitgeroeid. Het probleem is dat Netanyahu hen de wortels geeft met zijn kolonisatiepolitiek (wat illegaal is). Dat op zichzelf is al een misdaad waar hij terecht voor zou moeten staan.
pi_151409052
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:28 schreef Janneke141 het volgende:
Onderhandelen met Iran :') Hopeloos naief.
Idd. Een deal met de Mullah van Iran is net als een deal met Hitler...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')