Mjaquote:Op maandag 30 maart 2015 03:16 schreef ChocoFan het volgende:
Dit moet een nieuw record zijn. Kan niet missen.![]()
ja nieuw beleid mensen zijn anders bang dat je hun posts kaapt.quote:Op maandag 30 maart 2015 07:45 schreef Jian het volgende:
Of mag hier tussen 1.00 en 8.00 uur gewoon niet mee gepost worden? Als dat zo is ben ik dus nu in overtreding ...
die OPquote:Op maandag 30 maart 2015 08:33 schreef Jopie78 het volgende:
GM![]()
We hebben een nieuwe SC![]()
B&H / [BACON SC # 1] Bacon SC zoekt leden!
Ja, dat, ik weet ook niet precies waarom daar nu opeens zo zwaar aan wordt getild. Niet dat het mij een worst zal zijn, ik "kaap" eigenlijk nooit, maar het boeit me ook weinig, zoals de meesten hier, schijnbaar. Wat me wel intrigeert, waarom opeens zo'n "spierballenbericht", vetgedrukt, met "einde dienstmededeling" Iemand heeft zich schijnbaar nogal druk gemaakt?!quote:Op maandag 30 maart 2015 08:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja nieuw beleid mensen zijn anders bang dat je hun posts kaapt.
Jian, jian, ik heb het over nog ene nieuw beleid, POSTS, geen topicsquote:Op maandag 30 maart 2015 08:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat, ik weet ook niet precies waarom daar nu opeens zo zwaar aan wordt getild. Niet dat het mij een worst zal zijn, ik "kaap" eigenlijk nooit, maar het boeit me ook weinig, zoals de meesten hier, schijnbaar. Wat me wel intrigeert, waarom opeens zo'n "spierballenbericht", vetgedrukt, met "einde dienstmededeling" Iemand heeft zich schijnbaar nogal druk gemaakt?!
Het is een bijna leeg forum.. En is BaBu geen hunk dan?quote:Op maandag 30 maart 2015 08:41 schreef Jian het volgende:
Ik verdom het toch echt om in een subforum dat "Babes & Hunks" heet te posten.
Geen idee, maar als een subforum Babes en Hunks heet dat zijn de posters voornamelijk te dikke, cola slobberende nerds met puisten in ribbroeken en geruite overhemden ....quote:Op maandag 30 maart 2015 08:44 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het is een bijna leeg forum.. En is BaBu geen hunk dan?![]()
[ afbeelding ]
En wij.. Nou ja, zonder jou dan.quote:Op maandag 30 maart 2015 08:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen idee, maar als een subforum Babes en Hunks heet dat zijn de posters voornamelijk te dikke, cola slobberende nerds met puisten in ribbroeken en geruite overhemden ....
Had trouwens wel verwachte dat in een subforum dat Hunks in de titel heeft, jij jezelf wel een grote rol had toebedeeld als meest sexy user zijnde.quote:Op maandag 30 maart 2015 08:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen idee, maar als een subforum Babes en Hunks heet dat zijn de posters voornamelijk te dikke, cola slobberende nerds met puisten in ribbroeken en geruite overhemden ....
quote:Op maandag 30 maart 2015 08:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen gewoon apart en dan wil ik weten welke motivatie en/of psychologie daar nu achter zit ..... Heeft iemand geweldig lopen huilen/klagen, is het een "heej, heej, hallo wij zijn er ook nog hoor", is het beleid van bovenaf, "de teugels, denk aan de teugels"! Is toch interessantquote:Op maandag 30 maart 2015 08:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
Jian, jian, ik heb het over nog ene nieuw beleid, POSTS, geen topics
Nee, die titel is mij ook maar toebedeeldquote:Op maandag 30 maart 2015 08:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Had trouwens wel verwachte dat in een subforum dat Hunks in de titel heeft, jij jezelf wel een grote rol had toebedeeld als meest sexy user zijnde.
dat denk ik, en dan niet boven de mods maar de mods zelfs.quote:Op maandag 30 maart 2015 08:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen gewoon apart en dan wil ik weten welke motivatie en/of psychologie daar nu achter zit ..... Heeft iemand geweldig lopen huilen/klagen, is het een "heej, heej, hallo wij zijn er ook nog hoor", is het beleid van bovenaf, "de teugels, denk aan de teugels"! Is toch interessant
Dan is het optie 2quote:Op maandag 30 maart 2015 09:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat denk ik, en dan niet boven de mods maar de mods zelfs.
na al die jaren fok, denk ik dat wij best die conclusie kunnen trekken jaquote:
ik maak me niet drukquote:Op maandag 30 maart 2015 09:10 schreef Pavement het volgende:
zuig eens niet zo man
Waar maken jullie je nu druk om, een fucking regel die al langer bestond.
quote:Op maandag 30 maart 2015 09:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik maak me niet druk![]()
een 'regel' die al lang bestond ja maar 1200 topics niet is nageleefd, dat is toch wat opmerkelijk, maar goed peef, dan lees je de posts erover toch lekker niet
quote:Op maandag 30 maart 2015 09:10 schreef Pavement het volgende:
zuig eens niet zo man
Waar maken jullie je nu druk om, een fucking regel die al langer bestond.
haal je voet uit het meel man, met complete kromme aannames weerquote:Op maandag 30 maart 2015 09:17 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
dat kan je dan wel tegen je mattie zeggen ook of niet?
Je roept dat het niet boeit dat er een topic wordt gekaapt (mij boeit het ook geen worst) maar wat boeit het dan dat deze niet wordt gekaapt ?
Het boeit gewoon niet of het is een zuig puntje
Laat toch waaien, man!quote:Op maandag 30 maart 2015 09:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
haal je voet uit het meel man, met complete kromme aannames weer_!
Ja, duidelijk toch. Je zegt tegen mij dat ik over iets moet heen lezen deze geld ook voor je mattie en zijn 1001 ergenissen over het forum waar hij overheen kan lezen.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:20 schreef PeZu het volgende:
tegen mijn mattie zeggen? mein himmel deze man hee
niet krom geen aannames gewoon zoals het geschreven staat.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
haal je voet uit het meel man, met complete kromme aannames weer_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |