Mjaquote:Op maandag 30 maart 2015 03:16 schreef ChocoFan het volgende:
Dit moet een nieuw record zijn. Kan niet missen.![]()
ja nieuw beleid mensen zijn anders bang dat je hun posts kaapt.quote:Op maandag 30 maart 2015 07:45 schreef Jian het volgende:
Of mag hier tussen 1.00 en 8.00 uur gewoon niet mee gepost worden? Als dat zo is ben ik dus nu in overtreding ...
die OPquote:Op maandag 30 maart 2015 08:33 schreef Jopie78 het volgende:
GM![]()
We hebben een nieuwe SC![]()
B&H / [BACON SC # 1] Bacon SC zoekt leden!
Ja, dat, ik weet ook niet precies waarom daar nu opeens zo zwaar aan wordt getild. Niet dat het mij een worst zal zijn, ik "kaap" eigenlijk nooit, maar het boeit me ook weinig, zoals de meesten hier, schijnbaar. Wat me wel intrigeert, waarom opeens zo'n "spierballenbericht", vetgedrukt, met "einde dienstmededeling" Iemand heeft zich schijnbaar nogal druk gemaakt?!quote:Op maandag 30 maart 2015 08:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja nieuw beleid mensen zijn anders bang dat je hun posts kaapt.
Jian, jian, ik heb het over nog ene nieuw beleid, POSTS, geen topicsquote:Op maandag 30 maart 2015 08:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat, ik weet ook niet precies waarom daar nu opeens zo zwaar aan wordt getild. Niet dat het mij een worst zal zijn, ik "kaap" eigenlijk nooit, maar het boeit me ook weinig, zoals de meesten hier, schijnbaar. Wat me wel intrigeert, waarom opeens zo'n "spierballenbericht", vetgedrukt, met "einde dienstmededeling" Iemand heeft zich schijnbaar nogal druk gemaakt?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |