Ja ben er gewoon helemaal stil vanquote:Op zondag 29 maart 2015 19:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
VRIEND! Heb je m'n topic voor je gezien
ok, we zijn op het punt gekomen dat ik me afvraag wie die griet is maar te bang ben om het te vragenquote:
Taylor Swift godverdommequote:Op zondag 29 maart 2015 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ok, we zijn op het punt gekomen dat ik me afvraag wie die griet is maar te bang ben om het te vragen
ga haar nieuwe album luisterenquote:Op zondag 29 maart 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ok luister nu love story, je kan toch niet menen dat je dit goed vind als ze een lelijke snol was geweest hemijn god
Is wel romantisch liedje.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ok luister nu love story, je kan toch niet menen dat je dit goed vind als ze een lelijke snol was geweest hemijn god
ÍT'S A LOVE STORY, BABY JUST SAY YESquote:Op zondag 29 maart 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Van?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ja, klopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |