Bloeddtaart?quote:Op zondag 29 maart 2015 18:14 schreef Buurpoes het volgende:
Het is een hartige taart met prei, bloemkool, ham en kaas geworden.
Trouwens, als je pas na 10 minuten voelt dat je in je duim gesneden hebt, is je mes dan scherp genoeg?
De vraag is dan meer, waar zit je bloed allemaal aan?quote:Op zondag 29 maart 2015 18:14 schreef Buurpoes het volgende:
Het is een hartige taart met prei, bloemkool, ham en kaas geworden.
Trouwens, als je pas na 10 minuten voelt dat je in je duim gesneden hebt, is je mes dan scherp genoeg?
Dat viel gelukkig mee.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De vraag is dan meer, waar zit je bloed allemaal aan?
Maar het kan wel een smeerbende gevenquote:Op zondag 29 maart 2015 18:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat viel gelukkig mee.
Anders had ik het misschien ook eerder gezien.
Je had ook een uur minder vandaag natuurlijkquote:
En een gat in de dagquote:Op zondag 29 maart 2015 18:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je had ook een uur minder vandaag natuurlijk
Dat is geen echte koffiequote:
SPOILER: Pittige kipstukjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op zondag 29 maart 2015 18:38 schreef fietsie het volgende:
Ff show-offen met voer....SPOILER: Pittige kipstukjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op zondag 29 maart 2015 18:38 schreef fietsie het volgende:
Ff show-offen met voer....SPOILER: Pittige kipstukjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net vissticks met spinazie en aardappelschijfjes gegeten
Beetje kletsend met mn broertje samen gekookt en de tafel gedekt. Was wel gezellig
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Met sesam en sambal en laos en stukjes maldonzout in het korstjequote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 18:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met sesam en sambal en laos en stukjes maldonzout in het korstje
Ras el hanout ook.quote:
Dat ik ze niet kan proevenquote:
Ik kan ze nog weleens maken hoor, als er een aanleiding is waarbij je ze wel kunt proeven.quote:
Hoort zo'n post niet thuis in KPD?quote:
Oeh, laos en ras el hanoutquote:
en vuurblazen uit mijn mond!quote:
quote:
Ligt aan mijn verziekte hersenenquote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik las 'm op nog een andere manier, goud weekend van goudgele vloeibare makkers.
Op een of andere manier had ik het idee dattie nog nie ver genoeg boven de bar uitsteekt om een dergelijke order te mogen en kunnen plaatsenquote:Op zondag 29 maart 2015 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik las 'm op nog een andere manier, goud weekend van goudgele vloeibare makkers.
Wacht wat, je denkt dat Miniem 16 is?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Op een of andere manier had ik het idee dattie nog nie ver genoeg boven de bar uitsteekt om een dergelijke order te mogen en kunnen plaatsen
Denken niet, maar associatief....quote:Op zondag 29 maart 2015 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wacht wat, je denkt dat Miniem 16 is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |