Ik hoop dat het wat vlotter zal verlopen en wat minder soap-gehalte.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:59 schreef GGMM het volgende:
De serie zelf is al bijzonder oninteressant. Op een spin-off zit ik al helemaal niet te wachten.
Vooral dat ja. Ik vind TWD ook te traag.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoop dat het wat vlotter zal verlopen en wat minder soap-gehalte.
Ik ben ook benieuwd! Vond het altijd zo jammer dat dat in TWD gewoon werd overgeslagen.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:42 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Lijkt om het begin van de uitbraak te gaan, wat me wel interessant lijkt.
Misschien zit hier wel zombieseks in!quote:Op maandag 30 maart 2015 21:59 schreef GGMM het volgende:
De serie zelf is al bijzonder oninteressant. Op een spin-off zit ik al helemaal niet te wachten.
lemonparty.jpgquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien zit hier wel zombieseks in!
Dit. Vind het in principe wel interessant, maar TWD zelf is ondertussen meer soap dan horror/zombie/actie. Vaak is de cliffhanger wel sterk en begint een seizoen goed, maar voor je het weet is het weer 8 eps boehoe blabla en zitten ze weer ergens op een locatie waar ze uiteindelijk weer mot krijgen en weg moeten. Wat dat betreft moet daar nu echt wel wat meer schot in komen. Het is nu al seizoenenlang hetzelfde gezeik, eerst op de farm, toen in de gevangenis, daarna in Terminus, en nu in dat dorpje.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoop dat het wat vlotter zal verlopen en wat minder soap-gehalte.
Post je dat in alle topics van series waar je geen interesse in hebt?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:59 schreef GGMM het volgende:
Dat is nooit anders geweest, alleen in S1 misschien maar die was heel kort.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit. Vind het in principe wel interessant, maar TWD zelf is ondertussen meer soap dan horror/zombie/actie.
Ja, daar kijken ze immers met reclame.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:11 schreef _Flea_ het volgende:
Ik kijk er naar uit. Hoop inderdaad dat we wat meer te zien krijgen over het ontstaan.
60 minuten.... Is dat de Amerikaanse 60 minuten incl reclame dus?
Volgens mij zonder reclame.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:11 schreef _Flea_ het volgende:
Ik kijk er naar uit. Hoop inderdaad dat we wat meer te zien krijgen over het ontstaan.
60 minuten.... Is dat de Amerikaanse 60 minuten incl reclame dus?
Yup.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan spreiden ze dat in VS met reclame uit tot anderhalf uur...
Ja, dus niet anders dan TWD.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:57 schreef Loveless85 het volgende:
Nee joh runtime is gewoon met reclame, die effectief 45 - 50 minuten ongeveer.
En Fylax ga weg, dit is een 18+ serie
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:57 schreef Loveless85 het volgende:
En Fylax ga weg, dit is een 18+ serie
Wat kom je hier doen dan?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:59 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |