quote:Op maandag 30 maart 2015 11:04 schreef nkerkhof het volgende:
Dat dacht ik inderdaad maar dan in woodland variant. Ik had m verder nooit meer gezien nadat het groen voor de bloemen zijn ingeruild... Ik stond er dus van te kijken dat hij op de lijst stond.
Wat is het dan voor iets?
De goedkoopste. Het is chinese namaak.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:05 schreef mpc007 het volgende:
Weten jullie wat de officiële naam is van de 60L Woodland? Is dat Lowe Alpine Strike? Of Sting? En is die 60 liter incl. de afritsbare zijvakken of zonder? Weet dat je meerdere maten Woodlands van hetzelfde merk heb, ben benieuwd welke ik heb..
Het model is een Lowe Alpine Sting, de Stingray is hetzelfde model maar heeft een tussenschot met trekkoord in het hoofdvak.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:05 schreef mpc007 het volgende:
Weten jullie wat de officiële naam is van de 60L Woodland? Is dat Lowe Alpine Strike? Of Sting? En is die 60 liter incl. de afritsbare zijvakken of zonder? Weet dat je meerdere maten Woodlands van hetzelfde merk heb, ben benieuwd welke ik heb..
Wat zou verklaren dat die teringdingen de hele tijd klotekapot gaan. Ik heb de compressiezak voor m'n snurkzak al drieduizend keer moeten kanibaliseren om m'n borstbandje er opnieuw aan te maken.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:19 schreef Schild het volgende:
[..]
Het model is een Lowe Alpine Sting, de Stingray is hetzelfde model maar heeft een tussenschot met trekkoord in het hoofdvak.
De saracen is de 120L, en de strike is de 40L grabbag.
Maargoed, zoals Thaboel al zegt zijn het allang geen officiele Lowe rugzakken meer maar chinese namaak.
Je bent gewoon te vatsig voor dat rugzakje van jequote:Op maandag 30 maart 2015 21:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat zou verklaren dat die teringdingen de hele tijd klotekapot gaan. Ik heb de compressiezak voor m'n snurkzak al drieduizend keer moeten kanibaliseren om m'n borstbandje er opnieuw aan te maken.
Top, bedankt! Dus eigenlijk is 'ie maar 40L, want die twee zijzakken zijn beide 10, wat totaal 60 maakt. In ieder geval handig om te weten.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:19 schreef Schild het volgende:
[..]
Het model is een Lowe Alpine Sting, de Stingray is hetzelfde model maar heeft een tussenschot met trekkoord in het hoofdvak.
De saracen is de 120L, en de strike is de 40L grabbag.
Maargoed, zoals Thaboel al zegt zijn het allang geen officiele Lowe rugzakken meer maar chinese namaak.
Inhoud van mainframe is 55L, d-pack per kant 10L, totaal dus eigenlijk 75L. Vraag mij niet waarom ze het een 60L ruza noemen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:33 schreef mpc007 het volgende:
[..]
Top, bedankt! Dus eigenlijk is 'ie maar 40L, want die twee zijzakken zijn beide 10, wat totaal 60 maakt. In ieder geval handig om te weten.
Nee, 60 liter + 2 × 10 = 80 literquote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:33 schreef mpc007 het volgende:
[..]
Top, bedankt! Dus eigenlijk is 'ie maar 40L, want die twee zijzakken zijn beide 10, wat totaal 60 maakt. In ieder geval handig om te weten.
quote:Op woensdag 1 april 2015 09:50 schreef Awsom het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ht-tot-burgers.dhtml
quote:Een goed leger kan tegenwoordig alleen nog bestaan als er genoeg vrijwilligers zijn. Net als bij de voetbalclub of de harmonievereniging.''
Durf in oplossingen te denken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:16 schreef mpc007 het volgende:
Als ik volgende week met OV richting Assen vertrek, zou ik dan mijn zooi allemaal in de rugzak, smp-tas, en één pluba krijgen? Dat is namelijk ongeveer de max. van wat je nog mee kunt nemen in het OV..
Speltip 2: laat je wegbrengen met de auto.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:16 schreef mpc007 het volgende:
Als ik volgende week met OV richting Assen vertrek, zou ik dan mijn zooi allemaal in de rugzak, smp-tas, en één pluba krijgen? Dat is namelijk ongeveer de max. van wat je nog mee kunt nemen in het OV..
Je kan vast wel iemand regelen die je weg brengt? Desnoods op zondag zodat je daar een nachtje slaapt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:16 schreef mpc007 het volgende:
Worden sinds kort enkel nog in zwart geleverd heb ik begrepenquote:Op woensdag 8 april 2015 07:08 schreef Bouke-p het volgende:
Mag je wel met woodlandcamo tassen in t ov?
Doe eens niet zo dramatisch! Je moet naar Assen, niet naar Berlijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:01 schreef mpc007 het volgende:
Weg laten brengen naar Assen, grapje zeker![]()
Ik woon in de Randstad, en er is niemand die zo gek is dat te doen, laat staan op zondagavond of maandagmorgen. Sowieso ga ik zondag daar overnachten, maar dan moet ik er nog steeds komen. Niemand die gewoon wel met het OV gegaan is?
Dramatisch? Berlijn, Assen, allemaal zelfde provinciale rotzooi!!!11!quote:Op woensdag 8 april 2015 12:11 schreef Awsom het volgende:
[..]
Doe eens niet zo dramatisch! Je moet naar Assen, niet naar Berlijn.
Ik moet er niet aan denken om met zoveel PGU in de trein te zitten. Laat staan in en vanuit de randstad ..
Kijk iemand lief aan, betaal z'n benzine en je kunt in alle rust naar Assen
Ben nu met iemand aan 't praten..quote:Op woensdag 8 april 2015 12:40 schreef Schild het volgende:
Ken je verder niemand van de AMO die ook vanuit de randstad komt? Of vraag bij het bataljon of hun namen hebben van andere om te carpoolen.
Niemand?quote:Op donderdag 9 april 2015 20:45 schreef Bouke-p het volgende:
Is dr van hier iemand die wacht loopt bij LLT in schaarsbergen?
Blijkbaar nietquote:
LLT?quote:Op donderdag 9 april 2015 20:45 schreef Bouke-p het volgende:
Is dr van hier iemand die wacht loopt bij LLT in schaarsbergen?
Ah ISTAR dingetjes. Misschien dat 10bat. dingen doet. Bij mij niks over gehoord iig.quote:
Noppes. Misschien dat RSambo wat weet.quote:Op maandag 13 april 2015 01:12 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Ah ISTAR dingetjes. Misschien dat 10bat. dingen doet. Bij mij niks over gehoord iig.
Vlgs mij wel jaquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:37 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Is dat nieuw dat er ook natres amo's bij school lumbl worden gedaan?
Ja, volgens mij doet 10 Natbat D cie die steun.quote:Op maandag 13 april 2015 17:31 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Noppes. Misschien dat RSambo wat weet.
Vorig jaar zijn daar ook een paar AMOs geweestquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:37 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Is dat nieuw dat er ook natres amo's bij school lumbl worden gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |