Mooi man.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:53 schreef Mshauri het volgende:
Snel nakijken kan ze iig wel.
Een 8 voor m'n laatste tentamen
Wauw, wat een prutlijst. Ken je Noisia, Etsu?quote:Op maandag 30 maart 2015 14:48 schreef Etsu het volgende:
http://www.upcoming.nl/ma(...)mooiste-provincie-is
Nee.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wauw, wat een prutlijst. Ken je Noisia, Etsu?
Staat van bes3 niet op nestor?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:13 schreef IPA35 het volgende:
Heeft iemand een studiewijzer van Europees Recht en Bestuursrecht 3 van vorig jaar of zo?
Of iig wat de literatuur/arresten zijn voor de eerste week?
G ik heb deze en volgende week vrij. Dan maar alvast inlezen over de Brusselse Maffia.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Staat van bes3 niet op nestor?
Europees is teveel
Vorig jaar:quote:Op maandag 30 maart 2015 23:15 schreef IPA35 het volgende:
[..]
G ik heb deze en volgende week vrij. Dan maar alvast inlezen over de Brusselse Maffia.
Nestor heb ik nog geen toegang of zo...
Dank!quote:Op maandag 30 maart 2015 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vorig jaar:
Bes3:
Week 1
Bröring
1 april Grondslagen en toegang tot voorzieningen 1 Grondslagen en bevoegdheid
Opdracht 1A op Nestor
Hoofdstuk 1 en 2
En Europees heb ik niet hier. Stond altijd op Nestor en heb het boek niet gelezen (en ik weet niet of ik het je moet aanraden)
Gewoon bonusopdracht doen voor beide, Europees is 1,0 punt en had ik daardoor precies 5,5.quote:
Op HBO (quote:Op maandag 30 maart 2015 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon bonusopdracht doen voor beide, Europees is 1,0 punt en had ik daardoor precies 5,5.
Iedereen zegt dat het een leuk vak isquote:Bestuurs3 is 0,5 punt en kan je daarmee wel makkelijk hoog cijfer scoren.
De vragen zijn gewoon heel erg ingewikkeld en kut gesteld, waardoor je 1000000000 kanten op kan en dan moet je ook nog 10000000008374837 arresten neerpennen wil je alle punten krijgen. En dan die stelling-vragen waarbij het antwoord echt 0,0 voor de hand ligtquote:Op maandag 30 maart 2015 23:25 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Op HBO (__!) heb ik de vorige druk van dat boek deels gelezen en haalde ik met het één keer doornemen van de collegeaantekeningen ruim een 7. Maar goed, dit is het echte werk en hier besteed ik toch zeker 4 avonden aan een tentamen. Toch vraag ik mij af wat exact zo klote is? Het boek is niet extreem dik of lastig. De arresten mag je meenemen (en ik neem aan markeren).
Ik vond bestuurs3 ook leuk hoorquote:[..]
Iedereen zegt dat het een leuk vak is. Maar goed, we gaan gewoon voor de borrel
.
Natuurlijk. Je zwijgrecht gebruik je alleen door je mond te houden.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:28 schreef IPA35 het volgende:
Ik heb echt een heel naar gevoel over SR3, vandaag na een nacht van 4 uurtjes dat tentamen gemaakt.
Half uur voor tijd klaar, maar 8 vragen.
Als je iemand gaat aanhouden en hem is cautie gegeven en hij beroept zich op zijn zwijgrecht maar vervolgens in de politieauto iets zegt i.z.v. "ik beroep mij op mijn zwijgrecht MAAR dit en dit en dit". Dan mag dat toch gewoon in het P-V worden gezet en als bewijs worden gebruikt?
Precies. Vieze strikvraag, hele colleges wijden aan Loze Hashpijp, Kwakman met hele schema's en dan zo'n vraag stellen.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je zwijgrecht gebruik je alleen door je mond te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |