Ik ken haar vooral van Hollow Man, die film waarin Kevin Bacon onzichtbaar wordtquote:Op dinsdag 1 september 2015 00:00 schreef tralalala het volgende:
Ik vond moeders al een bekend gezicht hebben maar ze zat blijkbaar in Lost.
Ook in House of Cards maar het laatste seizoen heb ik niet afgekeken.
Waar de neuk kijk ik naar?quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik ken haar vooral van Hollow Man, die film waarin Kevin Bacon onzichtbaar wordt![]()
'maar 6 afleveringen?' Er is al een tweede seizoen met meer aangekondigd.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd van een beetje snelheid in een serie. En zeker als het maar 6 afleveringen zin. Dan moet het gewoon meteen los gaan. Maar ik snap je punt, jij wil zien wat er gebeurt als het helemaal mis gaat.
Had van mij nog langzamer gemogen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee joh lekker rustig opbouwen, dit is perfect man. Echt perfect.
Hoe zie je dat voor je dan?quote:
Dat bijvoorbeeld de eerste aflevering voor mij puur de familie mocht zijn, en dan misschien op het einde een zombie in de verte.quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je dan?
we zien in episode 1 meteen een walker in de eerste 3 minuten, en op het einde al een walker kill.quote:
Maar het is geen zombie-chaos, het is 'politiegeweld'-chaos. Er zijn slechts een handjevol mensen die nu van de zombies weet.quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat bijvoorbeeld de eerste aflevering voor mij puur de familie mocht zijn, en dan misschien op het einde een zombie in de verte.
Nu is het al in episode 2 chaos, had van mij wat later gemogen.
Natuurlijk toont de openingsscene een zombie. Het is een serie over zombies. Als het 55 minuten Goeie tijden slechte tijden was geweest met een junkie zoon en een gescheiden vader had ik niet verder gekeken.quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
we zien in episode 1 meteen een walker in de eerste 3 minuten, en op het einde al een walker kill.
Ik dacht al dat ik de enige was die dat is opgevallenquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:58 schreef egeltje1985 het volgende:
Ep 1&2 inmiddels gezien. Ik vind het nice.Goede acteurs, zeker die drugsverslaafde zoon.
Ook in deze serie is het trouwens weer niet gunstig Afro-American te zijn...
Is me niet opgevallen en ik heb GTA V helemaal kapot gespeeld.quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:50 schreef Ryan3 het volgende:
Lekker low-budget allemaal zeg...
Veel plaatjes uit gta5 geschoten, wrs voor de internationale herkenbaarheid.
Dat laatste had wel heel tof geweest inderdaad..quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:48 schreef Confetti het volgende:
Mehh, ik heb het idee dat het budget heel laag ligt. Er gebeurt ontzettend weinig en vooral van een pilot verwacht je meer. De hele setup doet me ook teveel denken aan Twd. Een stel gewone mensen die moeten overleven in een zombie-wereld.
Ik had liever gezien dat ze het verhaal vertelden vanuit het perspectief van het leger of de regering ofzo. The big boys, zeg maar.
Hier een interview met die dochter:quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:17 schreef Ooku het volgende:
De eerste twee afleveringen gezien. Ik vind dat er een lekker sfeertje in hangt. Mooie dochter ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |