Nee, dan niet via een datingsite. Welk buitenland weet ik nog niet, kan van alles zijn. Aantrekkelijke vrouwen heb je toch bijna overal.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:26 schreef Nammie het volgende:
[..]
Haha oke, welk buitenland? Ook via een datingsite of ga je dan op vakantie?
Je verwacht dat er ineesn een man / travestiet komt opdagen gewoon omdat het 1 april is?quote:
Mocht ze niet komen maakt het ook niks uit want ik heb sowieso dingen te doen dus kost me iig geen reistijd danquote:Op woensdag 1 april 2015 08:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je verwacht dat er ineesn een man / travestiet komt opdagen gewoon omdat het 1 april is?
quote:Op woensdag 1 april 2015 06:19 schreef SonicVolcano het volgende:
'Ik ga stoppen met FOK!'![]()
Ondertussen stopt ie 'm in Fripsel.
Grapje toch. Kan de Weiss wel hebben.quote:
'Ze' kan ook verwijzen naar de probleempjes op zijn gezicht.quote:
Maar het was wel een vrouw dus?quote:Op woensdag 1 april 2015 15:47 schreef Deezertje het volgende:
Haha nee date ging gewoon door.. maar duurde korter dan ik verwachtte. 1,5 uur. Wist wel dat ze vanavond nog andere dingen had gepland. De klik die er online was was er zeker ook offline, maar heel eerlijk denk ik niet dat de spreekwoordelijke 'vonk' er was... Ik stelde namelijk alle vragen... Maar dat merken we wel snel als er wel of geen tweede date komt
Thanks. We hebben nog contact via app dus iig geen directe afwijzing :p moet sowieso stoppen met overanalyse en gewoon relaxen en zien waar t schip strand..quote:Op donderdag 2 april 2015 08:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Leuk voor je Deezertje! Mag ook wel eens gezegd worden
Dat overanalyseren onderdruk je tot nu toe heel goed ja.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Thanks. We hebben nog contact via app dus iig geen directe afwijzing :p moet sowieso stoppen met overanalyse en gewoon relaxen en zien waar t schip strand..
Dat leer je idd niet in een dag af. Wat wel helpt is dat ze niet zo'n app type is en een vrij druk sociaal leven leidt, dus dat weet ik. En ik mag ook eigenlijk ook niks verwachten na een halve date hé.. ;P In principe is dat alleen bedoeld om te kijken of diegene ook echt zo is als jij je voorstelt online.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:19 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat overanalyseren onderdruk je tot nu toe heel goed ja.
Heeft ze je dat verteld of heb je dat via Google/Facebook gevonden?quote:Op vrijdag 3 april 2015 00:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat leer je idd niet in een dag af. Wat wel helpt is dat ze niet zo'n app type is en een vrij druk sociaal leven leidt, dus dat weet ik. En ik mag ook eigenlijk ook niks verwachten na een halve date hé.. ;P In principe is dat alleen bedoeld om te kijken of diegene ook echt zo is als jij je voorstelt online.
UFquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Heeft ze je dat verteld of heb je dat via Google/Facebook gevonden?
Strawquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
UF
Hoe staat het met jouw dateleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |