Heb je wind mee? Dan met de fiets!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:53 schreef Sarabi het volgende:
De vraag van vandaag....
Op de fiets of lopend naar mijn werk?
Daar heb ik die extra kilo's voorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:02 schreef minilot het volgende:
Het gaat hier zo belachelijk hard nu dat ik denk dat ik bij zijwind niet op de fiets zou kunnen blijven zitten. Zou er geheid vanaf woeien!
Zijn ze toch ergens goed voorquote:
Dan moet ik maar even langs de actionquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:49 schreef liedetector het volgende:
Goed excuus weer eens wat leuke bakjes te kopen voor de prullen dus!
Dan ga ik toch maar eens wat fanatieker tijd aan mijn huishouden besteden!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:13 schreef morgane het volgende:
Ik blijk 5 kilo afgevallen te zijn door m'n schoonmaakwerk...dat was in mijn geval nou net niet de bedoelingEn dan heb ik ook nog het luxeprobleem dat de hele dag op kantoor + me ongans vreten er niet voor blijkt te zorgen dat die 5 kilo er weer aan komt
Dat kan sowieso geen kwaad, maar ik poetste op een gegeven moment zo'n 20 uur per week. Dat gaat je in huis niet lukkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Dan ga ik toch maar eens wat fanatieker tijd aan mijn huishouden besteden!
Da's wel erg gortig ja!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:22 schreef morgane het volgende:
[..]
Dat kan sowieso geen kwaad, maar ik poetste op een gegeven moment zo'n 20 uur per week.
Fijn dat we je hebben kunnen helpenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Heeft iemand nog een briljant spinazierecept?? Tav eet morgen niet mee
Heb als uitweg een spinazielasagne achter de hand, maar inspiratie is welkom![]()
Laat maar, ga gewoon voor de lasagne, al in geen járen meer gehad![]()
Engelse beleefdheidquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Ross vindt spinazie ook niet echt lekker. Hij eet het alleen wel op.
Was vroegah toch altijd later? Toen ik nog die-hard coasterfanaat was, was Six Flags vanaf 2e of 3e weekend van April open, tot en met Halloween.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:41 schreef minilot het volgende:
Nog twee uur werken en dan zit het er weer op voor vandaag!![]()
Morgen met een flinke groep naar de Efteling.Sinds de Efteling jaarrond open is is er niet echt een duidelijke start van het zomerseizoen meer, maar we houden 1 april gewoon zelf aan, als traditie.
Maar wacht, veel belangrijker... Was jij die-hard coasterfanaat!?!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Was vroegah toch altijd later? Toen ik nog die-hard coasterfanaat was, was Six Flags vanaf 2e of 3e weekend van April open, tot en met Halloween.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |