Pff ik heb nog zo'n spierpijn van gisteren dat ik een beetje opzie tegen sporten morgen ochtendquote:
echt herrie maken de Herrier Harrier als dat kreng horizontaal opsteeg.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat hoopte ik te zien, maar waren F16's, tenminste die ik gezien heb. Ze klonken allemaal hetzelfde, dus ga ervan uit dat het allemaal F16's waren.
Vroegah, toen ik een klein pietje was, vlogen er nog starfighters en phantoms over, dat was echt herrie. Paar jaar geleden een awacs, die dingen maken ook een kolere herrie, ouderwetse motoren
Lokpost.quote:
voor normale wegen en bospaden zijn de barefoot schoenen prettig. je voelt wel als je op een steentje trapt maar je het er geen last van.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bietjesstamppot met spekjes en misschien een gehaktbal
En ik zou ook het allerliefst op blote voeten lopenAlleen is de bodem daar iets te vaak niet voor geschikt.
Heb hele pijnlijke bicepsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Lekker sporten nu?![]()
(Hoe is je spierpijn?)
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:04 schreef minilot het volgende:
Iemand nog een coole kattenmand?
[ afbeelding ]
/etsy
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:28 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
Wakker worden met een mailtje van de energieboer dat ik geld terugkrijg is best leuk
Dat vind ik dan wel weer leuk aan wonen in een kustprovincie... Goed, de Duitse supermarkten waar ik zou graag heen zou willen voor boodschappen zijn (veel) te ver weg, maar we hebben hier wel vaak raar weer.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Het valt hier nu wel weer mee.. 2 uur geleden ging het even heel hard (voor Twentse begrippen, ze kennen hier geen echte storm![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |