quote:
*thipoquote:
bruhquote:
*braquote:
Sorry.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:55 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik voel me gelijk een misdadiger.
Zijn die tof?quote:Op zondag 29 maart 2015 23:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb ook pizza gehad (gisteren), bij Vapiano
Ik moet gaan, een slecht radioprogramma luisteren.quote:
Jaloers. Al sinds begin 20 al kalend..quote:Op zondag 29 maart 2015 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn haar wordt lang. Ik ben er content mee.
Het spijt me.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet gaan, een slecht radioprogramma luisteren.
Staat je primaquote:Op zondag 29 maart 2015 23:58 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jaloers. Al sinds begin 20 al kalend..
Ze zijn prima, maar niet tof, kan beter. De ham en de tomatensaus waren erg lekker, de bodem was helaas wat dun, dat is hun stijl, hebben ze in Italie ook vaak maar ik hou wel meer van een wat dikkere bodem, dit was echt heel doen als crepes.quote:
Jij ook al.quote:
Dank je wel, maar jou niet.. Beter heb je krulletjes.quote:
Dank je wel, maar jou niet.. Beter heb je krulletjes.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 00:00 schreef Heatseeker het volgende:
Dank je wel, maar jou niet.. Beter heb je krulletjes.
Mijn krulliesquote:Op zondag 29 maart 2015 23:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dank je wel, maar jou niet.. Beter heb je krulletjes.
Ah, k. Eens kopen.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze zijn prima, maar niet tof, kan beter. De ham en de tomatensaus waren erg lekker, de bodem was helaas wat dun, dat is hun stijl, hebben ze in Italie ook vaak maar ik hou wel meer van een wat dikkere bodem, dit was echt heel doen als crepes.
quote:
Ha, net alsof dat kan met jouw micropener!quote:
does jij wilt ook naar kinderparadijsch?quote:Op zondag 29 maart 2015 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze zijn prima, maar niet tof, kan beter. De ham en de tomatensaus waren erg lekker, de bodem was helaas wat dun, dat is hun stijl, hebben ze in Italie ook vaak maar ik hou wel meer van een wat dikkere bodem, dit was echt heel doen als crepes.
BAM daar is hij weerquote:Op maandag 30 maart 2015 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ha, net alsof dat kan met jouw micropener!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |