abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151175447

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_151175482
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:57 schreef Doum het volgende:

[..]

Omdat het kan, ik verveel me soms.

Hoelang heb ik jou wel niet proberen te overtuigen?
Ja, maar op mij had je dan ook gewoon een fullblown e-crush, want DP.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_151175632
Er zijn trouwens heeeeeel weinig vrouwen die een goede handjob kunnen geven. Nog minder dan vrouwen die fatsoenlijk kunnen pijpen. Die zijn ook schaars. Maar dat is verder off-topic.
pi_151175636
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, maar op mij had je dan ook gewoon een fullblown e-crush, want DP.
Ik ben er nog steeds een beetje beschadigd door
pi_151175655
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:02 schreef Doum het volgende:

[..]

Ik ben er nog steeds een beetje beschadigd door
Ik ook Doum, ik ook.
pi_151175700
quote:
2s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:02 schreef Weissman het volgende:
Er zijn trouwens heeeeeel weinig vrouwen die een goede handjob kunnen geven. Nog minder dan vrouwen die fatsoenlijk kunnen pijpen. Die zijn ook schaars. Maar dat is verder off-topic.
Nou ja, we zouden een manier kunnen bedenken om het ontopic te maken. Veel online-datingsite vrouwen pijpen helemaal niet is mijn ervaring. Pas na een maand of drie als ze van je gaan houden ofzo
  zondag 29 maart 2015 @ 23:05:26 #7
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_151175742
quote:
Death grip syndrome.

Hey, hoe is het met jouw sportieve dames Weiss?
pi_151175774
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:51 schreef Rozekwarts het volgende:
Telt tindr ook als datingsite of ben je dan niet welkom in meepraten hier? :+
Ik gebruik ook Tinder, maar in de afgelopen week heb ik van twee vrouwen gehoord dat ze hun account op hebben gezegd omdat de mannelijke tjappies de overhand krijgen. Is dat herkenbaar? Zou wel jammer zijn als dat zo was.
  zondag 29 maart 2015 @ 23:17:54 #9
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_151176245
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:04 schreef Doum het volgende:

[..]

Nou ja, we zouden een manier kunnen bedenken om het ontopic te maken. Veel online-datingsite vrouwen pijpen helemaal niet is mijn ervaring. Pas na een maand of drie als ze van je gaan houden ofzo
Je zou aan Paiq kunnen vragen of ze het aan de voorkeuren toevoegen.
Die tjappies klopt wel maar die zitten nu echt overal. Niet alleen meer op Badoo. Tinder maakte zich even los uit de shitload maar ook daar is het nu zover. Daarbij is Tinder net zoals Grinder en zeer gericht op foto's en iets pakkends in de tekst eronder. Lijken velen niet te beseffen :)

On/offtopic; mijn date wordt steeds leuker O+ Maar ik móet het nog even rustig aan doen enzo, grmbl.
pi_151176376
Ik heb het idee dat er op het moment veel vrouwen op Tinder zitten voor aandacht of omdat ze zich vervelen? Heb opzich weleens leuke gesprekken maar het komt meestal gewoon van 1 kant. Als ik echt knappe (of ouder dan mij) matches heb klap ik wel dicht :') voorheen had ik voor m'n gevoel veel meer meiden die geïnteresseerd waren.
pi_151176617
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:17 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Die tjappies klopt wel maar die zitten nu echt overal. Niet alleen meer op Badoo. Tinder maakte zich even los uit de shitload maar ook daar is het nu zover. Daarbij is Tinder net zoals Grinder en zeer gericht op foto's en iets pakkends in de tekst eronder. Lijken velen niet te beseffen :)

On/offtopic; mijn date wordt steeds leuker O+ Maar ik móet het nog even rustig aan doen enzo, grmbl.
Welke date hebben we het nu over? Of waren je Tinder-date en de krachttraining-date dezelfde?
pi_151176910
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:06 schreef Doum het volgende:

[..]

Ik gebruik ook Tinder, maar in de afgelopen week heb ik van twee vrouwen gehoord dat ze hun account op hebben gezegd omdat de mannelijke tjappies de overhand krijgen. Is dat herkenbaar? Zou wel jammer zijn als dat zo was.
Wat zijn "mannelijke tjappies"?

Ontopic: had nooit eerder internet-dates gehad, maar het is er de afgelopen maanden dan toch eindelijk van gekomen. Had een paar dates via Paiq, maar ik vind het tot nu toe allemaal maar een tamme, laffe bedoeling. Het gevoel bekruipt me dat veel vrouwen alleen maar op aandacht uit zijn, van die dozen die fulltime door jou ge-entertained willen worden met suffe kinderachtige onzin via whatsapp, maar daar heb ik echt geen trek in. :{w
  zondag 29 maart 2015 @ 23:35:47 #13
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_151177002
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:25 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Welke date hebben we het nu over? Of waren je Tinder-date en de krachttraining-date dezelfde?
Dezelfde
pi_151177123
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:35 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dezelfde
Wat leueueuk. :D Rustig aan doen is wel goed idd, maar moeilijijk als het echt leuk is.
pi_151177234
quote:
de truc zit hem in het volgende

ze moet achter je zitten

dan heeft ze de perfecte hoek

je speelt zelf ook vanuit die hoek met de joystick namelijk

en dan moet ze met een deathgrip er een slinger aan geven

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2015 23:43:02 ]
pi_151177334
Totaal niet op feiten, maar compleet op onderbuikgevoelens gebaseerd, denk ik dat ze maar weinig joy uit jouw stick haalt...
pi_151178403
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:17 schreef eefje801 het volgende:

[..]

De charme van tinder was altijd dat het zo laagdrempelig was, daar lijkt het nu ook aan tenonder te gaan.
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:33 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Wat zijn "mannelijke tjappies"?

Ontopic: had nooit eerder internet-dates gehad, maar het is er de afgelopen maanden dan toch eindelijk van gekomen. Had een paar dates via Paiq, maar ik vind het tot nu toe allemaal maar een tamme, laffe bedoeling. Het gevoel bekruipt me dat veel vrouwen alleen maar op aandacht uit zijn, van die dozen die fulltime door jou ge-entertained willen worden met suffe kinderachtige onzin via whatsapp, maar daar heb ik echt geen trek in. :{w
Klopt, vrouwen zijn idd uit op aandacht, voor mannen is dat een goede zaak. En ja, vrouwen (en mannen) willen graag ge-entertained worden, als jij dat kan (en ik vind dat zelf soms ook moeilijk) dan heb jij 10 stappen voorsprong op andere mannen.

Of verwacht jij dat een vrouw je op basis van een paar foto's en online chats, je biertjes gaat betalen, haar best doet om je de hele avond te boeien, en je ook nog een handjob geeft onder de tafel van een rokerige bruine kroeg? Dat is niet erg realistisch
  maandag 30 maart 2015 @ 00:34:15 #18
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_151178807
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:39 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Wat leueueuk. :D Rustig aan doen is wel goed idd, maar moeilijijk als het echt leuk is.
Tja, nee echt ik jinx mezelf altijd :') Wat te vroeg gejuicht. Lang verhaal kort is het erg aftasten allemaal. Maar..ik doe vooral rustig aan met mezelf. Verliefd ben ik niet op mijn best, zeg maar ;)
pi_151180725
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:19 schreef Doum het volgende:

[..]

De charme van tinder was altijd dat het zo laagdrempelig was, daar lijkt het nu ook aan tenonder te gaan.

[..]

Klopt, vrouwen zijn idd uit op aandacht, voor mannen is dat een goede zaak. En ja, vrouwen (en mannen) willen graag ge-entertained worden, als jij dat kan (en ik vind dat zelf soms ook moeilijk) dan heb jij 10 stappen voorsprong op andere mannen.

Of verwacht jij dat een vrouw je op basis van een paar foto's en online chats, je biertjes gaat betalen, haar best doet om je de hele avond te boeien, en je ook nog een handjob geeft onder de tafel van een rokerige bruine kroeg? Dat is niet erg realistisch
Uiteraard kan ik een vrouw wel entertainen, maar ik heb daar helemaal geen trek meer in, want ik vind het erg kinderachtig, dat geneuzel via de whatsapp. En daarbij ik merk dat ik er zelf verdomd weinig entertainment value voor terug krijg.

Nee, ik denk niet dat het echt wat gaat worden met mij en dat internetdaten. Maar ik kijk het nog even aan. Als het niks wordt, zoek ik het in het buitenland. Steeds meer vrienden van me, die niet op jongere leeftijd al een vaste partner in Nederland gevonden hebben, zie ik dat ook doen.
  maandag 30 maart 2015 @ 07:59:43 #20
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_151181048
Ik heb gister Tinder gedownload, heb al 8 matches en een telefoonnummer :o En die wil al afspreken.
pi_151181508
Oh, ik zie veel psychologie van de koude grond voorbijkomen geloof ik.

De meerwaarde van een vrouw uit het buitenland halen zie ik niet eerlijk gezegd. Of je moet een postorderbruid bedoelen. Is toch juist een nadeel, die afstand?

Ik vind tinder lekker laagdrempelig.
En ja er zit veel tuig op, maar als je niet te hoge eisen stelt en/of goed zoekt kom je soms normale types tegen.
Vind het leuk om af en toe te daten maar ben niet dringend op zoek naar een relatie.
Ik heb misschien met 1/3 van m'n matches gechat. En met een handvol praat ik af en toe nog.
  maandag 30 maart 2015 @ 09:27:39 #22
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_151181786
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 09:03 schreef Rozekwarts het volgende:
Oh, ik zie veel psychologie van de koude grond voorbijkomen geloof ik.

De meerwaarde van een vrouw uit het buitenland halen zie ik niet eerlijk gezegd. Of je moet een postorderbruid bedoelen. Is toch juist een nadeel, die afstand?

Ik vind tinder lekker laagdrempelig.
En ja er zit veel tuig op, maar als je niet te hoge eisen stelt en/of goed zoekt kom je soms normale types tegen.
Vind het leuk om af en toe te daten maar ben niet dringend op zoek naar een relatie.
Ik heb misschien met 1/3 van m'n matches gechat. En met een handvol praat ik af en toe nog.
Afstand is nooit een voordeel, tenzij je bindingsangst hebt en door de afstand toch krijgt wat je wilt. Misschien is het voordeel van een vrouw uit het buitenland omdat het allemaal wat vreemder is dat het daardoor in het begin wat spannender en nieuwer is maar dat houdt na een korte tijd ook wel op.

Een postorderbruid lijkt me helemaal vreselijk dan zoek je een inwondende schoonmaakster :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_151181927
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:04 schreef Doum het volgende:
Veel online-datingsite vrouwen pijpen helemaal niet is mijn ervaring. Pas na een maand of drie als ze van je gaan houden ofzo
:') !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2015 09:37:19 ]
pi_151182324
Frag_adder, lijkt mij ook niks, maar voor een groep moeilijk aan de vrouw komende mannen toch de manier om aan een enigszins goed uitziende vrouw te komen. (Not my cup of tea, but still..)
  maandag 30 maart 2015 @ 10:08:38 #25
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_151182499
nadenken over de voordelen van een vrouw uit het buitenland...srs...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')