Ja, maar op mij had je dan ook gewoon een fullblown e-crush, want DP.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:57 schreef Doum het volgende:
[..]
Omdat het kan, ik verveel me soms.
Hoelang heb ik jou wel niet proberen te overtuigen?
Ik ben er nog steeds een beetje beschadigd doorquote:Op zondag 29 maart 2015 22:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, maar op mij had je dan ook gewoon een fullblown e-crush, want DP.
Ik ook Doum, ik ook.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:02 schreef Doum het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds een beetje beschadigd door
Nou ja, we zouden een manier kunnen bedenken om het ontopic te maken. Veel online-datingsite vrouwen pijpen helemaal niet is mijn ervaring. Pas na een maand of drie als ze van je gaan houden ofzoquote:Op zondag 29 maart 2015 23:02 schreef Weissman het volgende:
Er zijn trouwens heeeeeel weinig vrouwen die een goede handjob kunnen geven. Nog minder dan vrouwen die fatsoenlijk kunnen pijpen. Die zijn ook schaars. Maar dat is verder off-topic.
Death grip syndrome.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:02 schreef Weissman het volgende:
Er zijn trouwens heeeeeel weinig vrouwen die een goede handjob kunnen geven. Nog minder dan vrouwen die fatsoenlijk kunnen pijpen. Die zijn ook schaars. Maar dat is verder off-topic.
Ik gebruik ook Tinder, maar in de afgelopen week heb ik van twee vrouwen gehoord dat ze hun account op hebben gezegd omdat de mannelijke tjappies de overhand krijgen. Is dat herkenbaar? Zou wel jammer zijn als dat zo was.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:51 schreef Rozekwarts het volgende:
Telt tindr ook als datingsite of ben je dan niet welkom in meepraten hier?
Je zou aan Paiq kunnen vragen of ze het aan de voorkeuren toevoegen.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:04 schreef Doum het volgende:
[..]
Nou ja, we zouden een manier kunnen bedenken om het ontopic te maken. Veel online-datingsite vrouwen pijpen helemaal niet is mijn ervaring. Pas na een maand of drie als ze van je gaan houden ofzo
Welke date hebben we het nu over? Of waren je Tinder-date en de krachttraining-date dezelfde?quote:Op zondag 29 maart 2015 23:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je zou aan Paiq kunnen vragen of ze het aan de voorkeuren toevoegen.
Die tjappies klopt wel maar die zitten nu echt overal. Niet alleen meer op Badoo. Tinder maakte zich even los uit de shitload maar ook daar is het nu zover. Daarbij is Tinder net zoals Grinder en zeer gericht op foto's en iets pakkends in de tekst eronder. Lijken velen niet te beseffen
On/offtopic; mijn date wordt steeds leukerMaar ik móet het nog even rustig aan doen enzo, grmbl.
Wat zijn "mannelijke tjappies"?quote:Op zondag 29 maart 2015 23:06 schreef Doum het volgende:
[..]
Ik gebruik ook Tinder, maar in de afgelopen week heb ik van twee vrouwen gehoord dat ze hun account op hebben gezegd omdat de mannelijke tjappies de overhand krijgen. Is dat herkenbaar? Zou wel jammer zijn als dat zo was.
Dezelfdequote:Op zondag 29 maart 2015 23:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Welke date hebben we het nu over? Of waren je Tinder-date en de krachttraining-date dezelfde?
de truc zit hem in het volgendequote:Op zondag 29 maart 2015 23:02 schreef Weissman het volgende:
De charme van tinder was altijd dat het zo laagdrempelig was, daar lijkt het nu ook aan tenonder te gaan.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je zou aan Paiq kunnen vragen of ze het aan de voorkeuren toevoegen.
Die tjappies klopt wel maar die zitten nu echt overal. Niet alleen meer op Badoo. Tinder maakte zich even los uit de shitload maar ook daar is het nu zover. Daarbij is Tinder net zoals Grinder en zeer gericht op foto's en iets pakkends in de tekst eronder. Lijken velen niet te beseffen
Klopt, vrouwen zijn idd uit op aandacht, voor mannen is dat een goede zaak. En ja, vrouwen (en mannen) willen graag ge-entertained worden, als jij dat kan (en ik vind dat zelf soms ook moeilijk) dan heb jij 10 stappen voorsprong op andere mannen.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:33 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wat zijn "mannelijke tjappies"?
Ontopic: had nooit eerder internet-dates gehad, maar het is er de afgelopen maanden dan toch eindelijk van gekomen. Had een paar dates via Paiq, maar ik vind het tot nu toe allemaal maar een tamme, laffe bedoeling. Het gevoel bekruipt me dat veel vrouwen alleen maar op aandacht uit zijn, van die dozen die fulltime door jou ge-entertained willen worden met suffe kinderachtige onzin via whatsapp, maar daar heb ik echt geen trek in.
Tja, nee echt ik jinx mezelf altijdquote:Op zondag 29 maart 2015 23:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat leueueuk.Rustig aan doen is wel goed idd, maar moeilijijk als het echt leuk is.
Uiteraard kan ik een vrouw wel entertainen, maar ik heb daar helemaal geen trek meer in, want ik vind het erg kinderachtig, dat geneuzel via de whatsapp. En daarbij ik merk dat ik er zelf verdomd weinig entertainment value voor terug krijg.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:19 schreef Doum het volgende:
[..]
De charme van tinder was altijd dat het zo laagdrempelig was, daar lijkt het nu ook aan tenonder te gaan.
[..]
Klopt, vrouwen zijn idd uit op aandacht, voor mannen is dat een goede zaak. En ja, vrouwen (en mannen) willen graag ge-entertained worden, als jij dat kan (en ik vind dat zelf soms ook moeilijk) dan heb jij 10 stappen voorsprong op andere mannen.
Of verwacht jij dat een vrouw je op basis van een paar foto's en online chats, je biertjes gaat betalen, haar best doet om je de hele avond te boeien, en je ook nog een handjob geeft onder de tafel van een rokerige bruine kroeg? Dat is niet erg realistisch
Afstand is nooit een voordeel, tenzij je bindingsangst hebt en door de afstand toch krijgt wat je wilt. Misschien is het voordeel van een vrouw uit het buitenland omdat het allemaal wat vreemder is dat het daardoor in het begin wat spannender en nieuwer is maar dat houdt na een korte tijd ook wel op.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:03 schreef Rozekwarts het volgende:
Oh, ik zie veel psychologie van de koude grond voorbijkomen geloof ik.
De meerwaarde van een vrouw uit het buitenland halen zie ik niet eerlijk gezegd. Of je moet een postorderbruid bedoelen. Is toch juist een nadeel, die afstand?
Ik vind tinder lekker laagdrempelig.
En ja er zit veel tuig op, maar als je niet te hoge eisen stelt en/of goed zoekt kom je soms normale types tegen.
Vind het leuk om af en toe te daten maar ben niet dringend op zoek naar een relatie.
Ik heb misschien met 1/3 van m'n matches gechat. En met een handvol praat ik af en toe nog.
quote:Op zondag 29 maart 2015 23:04 schreef Doum het volgende:
Veel online-datingsite vrouwen pijpen helemaal niet is mijn ervaring. Pas na een maand of drie als ze van je gaan houden ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2015 09:37:19 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |