| Ronde | Datum | Grand Prix | Plaats | Winnaar |
| 1 | 15 maart | Grand Prix van Australië | Melbourne | Lewis Hamilton |
| 2 | 29 maart | Grand Prix van Maleisië | Kuala Lumpur | Sebastian Vettel |
| 3 | 12 april | Grand Prix van China | Shanghai | |
| 4 | 19 april | Grand Prix van Bahrain | Shakhir | |
| 5 | 10 mei | Grand Prix van Spanje | Barcelona | |
| 6 | 24 mei | Grand Prix van Monaco | Monte Carlo | |
| 7 | 7 juni | Grand Prix van Canada | Montreal | |
| 8 | 21 juni | Grand Prix van Oostenrijk | Spielberg | |
| 9 | 5 juli | Grand Prix van Groot Brittannië | Silverstone | |
| 10 | 26 juli | Grand Prix van Hongarije | Budapest | |
| 11 | 23 augustus | Grand Prix van Belgie | Spa-Francorshamps | |
| 12 | 6 september | Grand Prix van Italië | Monza | |
| 13 | 20 september | Grand Prix van Singapore | Singapore | |
| 14 | 27 september | Grand Prix van Japan | Suzuka | |
| 15 | 11 oktober | Grand Prix van Rusland | Sotsji | |
| 16 | 25 oktober | Grand Prix van Amerika | Austin | |
| 17 | 1 november | Grand Prix van Mexico | Mexico City | |
| 18 | 15 november | Grand Prix van Brazilië | Sao Paulo |

| Tijd | Training/race | TV station | |
| Vrijdag 27 maart | |||
| 03:00 - 04:30 | Vrije Training 1 | Sport1 - BBC2 | |
| 07:00 - 08:30 | Vrije Training 2 | Sport1 - BBC2 | |
| Zaterdag 28 maart | |||
| 07:00 - 08:00 | Vrije Training 3 | Sport1 - BBC2 | |
| 10:00 - 11:00 | Kwalificatie | Sport1 - BBC2 - RTL+ | |
| Zondag 18 maart | |||
| 09:00 | Race | Sport1 - BBC1 - RTL+ |

quote:
Kan je evengoed delen hier toch? Iedereen hier die wel eens een GP bezocht heeft weet ook dat je de foto's die je op internet ziet zelf niet zo mooi kan maken.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:45 schreef opreis het volgende:
Heb voornamelijk tijdens de VT's wat fotos gemaak maar heb niet echt noemenswaardige camera/skills :p meer een aandenken voor mezelf
Dit. Het gaat niet bepaald op de kwaliteit, maar meer om de 'publieks ervaring' oid.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kan je evengoed delen hier toch? Iedereen hier die wel eens een GP bezocht heeft weet ook dat je de foto's die je op internet ziet zelf niet zo mooi kan maken.
Gooi anders degene die je zelf het best gelukt vind online hier
Nee echt, tis met iphone 4, en dan moet ik eerst kloten met uploaden en dat soort zooi :p. 90% van de fotos zijn de wagens op de pitstraight vanaf de zijkant, niets bijzonders aan :p. En toen ik na de race het circuit op ging met de andere fans was de zon veels te laag dus heb daar ook geen goede fotos kunnen maken :p.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kan je evengoed delen hier toch? Iedereen hier die wel eens een GP bezocht heeft weet ook dat je de foto's die je op internet ziet zelf niet zo mooi kan maken.
Gooi anders degene die je zelf het best gelukt vind online hier
Sky Sports is mijn inziens superieur aan Sport 1.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:02 schreef Breaker.Faker het volgende:
Heb net als in Australië gekeken naar een gratis live stream waar Sport1 te zien was. Alleen was dit niet in HD en viel soms uit. Doordat vandaag Max goed heeft gereden maakt het kijken naar de formule1 weer interessant dan vorige jaar.
Heb net ook een abonnement genomen op Sport1. De aanbieding van 2 maanden geld nog tot 31 maart.
quote:Op zondag 29 maart 2015 19:14 schreef opreis het volgende:
de herinnering aan mn allereerste GP bezoek waarbij Max zn allereerste punten scoorden en er ook nog eens genoeg actie te zien was vanaf mijn positie zal me ook zonder fotos altijd bij blijven.
Mooi he. Gewoon 2 jaar jongerquote:Op zondag 29 maart 2015 20:06 schreef AF_ het volgende:
Ook nog even hier
Ik wil toch nog even een post wijden aan een van de grootste bazen die Nederland op dit moment te bieden heeft
En dan heb ik het natuurlijk over
[ afbeelding ]
En deze 17 jarige coureur komt natuurlijk uit
[ afbeelding ]
Net zoals zijn vader
En wat hij vandaag heeft gedaan![]()
met deze kekke bolide
[ afbeelding ]
Heeft hij vandaag punten gepakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En daar is zelfs Mark blij mee
En ik dan? Ik mis beidenquote:Op zondag 29 maart 2015 20:24 schreef Geralt het volgende:
[..]![]()
![]()
Jammer dat je nooit de V8's of nog beter de V10'en V12's gehoord hebt live op een circuit. Maargoed, jij was erbij toen Max zijn eerste punten pakte en wij niet.
Geweldig was dat. Je kon met je ogen dicht een rondje volgen als je de baanlayout kende. Dat hoge gejank, hopelijk komt het nog eens terug...quote:Op zondag 29 maart 2015 20:24 schreef Geralt het volgende:
[..]![]()
![]()
Jammer dat je nooit de V8's of nog beter de V10'en V12's gehoord hebt live op een circuit. Maargoed, jij was erbij toen Max zijn eerste punten pakte en wij niet.
Yep. Hij finischte net voor Vettel 👍quote:Op zondag 29 maart 2015 20:36 schreef Geralt het volgende:
Het valt me nu pas op dat Max de enige met een Renault motor is die niet op een ronde gezet is
Dat kan niet.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:54 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Yep. Hij finischte net voor Vettel 👍
Kun je beter SPT / Formula E kijken.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Volledig elektrisch lijkt me wel mooi
Dat viel mij direct op na de finish. Zijn pitstrategie was ook een tikje beter dan die van Sainz.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:36 schreef Geralt het volgende:
Het valt me nu pas op dat Max de enige met een Renault motor is die niet op een ronde gezet is
Herlings won op z'n vijftiende al 2 GP's en heeft er inmiddels 45 op z'n naam. Baas boven baas.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:06 schreef AF_ het volgende:
Ook nog even hier
Ik wil toch nog even een post wijden aan een van de grootste bazen die Nederland op dit moment te bieden heeft
En dan heb ik het natuurlijk over
[ afbeelding ]
En deze 17 jarige coureur komt natuurlijk uit
[ afbeelding ]
Net zoals zijn vader
En wat hij vandaag heeft gedaan![]()
met deze kekke bolide
[ afbeelding ]
Heeft hij vandaag punten gepakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En daar is zelfs Mark blij mee
Ik heb nog live de 1500cc 6 cilinder turbo van Renault in Zandvoort gehoord, in 1977, toen al...quote:Op zondag 29 maart 2015 20:24 schreef Geralt het volgende:
[..]![]()
![]()
Beter in welke context? Sainz startte 15e... Verstappen verloor een plek, Sainz won er 7. Kun je net zo goed zeggen dat Max tegenviel en Sainz een veel betere race dan Max reed.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:56 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat viel mij direct op na de finish. Zijn pitstrategie was ook een tikje beter dan die van Sainz.
Sowieso denk ik dat Max niets gelogen heeft dat Alonso en Button zijn grootste voorbeelden zijn wat betreft de pitstrategiên, nu na 2 races heeft Max Sainz al eigenlijk al 2 keer verslagen. Voornamelijk op de pitstops. De pech van Sainz in Melbourne niet meegerekend.
Maar Jeffrey is geen Limburgerquote:Op zondag 29 maart 2015 20:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Herlings won op z'n vijftiende al 2 GP's en heeft er inmiddels 45 op z'n naam. Baas boven baas.
Ik heb race en Qualy op BBC gekeken, maar daar is de Verstappen verering minstens zo groot hoor. Eddy Jordan ging helemaal los gister toen Verstappen Q3 haalde en ook vandaag tijdens zijn inhaalacties werd ie echt helemaal de hemel in geprezen.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:14 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Dit. Het gaat niet bepaald op de kwaliteit, maar meer om de 'publieks ervaring' oid.
Ben ik trouwens de enige dit zich ergert aan Kamphues? Die vent weet gewoon niets, stelt domme vragen, heeft het alleen over oninteressante zaken. Volgens mij gaan we het hele seizoen horen hoe geweldig getalenteerd Max wel niet is en hoe ongelofelijk hij dat vind.
Serieus? Waarom was hij steward?!quote:Is the FIA so short of suitable candidates that it has to draft in a motorbike racer to be its driver steward. Or was Mick Doohan a last-minute replacement? (Three Times Le Mans Winner) Allan McNish could have stepped in, he was there. Here’s Wikipedia’s summary of Mick’s brief F1 career: “After his success in Grand Prix motorcycle racing he got a chance to test a Formula One race car, the Williams FW19, at Circuit de Catalunya (in Spain) in April 1998. He found the car difficult to drive and crashed against a guard rail.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |