Ik voel een nieuwe uitbreiding voor Kolonisten uitkomen in de nabije toekomst, Kolonisten van Catan: handel met dictators (naar het idee van Halbe Zijlstra)quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Echt wel, we gaan weer een oorlogstijdperk in.
Romeins Recht is dan nuttig?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is zeker èrg interessant! Ik zou zeggen: zeker doen als het tot de mogelijkheden behoort!
Hoeveel man denk je?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:21 schreef Accursius het volgende:
[..]
[..]
Vriend van me heeft koninkrijksrecht gevolgd. Hij vertelde dat als je alle colleges volgde je standaard een 8 haalde. Als je ook nog eens dat boekje doorlas zat je al vrij snel op een 9.
Poeh, stuk of 30 ofzo? Ik denk dat het vooral bestaat uit studenten die een master doen in staats&bestuursrecht of gewoon beetje vakken erbij volgen voor de lol. Heeft iemand v/d RUG hier trouwens ervaring met gezondheidsrecht? Dat klinkt ook wel gaaf.quote:
Wij hebben een minor gezondheidsrecht, die kiest bijna niemand omdat het zo verschrikkelijk saai klinktquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:48 schreef Accursius het volgende:
[..]
Poeh, stuk of 30 ofzo? Ik denk dat het vooral bestaat uit studenten die een master doen in staats&bestuursrecht of gewoon beetje vakken erbij volgen voor de lol. Heeft iemand v/d RUG hier trouwens ervaring met gezondheidsrecht? Dat klinkt ook wel gaaf.
Hey!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wij hebben een minor gezondheidsrecht, die kiest bijna niemand omdat het zo verschrikkelijk saai klinkt
Volgens mij gaat daar ook best wat geld in om. Weinig mensen volgen het vak, nog minder mensen zijn er echt goed in etc.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wij hebben een minor gezondheidsrecht, die kiest bijna niemand omdat het zo verschrikkelijk saai klinkt
Ehh ehhh ik had het alleen over de minor.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:52 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hey!![]()
Die master wil ik gaan doen op de UvA.
Ok, vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ehh ehhh ik had het alleen over de minor.
Ik ken het vak aan de RUG niet, dus ik niet ingaan op de specifieke voorkennis die voor dat vak nodig is. Maar vanuit wat ik van het oud-vaderlands recht weet, en mijn ervaring bij de bestudering ervan, is het zeker handig om een basale kennis van het Romeins recht te hebben. Maar dat zou ook verkregen kunnen worden door zelfstudie met behulp van een handboek over het Romeins recht, lijkt mij.quote:
In alle serieusheid, ze zijn boos dat ze worden genaaid als zzp'r, terwijl ze dat feitelijk gewoon niet zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:14 schreef Blistering het volgende:
Potverdorie trouwens, wat is dat PostNL toch een uiterst matig bedrijf.
Afgelopen vrijdag een game besteld bij Bol.com, waar bijstond: ''voor 23:00 besteld, morgen bezorgd'', en nog altijd niets ontvangen.
Gelukkig met een acceptgiro besteld, maar dan nog. Ik heb geen zin in gezeik, puur en alleen omdat PostNL faalt met de levering. Moet ik zeker gaan bewijzen dat ik de game niet gehad heb...
Weet niet hoe dat zit eigenlijk, want het gaat in dit geval om de briefpost, en niet om de pakketpost.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
In alle serieusheid, ze zijn boos dat ze worden genaaid als zzp'r, terwijl ze dat feitelijk gewoon niet zijn.
Op zich hoeft dat maar een kleine vertraging te zijn. Als bol.com het pakketje vrijdag niet de deur uit kreeg kan het vandaag nog aankomen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:14 schreef Blistering het volgende:
Potverdorie trouwens, wat is dat PostNL toch een uiterst matig bedrijf.
Afgelopen vrijdag een game besteld bij Bol.com, waar bijstond: ''voor 23:00 besteld, morgen bezorgd'', en nog altijd niets ontvangen.
Gelukkig met een acceptgiro besteld, maar dan nog. Ik heb geen zin in gezeik, puur en alleen omdat PostNL faalt met de levering. Moet ik zeker gaan bewijzen dat ik de game niet gehad heb...
Wanneer heb je bestelt dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:23 schreef Blistering het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat zit eigenlijk, want het gaat in dit geval om de briefpost, en niet om de pakketpost.
Heb overigens al antwoord op m'n mail, en als ik de game donderdag nog niet heb dan beschouwen ze het als verloren in de post. Dan mag ik kiezen, of de bestelling annuleren, of een nieuwe versie laten opsturen.
Nouja, prima service verder.
De post is al geweest vandaag. En ik kreeg de verzendbevestiging vrijdagavond rond middernacht.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op zich hoeft dat maar een kleine vertraging te zijn. Als bol.com het pakketje vrijdag niet de deur uit kreeg kan het vandaag nog aankomen.
Sowieso propt bol vaak pakketjes in een brievenbusenvelop die niet door een brievenbus passen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:27 schreef Yreal het volgende:
Er zijn trouwens postbezorgers die de bolpakjes meteen weer terug sturen naar de pakketdienst omdat ze vaak te groot zijn.
Ik heb ooit een pakje dat net ging doorgedrukt. Schoot de binnenkant van de brievenbus los, tegen een klein kind achter de deur aan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sowieso propt bol vaak pakketjes in een brievenbusenvelop die niet door een brievenbus passen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb ooit een pakje dat net ging doorgedrukt. Schoot de binnenkant van de brievenbus los, tegen een klein kind achter de deur aan.
Dat was gezellig...
Vooral omdat ik toen net zo hard terug ging lopen schreeuwen toen er een paar schreeuwende tokkies naar buiten kwamen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |