en dat is een hele fijne gedachte!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:00 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het idee dat het er geweest kan zijn en er misschien ook een afscheidsboodschap op was voor de ouders kan weer troostgedachte zijn. Dat is dan een van de mogelijkheden.
ja, dat dacht ik dus net ook...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ze dachten "Damn, camera leeg." Daarna hebben ze hem een paar keer opnieuw aangezet en dachten ze "Damn, camera leeg." En pas na een week haalden ze de camera uit de video-modus.
Een week daarmee wachten? Dat is wel heel erg lang. Zeker als je in niet normale omstandigheden verkeert.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ze dachten "Damn, camera leeg." Daarna hebben ze hem een paar keer opnieuw aangezet en dachten ze "Damn, camera leeg." En pas na een week haalden ze de camera uit de video-modus.
Misdrijf of niet?quote:Op woensdag 1 april 2015 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Én? Zijn jullie er al uit?
yep, ze zijn dood
Je zet de camera aan. De camera zegt: 'batterij leeg' en schakelt vanzelf uit (zie quote van Physsic).quote:Op woensdag 1 april 2015 00:00 schreef gynaika het volgende:
[..]
Een week daarmee wachten? Dat is wel heel erg lang. Zeker als je in niet normale omstandigheden verkeert.
Geen idee. Niet echt gevolgd.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat denk jij ervan?
edit: je denkt niets of er komt nu een heel verhaal....
Oké, maar een week...quote:Op woensdag 1 april 2015 00:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je zet de camera aan. De camera zegt: 'batterij leeg' en schakelt vanzelf uit (zie quote van Physsic).
Dan moet je op het idee komen dat de batterij helemaal niet leeg is en dat de camera weer werkt is als je hem in de foto-modus zet. Ik kan me voorstellen dat dat niet direct in ze opkwam.
eens, het is nou niet zo dat ze veel om handen hadden in die kloof. Je klimt eruit of niet. En wat doe je verder? Na een aantal uren proberen, hebben ze wel door of ze eruit kunnen komen of dan het een onmogelijke missie is. En dan?quote:
Ja, ik ben eruit: de antwoorden liggen in Panama.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Een jaartje nu.
Én? Zijn jullie er al uit?
Morgen lees ik het. Nu slapen.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey, jij hier?
Ik denk van niet, het is zonder misdrijf op te lossen
Top, truste.quote:
Dat is doelredenerenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:00 schreef jackie12 het volgende:
Tegenstanders van een misdrijf zullen nu wel weer moord en brand schreeuwen.
Wat ik al maanden roep zou gewoon een keer moeten gebeuren: onderzoek naar een misdrijf en of manipulatie mogelijk is en of dat onderzocht is of niet.
Wat nu wel duidelijk is , is dat je niet op de HTS hoeft te hebben gezeten om een fotocamera terug in tijd te zetten.
Ja, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:05 schreef Physsic het volgende:
Ik heb net even een video gemaakt met een Canon compact camera en tijdens het filmen de batterij er uit gehaald.
De video was niet opgeslagen.
Ik bedenk me nu dat ik natuurlijk daarna nog een foto had moeten maken om te kijken of er toch een nummer wordt overgeslagen.
Als je per se een misdrijf wilt omzeilen dan is het niet zo moeilijk om er een draai aan te geven.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey, jij hier?
Ik denk van niet, het is zonder misdrijf op te lossen
Hier heb ik wat gevonden over uitzetten location services:quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:02 schreef Physsic het volgende:
Dat van die location services weet ik niet. Dat heb ik nooit begrepen bij een iPhone.
Bij Android heb je gewoon zo'n sneltoets waarmee je GPS kan aan- & uitzetten, maar bij iPhone werkt dat anders.
Als je dat uberhaupt al zou kunnen, dan moet je dat volgens mij echt per app gaan uitzetten.
En er zijn verhalen dat de GPS zelfs nog kan worden gelogd als de telefoon uit staat.
Inderdaad, als je er met zijn tweeën een week over moet doen om te ontdekken dat het toestel weer in de foto-modus gezet moet worden dan is het wel heel erg met hen gesteld geweest.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
eens, het is nou niet zo dat ze veel om handen hadden in die kloof. Je klimt eruit of niet. En wat doe je verder? Na een aantal uren proberen, hebben ze wel door of ze eruit kunnen komen of dan het een onmogelijke missie is. En dan?
Telefoons pakken en camera, als ze in die kloof zaten hebben ze dat ding binnenstebuiten gekeerd.
Ik blijf erbij dat ze erna moeten kijken, niet de familie maar wel de onderzoekers.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:03 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Hier heb ik wat gevonden over uitzetten location services:
http://www.wikihow.com/Turn-off-GPS-on-the-iPhone
Als die functie aan zou hebben gestaan, dan zouden we de exacte locatie hebben gehad van de nachtfoto's.
Klopt het als ik zeg dat die functie de dag vóór hun hike, wél aanstond? [16:44 wifi SbtR]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |