Mjaquote:Op maandag 30 maart 2015 03:16 schreef ChocoFan het volgende:
Dit moet een nieuw record zijn. Kan niet missen.![]()
ja nieuw beleid mensen zijn anders bang dat je hun posts kaapt.quote:Op maandag 30 maart 2015 07:45 schreef Jian het volgende:
Of mag hier tussen 1.00 en 8.00 uur gewoon niet mee gepost worden? Als dat zo is ben ik dus nu in overtreding ...
die OPquote:Op maandag 30 maart 2015 08:33 schreef Jopie78 het volgende:
GM![]()
We hebben een nieuwe SC![]()
B&H / [BACON SC # 1] Bacon SC zoekt leden!
Ja, dat, ik weet ook niet precies waarom daar nu opeens zo zwaar aan wordt getild. Niet dat het mij een worst zal zijn, ik "kaap" eigenlijk nooit, maar het boeit me ook weinig, zoals de meesten hier, schijnbaar. Wat me wel intrigeert, waarom opeens zo'n "spierballenbericht", vetgedrukt, met "einde dienstmededeling" Iemand heeft zich schijnbaar nogal druk gemaakt?!quote:Op maandag 30 maart 2015 08:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja nieuw beleid mensen zijn anders bang dat je hun posts kaapt.
Jian, jian, ik heb het over nog ene nieuw beleid, POSTS, geen topicsquote:Op maandag 30 maart 2015 08:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat, ik weet ook niet precies waarom daar nu opeens zo zwaar aan wordt getild. Niet dat het mij een worst zal zijn, ik "kaap" eigenlijk nooit, maar het boeit me ook weinig, zoals de meesten hier, schijnbaar. Wat me wel intrigeert, waarom opeens zo'n "spierballenbericht", vetgedrukt, met "einde dienstmededeling" Iemand heeft zich schijnbaar nogal druk gemaakt?!
Het is een bijna leeg forum.. En is BaBu geen hunk dan?quote:Op maandag 30 maart 2015 08:41 schreef Jian het volgende:
Ik verdom het toch echt om in een subforum dat "Babes & Hunks" heet te posten.
Geen idee, maar als een subforum Babes en Hunks heet dat zijn de posters voornamelijk te dikke, cola slobberende nerds met puisten in ribbroeken en geruite overhemden ....quote:Op maandag 30 maart 2015 08:44 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het is een bijna leeg forum.. En is BaBu geen hunk dan?![]()
[ afbeelding ]
En wij.. Nou ja, zonder jou dan.quote:Op maandag 30 maart 2015 08:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen idee, maar als een subforum Babes en Hunks heet dat zijn de posters voornamelijk te dikke, cola slobberende nerds met puisten in ribbroeken en geruite overhemden ....
Had trouwens wel verwachte dat in een subforum dat Hunks in de titel heeft, jij jezelf wel een grote rol had toebedeeld als meest sexy user zijnde.quote:Op maandag 30 maart 2015 08:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen idee, maar als een subforum Babes en Hunks heet dat zijn de posters voornamelijk te dikke, cola slobberende nerds met puisten in ribbroeken en geruite overhemden ....
quote:Op maandag 30 maart 2015 08:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen gewoon apart en dan wil ik weten welke motivatie en/of psychologie daar nu achter zit ..... Heeft iemand geweldig lopen huilen/klagen, is het een "heej, heej, hallo wij zijn er ook nog hoor", is het beleid van bovenaf, "de teugels, denk aan de teugels"! Is toch interessantquote:Op maandag 30 maart 2015 08:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
Jian, jian, ik heb het over nog ene nieuw beleid, POSTS, geen topics
Nee, die titel is mij ook maar toebedeeldquote:Op maandag 30 maart 2015 08:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Had trouwens wel verwachte dat in een subforum dat Hunks in de titel heeft, jij jezelf wel een grote rol had toebedeeld als meest sexy user zijnde.
dat denk ik, en dan niet boven de mods maar de mods zelfs.quote:Op maandag 30 maart 2015 08:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen gewoon apart en dan wil ik weten welke motivatie en/of psychologie daar nu achter zit ..... Heeft iemand geweldig lopen huilen/klagen, is het een "heej, heej, hallo wij zijn er ook nog hoor", is het beleid van bovenaf, "de teugels, denk aan de teugels"! Is toch interessant
Dan is het optie 2quote:Op maandag 30 maart 2015 09:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat denk ik, en dan niet boven de mods maar de mods zelfs.
na al die jaren fok, denk ik dat wij best die conclusie kunnen trekken jaquote:
ik maak me niet drukquote:Op maandag 30 maart 2015 09:10 schreef Pavement het volgende:
zuig eens niet zo man
Waar maken jullie je nu druk om, een fucking regel die al langer bestond.
quote:Op maandag 30 maart 2015 09:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik maak me niet druk![]()
een 'regel' die al lang bestond ja maar 1200 topics niet is nageleefd, dat is toch wat opmerkelijk, maar goed peef, dan lees je de posts erover toch lekker niet
quote:Op maandag 30 maart 2015 09:10 schreef Pavement het volgende:
zuig eens niet zo man
Waar maken jullie je nu druk om, een fucking regel die al langer bestond.
haal je voet uit het meel man, met complete kromme aannames weerquote:Op maandag 30 maart 2015 09:17 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
dat kan je dan wel tegen je mattie zeggen ook of niet?
Je roept dat het niet boeit dat er een topic wordt gekaapt (mij boeit het ook geen worst) maar wat boeit het dan dat deze niet wordt gekaapt ?
Het boeit gewoon niet of het is een zuig puntje
Laat toch waaien, man!quote:Op maandag 30 maart 2015 09:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
haal je voet uit het meel man, met complete kromme aannames weer_!
Ja, duidelijk toch. Je zegt tegen mij dat ik over iets moet heen lezen deze geld ook voor je mattie en zijn 1001 ergenissen over het forum waar hij overheen kan lezen.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:20 schreef PeZu het volgende:
tegen mijn mattie zeggen? mein himmel deze man hee
niet krom geen aannames gewoon zoals het geschreven staat.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
haal je voet uit het meel man, met complete kromme aannames weer_!
top weer, creativiteit zit niet echt in je hèquote:
quote:
Ja die miste nog, de koffiequote:
vergeet het water ook nietquote:Op maandag 30 maart 2015 09:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja die miste nog, de koffieGoedemorgen
oehja dank! Ik was het alweer vergetenquote:
Goedemorgen Pavement.quote:
Cc weetquote:Op maandag 30 maart 2015 09:28 schreef Copycat het volgende:
Gezelligheid!
De dikgedrukte dienstmededeling is alle reden tot hilariteit. Met een beetje grimlachend hoofdschudden. Groeien we wel weer overheen.
Niet iedereen ziet het hilarische karakter ervan, daarvoor moet je ook iets verder kunnen denken dan je piemel kort is.quote:
lachen, iedereen ligt weer in een deukquote:
Ik moet zeggen dat dit een puik stukje logisch redeneren is.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:17 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
dat kan je dan wel tegen je mattie zeggen ook of niet?
Je roept dat het niet boeit dat er een topic wordt gekaapt (mij boeit het ook geen worst) maar wat boeit het dan dat deze niet wordt gekaapt ?
Het boeit gewoon niet of het is een zuig puntje
Je bent niet veel gewend zullen we maar zeggen ....quote:Op maandag 30 maart 2015 09:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit een puik stukje logisch redeneren is.
Maar je weet precies hoe het eruitziet!quote:Op maandag 30 maart 2015 09:31 schreef Voxs het volgende:
Grimlachen. Wat een aardig woord. En ik kende het niet.
Zegt degene die een hartaanval krijgt zodra er ook maar 1 verkeerd lettertje getypt wordt.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:28 schreef Copycat het volgende:
Gezelligheid!
De dikgedrukte dienstmededeling is alle reden tot hilariteit. Met een beetje grimlachend hoofdschudden. Groeien we wel weer overheen.
Oh zeker. Het is een heel beeldend woord.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar je weet precies hoe het eruitziet!
ja zie je cc altijd flippen bij mijn posts?quote:Op maandag 30 maart 2015 09:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zegt degene die een hartaanval krijgt zodra er ook maar 1 verkeerd lettertje getypt wordt.
Jij snapt er echt heel weinig van, in jouw zwart-witte wereldje.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:35 schreef Braindead2000 het volgende:
Zegt degene die een hartaanval krijgt zodra er ook maar 1 verkeerd lettertje getypt wordt.
Dat is deze sc hè. Als vriendjes "iets fout" doen dan wordt daar overheen gekeken maar als anderen het doen........quote:Op maandag 30 maart 2015 09:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zie je cc altijd flippen bij mijn posts?
Je hebt hem gewoon gepiktquote:Op maandag 30 maart 2015 09:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij snapt er echt heel weinig van, in jouw zwart-witte wereldje.
Maar de zon schijnt.
er flipt er hier altijd maar 1 over ander mans posten.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zie je cc altijd flippen bij mijn posts?
ik vind dit behoorlijk zwart witquote:Op maandag 30 maart 2015 09:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij snapt er echt heel weinig van, in jouw zwart-witte wereldje.
Maar de zon schijnt.
Verbaast!!!quote:Op maandag 30 maart 2015 09:38 schreef Pavement het volgende:
er flipt er hier altijd maar 1 over ander mans posten.
Maarrrr hij ergert zich niet, nee verbaasd zich alleen
ik kan reanimerenquote:Op maandag 30 maart 2015 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verbaast!!!
Bel een ambulance, ik krijg het aan mijn hart!!!
Geef maar toe. Was geen speld tussen te krijgen.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Je bent niet veel gewend zullen we maar zeggen ....
Dan zou hij er niets van snappen.quote:
hoeft ook niet want er klopt geen kontgat vanquote:Op maandag 30 maart 2015 09:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Geef maar toe. Was geen speld tussen te krijgen.
Dan lees je niet goed, of je bent slecht in het toegeven van foutenquote:Op maandag 30 maart 2015 09:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoeft ook niet want er klopt geen kontgat van
quote:Op maandag 30 maart 2015 09:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Het staat ingeprent in jouw hersens: Bacon heeft altijd gelijk.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoeft ook niet want er klopt geen kontgat van
Nou effe aandacht dan, omdat je er zo vreselijk naar snaktquote:Op maandag 30 maart 2015 09:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 maart 2015 09:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed, of je bent slecht in het toegeven van fouten
Daar denk ik heel anders over. Maar ik neem het je echt niet kwalijk, in POL begrijp je de argumentatie ook vaak nietquote:Op maandag 30 maart 2015 09:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Geef maar toe. Was geen speld tussen te krijgen.
ik heb het heel niet over bacon gehad man, er stata duidelijk wat ingeprent in jouw brein kennelijkquote:Op maandag 30 maart 2015 09:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Het staat ingeprent in jouw hersens: Bacon heeft altijd gelijk.
quote:Op maandag 30 maart 2015 09:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou effe aandacht dan, omdat je er zo vreselijk naar snaktmeer kan ik er echt niet van maken hoor, dan moet je eerst eens een post van een beetje niveau en met een beetje "spunk" leren plaatsen. Nou kus op je boerenbolletje Driekus en fijn spelen hè.
En dat praat over de invloed van "vriendjes" Wacht ik zal je even een rot gevoel geven; Bacon, Bacon, Baconquote:Op maandag 30 maart 2015 09:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Het staat ingeprent in jouw hersens: Bacon heeft altijd gelijk.
je zegt dat ik ergens overheen moet lezen omdat het me niet bevalt, dus ik vraag me af waarom je dat nooit tegen jian zegt, deze zoals we allemaal weten overal aan ergert.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:43 schreef PeZu het volgende:
[..]_!
omdat jij dat vind maakt het nog niet goed of fout hoor
de keren dat wij of babu en ik het oneens zijn vergeten ze maar even want altijd scoort zo leukquote:Op maandag 30 maart 2015 09:45 schreef Jian het volgende:
[..]
En dat praat over de invloed van "vriendjes" Wacht ik zal je even een rot gevoel geven; Bacon, Bacon, Bacon
je weet niet wat ik allemala tegen jian zeg, dus wat ik al zei, je doet zoals gebruikelijk weer en aanname om je punt et maken waarvan ik al zei dat je hem nooit ging maken, je maakt je nogal druk zag...quote:Op maandag 30 maart 2015 09:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
je zegt dat ik ergens overheen moet lezen omdat het me niet bevalt, dus ik vraag me af waarom je dat nooit tegen jian zegt, deze zoals we allemaal weten overal aan ergert.
Maar het is niet erg verder,
quote:Op maandag 30 maart 2015 09:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar denk ik heel anders over. Maar ik neem het je echt niet kwalijk, in POL begrijp je de argumentatie ook vaak niet
Weer geen "spunk" herhalen, herhalen, herhalen,quote:Op maandag 30 maart 2015 09:44 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
ik geniet van je bekrompen gedachtes, heerlijk. Je bent de meneer aart van deze sc. De zure zeikerd zonder enige input/creativiteit of eigenschap die tot waarde is.
Behalve mij te entertainen met je domme arrogante en narcistische gelul
Ik lees toch mee manquote:Op maandag 30 maart 2015 09:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
je weet niet wat ik allemala tegen jian zeg,
Gaat u nu niet verdedigen heer PeZu, alstublieftquote:Op maandag 30 maart 2015 09:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
de keren dat wij of babu en ik het oneens zijn vergeten ze maar even want altijd scoort zo leuk
yup, zou ik ook zeggen als ik weer eens gepwnd werd.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Weer geen "spunk" herhalen, herhalen, herhalen,Nou, je gaat weer een beetje op negeer Driekus, ik heb meer te doen.
quote:
Dude, echtquote:Op maandag 30 maart 2015 09:49 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
![]()
en dan weet je wat ik allemaal tegen jian zeg?
![]()
ooit bedacht dat we ook anders communiceren?
Klinkt goed Brain, maar de werkelijkheid is dat ze je daar gewoon dollenquote:Op maandag 30 maart 2015 09:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]POL is een kinderspeeltuin voor mij. Vind het af en toe gewoon zielig dat ik daar elke keer weer gelijk heb. Het is een makkie want het zijn idealisten, gelovers. Alhoewel, de meesten daar doen zich voor als idealisten. Hoe dan ook, ze lopen vaak vast in hun argumentatie. Net zoals iemand die in god gelooft vast loopt in zijn argumentatie.
En wie heeft nou het meeste last van die nieuwe regel. Denk eens na! Ja, ja, dat is jouw held, jouw goeroe, jouw poezelige allerliefste, jouw eigenste Baconbusje.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb het heel niet over bacon gehad man, er stata duidelijk wat ingeprent in jouw brein kennelijk![]()
Weet hij veel, er zit geen dm op z'n tractor ......quote:Op maandag 30 maart 2015 09:49 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
![]()
en dan weet je wat ik allemaal tegen jian zeg?
![]()
ooit bedacht dat we ook anders communiceren?
dit mag je niet zeggen, dit is niet waar, het zijn aannamesquote:Op maandag 30 maart 2015 09:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En wie heeft nou het meeste last van die nieuwe regel. Denk eens na! Ja, ja, dat is jouw held, jouw goeroe, jouw poezelige allerliefste, jouw eigenste Baconbusje.
..... en jouw steen des aanstootsquote:Op maandag 30 maart 2015 09:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En wie heeft nou het meeste last van die nieuwe regel. Denk eens na! Ja, ja, dat is jouw held, jouw goeroe, jouw poezelige allerliefste, jouw eigenste Baconbusje.
je moest eens wetenquote:Op maandag 30 maart 2015 09:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet hij veel, er zit geen dm op z'n tractor ......
nee dat doe ik niet maar jij kan dus niet aannemen dat ik nooit wat tegen jian zeg over wat negeren of laten gaan en vice versaquote:Op maandag 30 maart 2015 09:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dude, echt
alsof ik rekening houdt met je dm contact. Je dmt mij toch ook niet of ik eroverheen wil lezen.
jij snapt het echt totaal niet, ga je 'gelijk' lekker ergens anders halenquote:Op maandag 30 maart 2015 09:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is toch een man ???quote:Op maandag 30 maart 2015 09:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je lult in het niets, je begrijpt me prima feiten spreken voor zich.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat doe ik niet maar jij kan dus niet aannemen dat ik nooit wat tegen jian zeg over wat negeren of laten gaan en vice versa![]()
iest wat we dus wel doen
maar goed je fout toegeven heh....
Ik geef het toe, in de sc daar ben ik niet geliefd. Maar dat komt voort uit frustratie omdat ze diep van binnen weten dat ik gelijk heb.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Klinkt goed Brain, maar de werkelijkheid is dat ze je daar gewoon dollen
Gelukkig heb je een goede dosis zelfspotquote:Op maandag 30 maart 2015 09:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik geef het toe, in de sc daar ben ik niet geliefd. Maar dat komt voort uit frustratie omdat ze diep van binnen weten dat ik gelijk heb.
Jazeker maar ik begreep uit die tekst dat het een vrouw wasquote:
stop zelf met je aannames en gezeik. wat ik al zeg: niet denken dat jouw gelijk de waarheid is omdat in jouw beleving zo is.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
Je lult in het niets, je begrijpt me prima feiten spreken voor zich.
We praten hier ''openbaar'' en daar beoordelen we ook de acties op en niet over privé berichten.
Stop met je aannames gezeik want het slaat zeker in deze kant nog wal
echte manne kunnen ook vrouwelijk zijn en zo met elkaar omgaanquote:Op maandag 30 maart 2015 09:57 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Jazeker maar ik begreep uit die tekst dat het een vrouw waspoezelige allerliefste komt wat vrouwelijk over zalkmaarzeggen .
quote:Op maandag 30 maart 2015 09:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
echte manne kunnen ook vrouwelijk zijn en zo met elkaar omgaan
is goed, sterk argument.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
stop zelf met je aannames en gezeik. wat ik al zeg: niet denken dat jouw gelijk de waarheid is omdat in jouw beleving zo is.
en ga lekker je drollen beoordelen want jouw oordeel zegt me echt niks![]()
blijft tenslotte jouw beleving en mening
ja heel sterk, als jij nu nog niet snapt dat jouw beleving niet de waarheid is.. tja...quote:Op maandag 30 maart 2015 10:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
is goed, sterk argument.
als mijn oordeel je niks zegt moet je niet reageren ook, en zeker niet bepalen dat ik over dingen heen moet lezen omdat het volgens jou mij irriteert. Zoals ik al eerder zei zeg het tegen jian de volgende keer als hij zich weer eens ergert aan de halve sc en de onderwerpen. OW en dan niet in dm
hypocriet ?quote:Op maandag 30 maart 2015 10:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat bepaal jij niet, en meer ga ik niet zeggen met je hypocriete gezuig. dag peef
Tja aannames. Wat is er mis met aannames gebaseerd op kansberekening? Ik kan nu niet bewijzen dat er iemand in China rondloopt die 1.68 meter is. Het is een aanname van mij. In 1200 topics heb ik alleen maar het likken van Pezu richting Baconbus gezien, altijd is hij het met hem eens. En als Baconbus aangevallen wordt of het oneens met iemand anders is dan is Pezu de eerste die hem gaat verdedigen en de eerste die die andere vertelt dat Bacon gelijk heeft. Ik trek daar conclusies uit maar het blijven natuurlijk aannames.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
dit mag je niet zeggen, dit is niet waar, het zijn aannames
ik ga dat niet toegeven want dat doe ik niet, dat jij het niet kan lezen betekent niet dat het niet gebeurt, dus je oordeel is niks waard, dus ja hypocriet gezuigquote:Op maandag 30 maart 2015 10:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
hypocriet ?
en nee idd dat bepaal ik niet maar geef gewoon toe dat jij (zeker ten opzichte van jian) met 2 maten meet.
eens, maar dit is niks nieuws meten met 2 maten is ook maar menselijkquote:Op maandag 30 maart 2015 10:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tja aannames. Wat is er mis met aannames gebaseerd op kansberekening? Ik kan nu niet bewijzen dat er iemand in China rondloopt die 1.68 meter is. Het is een aanname van mij. In 1200 topics heb ik alleen maar het likken van Pezu richting Baconbus gezien, altijd is hij het met hem eens. En als Baconbus aangevallen wordt of het oneens met iemand anders is dan is Pezu de eerste die hem gaat verdedigen en de eerste die die andere vertelt dat Bacon gelijk heeft. Ik trek daar conclusies uit maar het blijven natuurlijk aannames.
quote:Op maandag 30 maart 2015 10:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tja aannames. Wat is er mis met aannames gebaseerd op kansberekening? Ik kan nu niet bewijzen dat er iemand in China rondloopt die 1.68 meter is. Het is een aanname van mij. In 1200 topics heb ik alleen maar het likken van Pezu richting Baconbus gezien, altijd is hij het met hem eens. En als Baconbus aangevallen wordt of het oneens met iemand anders is dan is Pezu de eerste die hem gaat verdedigen en de eerste die die andere vertelt dat Bacon gelijk heeft. Ik trek daar conclusies uit maar het blijven natuurlijk aannames.
je bent een onderwerp in een gesprek, als jij dat al geobsedeerd vind is je narcisme nog hoger dan ik dacht :quote:Op maandag 30 maart 2015 10:06 schreef Jian het volgende:
Leuk hè dat Driekus zelfs in zijn posts richting PeZu mijn naam steeds noemt, hij is zo geobsedeerd door me dat ik er een beetje verwaand door word.
Zie DMquote:Op maandag 30 maart 2015 10:11 schreef Jian het volgende:
Zag je hoe leuk Brain en ik schermen, dat heeft toch wel enige "humor" Als je dat vergelijkt met het platte, niveauloze boerengeklungel van "Driekus" dan word je toch wel een beetje blij, ik wel dus
Pezu vindt het minder leuk geloof ik.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:11 schreef Jian het volgende:
Zag je hoe leuk Brain en ik schermen, dat heeft toch wel enige "humor" Als je dat vergelijkt met het platte, niveauloze boerengeklungel van "Driekus" dan word je toch wel een beetje blij, ik wel dus
brain? nee hoor, ik lach me sufquote:Op maandag 30 maart 2015 10:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Pezu vindt het minder leuk geloof ik.
Kan jij blij zijnquote:Op maandag 30 maart 2015 10:11 schreef Jian het volgende:
Je moest eens wetenquote:Op maandag 30 maart 2015 10:17 schreef Jian het volgende:
Vind het trouwens wel curieus en een beete sneu als WJ, je "grote mattie" is en dat ie dan niet even tegen je zegt, "heej, psssst, Driekus, hier sly-nl, it is me WJ". Sta je hier een beetje voor joker door te beweren dat WJ al zo lang niet meer heeft gepost .... lullig toch.
jian dm't niet,quote:Op maandag 30 maart 2015 10:17 schreef Jopie78 het volgende:
Dat ge-dm.. Dat is de doodssteek voor deze sc.
knuffeltje ?quote:Op maandag 30 maart 2015 10:18 schreef Jian het volgende:
Zou ik ook zeggen, ja echt, wat moet je anders ....
Eh, ik had het over het algemeen. Was niet van plan me in jullie gesprekje te mengen. Heb geen mening in deze.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
jian dm't niet,
tenminste dat beweerde hij altijd
ik heb tenminste fantasie, is wat er bij jou ontbreektquote:Op maandag 30 maart 2015 10:20 schreef Jian het volgende:
Liegen en fantaseren, één van de sterkere kanten van Driekus ... oh en dat ie op een gegeven moment zelf gelooft wat ie allemaal uitkraamt
Kom op Joop, je kan best gewoon zeggen dat je Driekus een oninteressante, ongewassen, platte boer vindt, niks mis mee hoorquote:Op maandag 30 maart 2015 10:20 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Eh, ik had het over het algemeen. Was niet van plan me in jullie gesprekje te mengen. Heb geen mening in deze.
* Joop legt zich bij de meerderheid neer
ja jij dmt nooitquote:Op maandag 30 maart 2015 10:17 schreef Jopie78 het volgende:
Dat ge-dm.. Dat is de doodssteek voor deze sc.
Ach Jian, niets mis met een hard werkende ongewassen boer. En hij heeft wel een beetje gelijk. Vandaar dat ik me liever als Zwitserland op wilde stellen.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom op Joop, je kan best gewoon zeggen dat je Driekus een oninteressante, ongewassen, platte boer vindt, niks mis mee hoor
Nee, wat andere dingen gedaan. De wodka was ook op, zaterdag al.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:26 schreef Jian het volgende:
Zo en nu de positieve en interessantere zaken;
Brain, heb je de nacht doorgeslapen? Dit topic was zo leeg vannacht?
Uitgelokt of niet, we schrijven Joop bij deze af, met pijn in ons hart hebben we moet constateren ....quote:Op maandag 30 maart 2015 10:25 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ach Jian, niets mis met een hard werkende ongewassen boer. En hij heeft wel een beetje gelijk. Vandaar dat ik me liever als Zwitserland op wilde stellen.
En DM-en geeft onnatuurlijk gedrag. Maar wat ik zeg.. Geen mening.
Andere dingen? 's nachts? geslapen bedoel je toch hè?!quote:Op maandag 30 maart 2015 10:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, wat andere dingen gedaan. De wodka was ook op, zaterdag al.
nee hoor, er zin legio's sc waar beide sc-en en dm-en vollop gebeurtquote:Op maandag 30 maart 2015 10:26 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En daarom kan ik de conclusie ook trekken.
omdat hij een andere mening heeft ?quote:Op maandag 30 maart 2015 10:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Uitgelokt of niet, we schrijven Joop bij deze af, met pijn in ons hart hebben we moet constateren ....
Dat ging simpel. Ah well..quote:Op maandag 30 maart 2015 10:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Uitgelokt of niet, we schrijven Joop bij deze af, met pijn in ons hart hebben we moet constateren ....
quote:
je mag gewoon bij de meerderheid hoor joop,quote:Op maandag 30 maart 2015 10:30 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat ging simpel. Ah well..
RIP Jopie
Het gaat te snel voor je en de diepere lagen zijn totaal onzichtbaar voor je, dus ........ ik kan het je niet eens kwalijk nemen, Driekus.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
omdat hij een andere mening heeft ?
ja klopt jian, ga lekker op je sofa liggenquote:Op maandag 30 maart 2015 10:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Het gaat te snel voor je en de diepere lagen zijn totaal onzichtbaar voor je, dus ........ ik kan het je niet eens kwalijk nemen, Driekus.
Ik eet weinig, ben makkelijk in onderhoudt en ben overwegend positief!quote:Op maandag 30 maart 2015 10:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
je mag gewoon bij de meerderheid hoor joop,
Ik was gisteren pas om 23.00 uur wakker. Moet eerst altijd even wakker worden, na 2 uur ontbijten. Dan duurt het even voordat ik een biertje kan nemen. Tegen de tijd dat ik zin had in Fokken was iedereen al weg.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Andere dingen? 's nachts? geslapen bedoel je toch hè?!
En jij ookquote:Op maandag 30 maart 2015 10:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Het gaat te snel voor je en de diepere lagen zijn totaal onzichtbaar voor je, dus ........ ik kan het je niet eens kwalijk nemen, Driekus.
nee jij bent speciaal we weten hetquote:Op maandag 30 maart 2015 10:33 schreef Jian het volgende:
Mensen die de meerderheid o zo belangrijk vinden ....... Ik ken ze nog van op het schoolplein, toen wilde ik al niet bij ze horen
Was raar hè, ik snap nog niet wat er nu gebeurde, daarom informeerde ik er ook naar. Ik had het idee dat het een beetje een soort protestactie was, maar ik kan me vergissen natuurlijk.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik was gisteren pas om 23.00 uur wakker. Moet eerst altijd even wakker worden, na 2 uur ontbijten. Dan duurt het even voordat ik een biertje kan nemen. Tegen de tijd dat ik zin had in Fokken was iedereen al weg.
Eh, wil je niet weer afvallen, maar er zat niets dieps in deze. Was een loze opmerking nav pezu zijn " zie dm" opmerking.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, werd gewoon op een kut tijdstip wakker.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Was raar hè, ik snap nog niet wat er nu gebeurde, daarom informeerde ik er ook naar. Ik had het idee dat het een beetje een soort protestactie was, maar ik kan me vergissen natuurlijk.
mooie contradictie in deze zinquote:Op maandag 30 maart 2015 10:25 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ach Jian, niets mis met een hard werkende ongewassen boer. En hij heeft wel een beetje gelijk. Vandaar dat ik me liever als Zwitserland op wilde stellen.
En DM-en geeft onnatuurlijk gedrag. Maar wat ik zeg.. Geen mening.
Doe nou eens gezellig, zure sloot.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:33 schreef Jian het volgende:
Mensen die de meerderheid o zo belangrijk vinden ....... Ik ken ze nog van op het schoolplein, toen wilde ik al niet bij ze horen
Tis vreselijk en voor de rest, boeiuhquote:Op maandag 30 maart 2015 10:35 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Eh, wil je niet weer afvallen, maar er zat niets dieps in deze. Was een loze opmerking nav pezu zijn " zie dm" opmerking.
Had al eens gezegd dat ik langer moest nadenken. Vond jij niet nodig. Zie je nu wat er gebeurt..
Nee, nee, ik bedoelde niet van jou, maar meer in het algemeen, er was niemand die nog postte.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee hoor, werd gewoon op een kut tijdstip wakker.
zeker, zo moet je het ook zienquote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 10:41 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Als je jezelf niet kietelt, lach je nooit.
De meesten zijn voor 0.30 uur ook altijd weg. Als je dan niemand hebt die er gaat "zitten" en andere een afwachtende houding hebben dan blijft het leeg.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, nee, ik bedoelde niet van jou, maar meer in het algemeen, er was niemand die nog postte.
Oké, ik vond het gewoon opvallend omdat o.a. jij één van degenen bent die 's nachts altijd het hoogste woord heeft.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De meesten zijn voor 0.30 uur ook altijd weg. Als je dan niemand hebt die er gaat "zitten" en andere een afwachtende houding hebben dan blijft het leeg.
Wodka was op. Mooie gelegenheid om het een keer rustig aan te doen. Een jaar geleden deed ik nog 3 weken met een fles wodka. De laatste was in 4 dagen leeg. Ik ben iemand van (slechte ) gewoontes en ik begin de gewoonte op te pikken dat ik ga drinken als ik Fok.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Oké, ik vond het gewoon opvallend omdat o.a. jij één van degenen bent die 's nachts altijd het hoogste woord heeft.
Neem een wijntje i.p.v. wodka en beperk het wat, komt 't wel goedquote:Op maandag 30 maart 2015 10:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wodka was op. Mooie gelegenheid om het een keer rustig aan te doen. Een jaar geleden deed ik nog 3 weken met een fles wodka. De laatste was in 4 dagen leeg. Ik ben iemand van (slechte ) gewoontes en ik begin de gewoonte op te pikken dat ik ga drinken als ik Fok.
Het is niet echt een groot probleem. Ben geen stille drinker. Als ik andere dingen doe heb ik er geen behoefte aan.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Neem een wijntje i.p.v. wodka en beperk het wat, komt 't wel goed
en op zuurtjes kun je goed zuigen hehquote:
ja ik kan me dat voorstellen, alleen ik vind of een nummer geweldig of helemaal niks bij hem, zelfde als hoe we verschillen over bv stones of meatloafquote:
Jack is een hele aparte gitarist met een geheel eigen stijl dat spreekt me sowieso aan, dus dat speelt zeker een rol. Daarnaast vind ik hem als artiest verfrissend en toch net een beetje anders en vaak behoorlijk geniaal, ik vergelijk hem wat dat betreft wel eens met Prince.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik kan me dat voorstellen, alleen ik vind of een nummer geweldig of helemaal niks bij hem, zelfde als hoe we verschillen over bv stones of meatloaf![]()
wellicht kijk jij er als enthousiast gitarist er daar wel anders tegen als ik,maar ik vind dat altijd wel mooi
ja dat zeker, dat waardeer ik ook wel aan hem, maar wat ook meespeelt dat hij iets in me los maakt qua irritatie ofzo, die docu ook met the edge en page, it might get loud, ik vind het een naar manneke ofzo, geen idee waaromquote:Op maandag 30 maart 2015 11:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Jack is een hele aparte gitarist met een geheel eigen stijl dat spreekt me sowieso aan, dus dat speelt zeker een rol. Daarnaast vind ik hem als artiest verfrissend en toch net een beetje anders en vaak behoorlijk geniaal, ik vergelijk hem wat dat betreft wel eens met Prince.
Oké, dat kan natuurlijk, ik heb eigenlijk geen idee of het een aardige vent is of niet, ik ben ook niet iemand die dat soort dingen in de beoordeling van een artiest snel meeneemt geloof ik. Ik bedoel, Keith is een teringlijer, Axl Rose een vervelende klootzak, Prince, his royal pain in the ass .... etc, maar ik hoef niet met ze om te gaan alleen maar naar ze te luisterenquote:Op maandag 30 maart 2015 11:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat zeker, dat waardeer ik ook wel aan hem, maar wat ook meespeelt dat hij iets in me los maakt qua irritatie ofzo, die docu ook met the edge en page, it might get loud, ik vind het een naar manneke ofzo, geen idee waarom
ja dat zeg ik geen idee waarom want het rare is axl is inderdaad, een rare vogel van de bovenste tak maar k vind het bij hem no problemquote:Op maandag 30 maart 2015 11:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Oké, dat kan natuurlijk, ik heb eigenlijk geen idee of het een aardige vent is of niet, ik ben ook niet iemand die dat soort dingen in de beoordeling van een artiest snel meeneemt geloof ik. Ik bedoel, Keith is een teringlijer, Axl Rose een vervelende klootzak, Prince, his royal pain in the ass .... etc, maar ik hoef niet met ze om te gaan alleen maar naar ze te luisteren
Ik heb eindelijk een functie hier.quote:Op maandag 30 maart 2015 07:42 schreef Jian het volgende:
Goed, test bevestigd "Als je een topic lam wilt leggen gooi je Choco erin en tadaaaaaa" Goed om te weten en handig bij calamiteiten, zoals bijvoorbeeld rellen![]()
Beetje laat hè, deze SC gaat sluitenquote:
Ik ben er al.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Beetje laat hè, deze SC gaat sluitenJe mag nu naar B&H / [BACON SC # 1] Bacon SC zoekt leden! succes
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:32 schreef PeZu het volgende:
btw jian wat vond je van Chinese democracy ?
ja ik denk een combi van die factoren op wat enkele nummers na, viel het tegen jaquote:Op maandag 30 maart 2015 12:35 schreef Jian het volgende:
[..]Neuh, teveel verwachtingen, te weinig ... of te weinig Guns wellicht .... vaak het probleem met zo'n herstart.
Ze hadden wat mij betreft beter iets geheel nieuws kunnen beginnen, zoals Slash met Velvet Revolver bijvoorbeeld, nu schep je toch een verwachting die je, ook door de nieuwe samenstelling, niet kan waarmaken.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik denk een combi van die factoren op wat enkele nummers na, viel het tegen ja
ja klopt nou dat kun je bijna niet waarmaken, VR paar keer live gezien, dat was echt lekkerquote:Op maandag 30 maart 2015 12:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze hadden wat mij betreft beter iets geheel nieuws kunnen beginnen, zoals Slash met Velvet Revolver bijvoorbeeld, nu schep je toch een verwachting die je, ook door de nieuwe samenstelling, niet kan waarmaken.
Slash kan het zich tegenwoordig veroorloven om wat solo te doen en VR was maar een voorbeeld om aan te geven dat Axl ook beter wat nieuws had kunnen beginnen i.p.v. doorborduren op Guns, maar dat is natuurlijk slechts mijn mening, alhoewel de geschiedenis wel voor zich spreekt natuurlijk.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja klopt nou dat kun je bijna niet waarmaken, VR paar keer live gezien, dat was echt lekker![]()
Maar slash doet nu meer solo, ik geloof dat het VR project ook stil ligt
nee dat snapte ik, en ja dat denk ik ook, zonder salsh, duff en izzy (deze vergete men vaak) heb je geen gunsquote:Op maandag 30 maart 2015 12:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Slash kan het zich tegenwoordig veroorloven om wat solo te doen en VR was maar een voorbeeld om aan te geven dat Axl ook beter wat nieuws had kunnen beginnen i.p.v. doorborduren op Guns, maar dat is natuurlijk slechts mijn mening, alhoewel de geschiedenis wel voor zich spreekt natuurlijk.
Precies en daarom was het ook niet echt verstandig, een beetje korte termijn denken.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat snapte ik, en ja dat denk ik ook, zonder salsh, duff en izzy (deze vergete men vaak) heb je geen guns
alleen duurde die korte termijn bij axl al 15 jaarquote:Op maandag 30 maart 2015 12:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies en daarom was het ook niet echt verstandig, een beetje korte termijn denken.
Is er al een poll hoe lang die SC in B & H het gaat volhouden?
ja babuquote:
nee ik voer hemquote:Op maandag 30 maart 2015 13:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit je nu een beetje het gelijk van Brain te bewijzen?
Tot het einde van de dag.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:55 schreef Jian het volgende:
Poll: De protest-SC van Jopie in Babes & Hunks leeft nog:
• tot het einde van de dag!
• tot het einde van de week!
• tot in de eeuwigheid!
• welke SC????
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Goedemorgen. Hoe is het met Poezz? Weet je het al zeker dat ze zwanger is?quote:
Denk dat ze komende week wel gaat bevallen.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goedemorgen. Hoe is het met Poezz? Weet je het al zeker dat ze zwanger is?
Spannend!quote:Op maandag 30 maart 2015 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
Denk dat ze komende week wel gaat bevallen.
Ja enorm! 9 weken zijn ze zwanger. De kittens ga ik niet houden hoop ik, dus heel erg mijn best doen niet te gaan hechten. Dus fijne huisjes zoeken. Heb al wat mensen gehoord die er misschien wel 1 of 2 willen hebben als het zover is.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Spannend!
Hoe lang zijn poezen eigenlijk zwanger? En wat doe je met de kittens?
Doe maar voor mij een van U2quote:Op maandag 30 maart 2015 13:19 schreef Jian het volgende:
Nog één dan omdat jullie lief zijn geweest en zelf geen Youtube hebben
Oe, dat gaat snel! En hoe groot is een nestje? Ik heb geen interesse in een kitten, hoorquote:Op maandag 30 maart 2015 13:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ja enorm! 9 weken zijn ze zwanger. De kittens ga ik niet houden hoop ik, dus heel erg mijn best doen niet te gaan hechten. Dus fijne huisjes zoeken. Heb al wat mensen gehoord die er misschien wel 1 of 2 willen hebben als het zover is.
Kan van 1 tot 6 zijn geloof ik, gemiddeld 3-5.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe, dat gaat snel! En hoe groot is een nestje? Ik heb geen interesse in een kitten, hoor.
Ligt eraan wie er zijnquote:Op maandag 30 maart 2015 13:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej Jack,
Dit lijkt me nu echt wat voor jou
Zo'n Bordeauxdog lust er anders best 1 of 2 ......quote:Op maandag 30 maart 2015 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe, dat gaat snel! En hoe groot is een nestje? Ik heb geen interesse in een kitten, hoor.
Ik heb ook geen interesse heb er twee lopen hier. een is een ouwe knar. als ze er beide niet meer zijn nooit geen huisdieren meerquote:Op maandag 30 maart 2015 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay, dat moet dan wel redelijk goed onder te brengen zijn. Niet dat je dadelijk Liezl, het poezenvrouwtje met 20 kittens bent.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:22 schreef liesje1979 het volgende:
Kan van 1 tot 6 zijn geloof ik, gemiddeld 3-5.
Check it out Jack, geheel nieuwe protest SC van Jopie, op de barricaden zeg ikquote:Op maandag 30 maart 2015 13:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er zijn
Ik hou niet van de verantwoordelijkheid voor huisdieren. Doe mij maar leendieren.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik heb ook geen interesse heb er twee lopen hier. een is een ouwe knar. als ze er beide niet meer zijn nooit geen huisdieren meer
Heel spannendquote:Op maandag 30 maart 2015 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat ze komende week wel gaat bevallen.
Moet je dan gaan melken?quote:Op maandag 30 maart 2015 13:24 schreef mootie het volgende:
Een week voor de bevalling gaan de melkklieren opzwellen en 2 dagen voor de bevalling kan ze melk produceren.
Lies, even tetjes checken.
Daarom Cc ik wil hierna ook geen huisdieren meerquote:Op maandag 30 maart 2015 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hou niet van de verantwoordelijkheid voor huisdieren. Doe mij maar leendieren.
quote:Op maandag 30 maart 2015 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay, dat moet dan wel redelijk goed onder te brengen zijn. Niet dat je dadelijk Liezl, het poezenvrouwtje met 20 kittens bent.
Haar tepeltjes zijn groot! Maar heb niet het idee dat er melk uitkomt al.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:24 schreef mootie het volgende:
Een week voor de bevalling gaan de melkklieren opzwellen en 2 dagen voor de bevalling kan ze melk produceren.
Lies, even tetjes checken.
Ik begrijp de splitsing niet zo goed geloof ikquote:Op maandag 30 maart 2015 13:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej Jack,
Dit lijkt me nu echt wat voor jou
Je bent niet alleen.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik begrijp de splitsing niet zo goed geloof ik
Gelukkigquote:
Ik las net dat de tepels al na 3 weken roder worden. Maar zwellen pas op het laatst.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Dat zou wat zijn inderdaad.
[..]
Haar tepeltjes zijn groot! Maar heb niet het idee dat er melk uitkomt al.
Nou ja wat ik zeg, uhhh, protest, hier ben je voor en daar ben je tegen, alhoewel sommigen dan wel weer heen en weer beginnen te lopen, maar dat zijn gewoon twijfelaars, snap iequote:Op maandag 30 maart 2015 13:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik begrijp de splitsing niet zo goed geloof ik
It's Saul Goodman!quote:
Dat snap ik. Alleen snap ik de splitsing nog steeds niet.. Praten zou helpen ipv splitsenquote:Op maandag 30 maart 2015 13:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja wat ik zeg, uhhh, protest, hier ben je voor en daar ben je tegen, alhoewel sommigen dan wel weer heen en weer beginnen te lopen, maar dat zijn gewoon twijfelaars, snap ie
juistquote:
Ze zien me aankomen.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik las net dat de tepels al na 3 weken roder worden. Maar zwellen pas op het laatst.
Neem maar gewoon vrij de komende week.
Je gaat niet moeilijk doen hoor Hassel, godsammequote:Op maandag 30 maart 2015 13:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat snap ik. Alleen snap ik de splitsing nog steeds niet.. Praten zou helpen ipv splitsen
Sorry Jianquote:Op maandag 30 maart 2015 13:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Je gaat niet moeilijk doen hoor Hassel, godsamme
Dan heb je mazzel. Tof dat ze haar plekje accepteert.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze zien me aankomen.
De meeste katten bevallen ook snachts schijnt. Heb gister wel een andere werpdoos gemaakt en deze is goedgekeurd.
ja daar dacht ik dus ook aanquote:Op maandag 30 maart 2015 13:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat is wel een dingetje ja, Ik moet dan een goede kattenoppas hebben.
Ik was zaterdag bij een kennis wezen eten en hij heeft precies dezelfde fetisj als jij. Koelkastmagneten van over de hele wereld via vrienden verzamelen. Had ze alleen niet op de koelkast, maar op een groot bord hangen. En wilde nu een muur met magneetverf bewerken. Oh ja, het is een ADHDende Wajonger.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ze zien me aankomen.
De meeste katten bevallen ook snachts schijnt. Heb gister wel een andere werpdoos gemaakt en deze is goedgekeurd.
Okequote:
Jian is strakquote:Op maandag 30 maart 2015 13:33 schreef Baconbus het volgende:
Die Jian houdt ze wel strak zeg. Soort van The Hound tot mijn Peter Dinklage.
Ik moet wat, ik heb geen EIGEN SC in Babes en Hunks .....quote:Op maandag 30 maart 2015 13:33 schreef Baconbus het volgende:
Die Jian houdt ze wel strak zeg. Soort van The Hound tot mijn Peter Dinklage.
Yep, deze heeft een dakje, Die ik wel open kan doen, Ze heeft er gisteravond de halve avond in liggen spinnen.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel. Tof dat ze haar plekje accepteert.
Wat wil je daarmee zeggen hmm?quote:Op maandag 30 maart 2015 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was zaterdag bij een kennis wezen eten en hij heeft precies dezelfde fetisj als jij. Koelkastmagneten van over de hele wereld via vrienden verzamelen. Had ze alleen niet op de koelkast, maar op een groot bord hangen. En wilde nu een muur met magneetverf bewerken. Oh ja, het is een ADHDende Wajonger.
Mijn SC is jouw SC.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moet wat, ik heb geen EIGEN SC in Babes en Hunks .....
Dat ik stuiterballen leuk vind ...quote:Op maandag 30 maart 2015 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
Wat wil je daarmee zeggen hmm?
Grappig, mijn koelkast is ook bijna vol dan moet ik ook iets anders bedenken.
quote:Op maandag 30 maart 2015 13:38 schreef mootie het volgende:
Het was toch eigenlijk gewoon een lief, ludiekerig gebaar van Jopie?
Waarom zo gemeen.
Ik vond het wel tof van Jopie, maar ga zelf ook niet verhuizen. Raken ze hier in paniek.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:38 schreef Jian het volgende:
[..]
In dit geval wacht ik wel buiten, maar bedankt
ja sorry ik was ook al niet zo goed in zulk gedrag op de basisschoolquote:Op maandag 30 maart 2015 13:38 schreef mootie het volgende:
Waarom zo gemeen.
UTO / UTO Strippers #3quote:Op maandag 30 maart 2015 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, deze heeft een dakje, Die ik wel open kan doen, Ze heeft er gisteravond de halve avond in liggen spinnen.
[..]
Wat wil je daarmee zeggen hmm?
Grappig, mijn koelkast is ook bijna vol dan moet ik ook iets anders bedenken.
Nu wel?quote:Op maandag 30 maart 2015 13:39 schreef isax het volgende:
[..]
ja sorry ik was ook al niet zo goed in zulk gedrag op de basisschool
Net als de adviezen van LS aan jou eigenlijk, gewoon goed bedoeld!quote:Op maandag 30 maart 2015 13:38 schreef mootie het volgende:
Waarom zo gemeen.
Ik ben FOK!breed heel kredietwaardig.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:41 schreef Baconbus het volgende:
Hoor je dat Cc.? Je hebt krediet bij een mod.
Geef je groot gelijk, het is ook beter om gevreesd te worden dan geliefd te zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben FOK!breed heel kredietwaardig.
quote:Op maandag 30 maart 2015 13:52 schreef Baconbus het volgende:
Hebben jullie weleens gezien wat die Chinezen met katten doen. Hangen ze er eentje op, gaat gewoon zo vol die brander op zunnen bakkes hè. Best heftig hoor. Oh wacht, misschien heb ik er een plaatje van.
Nee nee! Niet nodig, het is al in mijn hoofd.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh, jij wil vast wel dat plaatje zien zeker.
Weet je dit heel zeker? Ik proef toch een beetje nieuwsgierigheid.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee nee! Niet nodig, het is al in mijn hoofd.
Dan is er iets grondig mis met jouw smaakpapillenquote:Op maandag 30 maart 2015 14:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Weet je dit heel zeker? Ik proef toch een beetje nieuwsgierigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |