Ik ben ook thuis, met pijn en moeite auto uitgewurmd...quote:Op maandag 30 maart 2015 18:59 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, eten op, kleine zo naar bed en eens kijken wat de avond brengt.
Lang licht !!
Zo lang zitten in die houding helpt niet mee nee. Als ik na een voetbalwedstrijd ook uurtje moet rijden is het uitstappen ook altijd een drama.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben ook thuis, met pijn en moeite auto uitgewurmd...
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Die is daar ook daadwerkelijk?
Uk uk uk, de hont aan de broek van de Muck!quote:
Ik hoopte dat ie lief was, want mooi is ie zeker nietquote:Op maandag 30 maart 2015 19:18 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
En nee, niet lief. Hij heeft al in mijn broekspijp gehangen
da's weer rijmelarij van likmevestjequote:Op maandag 30 maart 2015 19:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uk uk uk, de hont aan de broek van de Muck!
Leuke eerste dag op de zaak dus ?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:33 schreef Muck het volgende:
Lelijk en chagrijnig![]()
En daar kan ik dan wel weer om lachen. En mijn baas om het feit dat ik hem naar zijn bench stuur als ie hapt. "Sohoo, jij bent ook niet bang!"
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:33 schreef Muck het volgende:
Lelijk en chagrijnig![]()
En daar kan ik dan wel weer om lachen. En mijn baas om het feit dat ik hem naar zijn bench stuur als ie hapt. "Sohoo, jij bent ook niet bang!"
Ontzettendquote:Op maandag 30 maart 2015 19:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Leuke eerste dag op de zaak dus ?
Mooi zo. Dat er nog veel mogen volgen. Hoeveel dagen per week ga je werken ?quote:
3,5quote:Op maandag 30 maart 2015 19:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mooi zo. Dat er nog veel mogen volgen. Hoeveel dagen per week ga je werken ?
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:18 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
En nee, niet lief. Hij heeft al in mijn broekspijp gehangen
Noesquote:
Die hoor je gelukkig wel altijd aankomenquote:
en je ziet een kwijlspoorquote:Op maandag 30 maart 2015 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die hoor je gelukkig wel altijd aankomen
Jullie stalken mij met z'n tweeen?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die hoor je gelukkig wel altijd aankomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |