Ik ga het volgen samen met een studiegenoot die helemaal into rechtsgeschiedenis is. Mij spreekt het oud-Vaderlandse recht meer aan, studiegenoot leek de blik omtrent het recht tijdens WO II ook wel wat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is zeker èrg interessant! Ik zou zeggen: zeker doen als het tot de mogelijkheden behoort!
Toch gewoon de master doen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ga het volgen samen met een studiegenoot die helemaal into rechtsgeschiedenis is. Mij spreekt het oud Vaderlandse recht meer aan, studiegenoot leek de blik omtrent het recht tijdens WO II ook wel wat.
Ik zie het als de uitgelezen kans om na rechtsgeschiedenis vakken uit de bachelor ook in de master er verdiepend op in te kunnen gaan. Heeft elk jaar voor mij iig iets met rechtsgeschiedenis gehad
Jupquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
JupBeter nu nog even er achteraan plakken nu het qua tijd en geld kan dan later door respijt via de duale weg er een grotere kluif aan hebben.
Leuk!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ga het volgen samen met een studiegenoot die helemaal into rechtsgeschiedenis is. Mij spreekt het oud-Vaderlandse recht meer aan, studiegenoot leek de blik omtrent het recht tijdens WO II ook wel wat.
Ik zie het als de uitgelezen kans om na rechtsgeschiedenis vakken uit de bachelor ook in de master er verdiepend op in te kunnen gaan. Heeft elk jaar voor mij iig iets met rechtsgeschiedenis gehad
Gewoon halen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bedankt. Het zou toch wat zijn als ik hem heb...
Nja het is ook wel fijn om de boel gewoon een keer afgerond te hebben toch.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Eng idee om straks een diploma te hebben...
Is toch wat he, eerst lijkt het zover weg. Komt het ineens toch zo dichtbijquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Eng idee om straks een diploma te hebben...
Is het ook wel, maar dan moet je weer wat anders gaan doen met je leven. Is eng.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nja het is ook wel fijn om de boel gewoon een keer afgerond te hebben toch.
Klopt. Al kan ik nog lekker doormodderen in de masterquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is toch wat he, eerst lijkt het zover weg. Komt het ineens toch zo dichtbij
Zie het als een uitdagingquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Is het ook wel, maar dan moet je weer wat anders gaan doen met je leven. Is eng.
[..]
Klopt. Al kan ik nog lekker doormodderen in de master
Wel als je rijk bent...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zie het als een uitdagingen je kan ook niet eeuwig studeren.
Ik zei nog zo, dm je naam dan haal ik je van de zwarte lijst.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Jezus Y, wat zijn die pakketbezorgers aan het doen bij PostNL?
Had zondag al bezorgd moeten worden, lijkt vandaag weer niet te komen.
Karmaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zei nog zo, dm je naam dan haal ik je van de zwarte lijst.
Mij lijkt oorlogsrecht ook erg gaafquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ga het volgen samen met een studiegenoot die helemaal into rechtsgeschiedenis is. Mij spreekt het oud-Vaderlandse recht meer aan, studiegenoot leek de blik omtrent het recht tijdens WO II ook wel wat.
Master oorlogsrecht op de uvaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:30 schreef Accursius het volgende:
[..]
Mij lijkt oorlogsrecht ook erg gaafjammer dat dat niet wordt aangeboden bij de RUG. Helemaal niets volgens mij wat daarop lijkt. Ook geen noodrecht oid.
Echt wel, we gaan weer een oorlogstijdperk in.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:55 schreef Accursius het volgende:
[..]
Ja maar ik zou zoiets eerder als hobby doen. Het is niet dat je daar nou veel mee kan later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |