Hoezo? Peilingen voor de PVV gezien? Nog twijfelen aan domheidquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:36 schreef Greys het volgende:
Het moet haast een grap zijn toch, die naam? Zo dom is toch niemand?
Tsjitsjarda? Zal ik doen!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
schrijf ( o )ma richarda een brief
Als je trouwt in glimmend smurfenblauw, dan kan allesquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:36 schreef Greys het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:25 schreef Greys het volgende:
Echt, je kind de initialen XXS geven, als zoon van een man die steeds als kabouter neer wordt gezet. Godallemachtig.
Zou het? Ik twijfelde even of ze het woord smaak kunnen spellen.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:25 schreef Greys het volgende:
Echt, je kind de initialen XXS geven, als zoon van een man die steeds als kabouter neer wordt gezet. Godallemachtig.
x2quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Yo zat tijdens haar zwangerschap zwaar aan de paddo's, dat kan echt niet anders.
Wel zielig voor het kindjequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 04:45 schreef female81 het volgende:
x2
Xess Xava. Het is gewoon vragen om pesterijen.
Nou ja, zielig, weet je, papa heeft in elk geval geld genoeg om iemand in te huren om iedereen die pest in elkaar te slaan. Hij is alsnog beter af dan 99% van de Djaydons en Priscilloaaaa'squote:Op vrijdag 16 oktober 2015 06:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wel zielig voor het kindjeik vind het ook geen mooie naam.
hoezo nou weer?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 07:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, zielig, weet je, papa heeft in elk geval geld genoeg om iemand in te huren om iedereen die pest in elkaar te slaan. Hij is alsnog beter af dan 99% van de Djaydons en Priscilloaaaa's
welnee. Maar t is wel een ridicule naam. Beeyje zelfde als Lola Lily enzo. Hoe komen ze erop.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 04:45 schreef female81 het volgende:
[..]
x2
Xess Xava. Het is gewoon vragen om pesterijen.
100% NL luisterenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:25 schreef laziness het volgende:
Op 100%NL belden ze met Wes vanochtend. Het was zo'n vaag gesprek dat ik ging twijfelen of het 'm wel echt was.
If so dan wist Wes zelf niet lekker hoe het uit te spreken, was het bedacht door Yo, vond ie het zelf ook niet zo geweldige namen en willen ze er nog wel twee.
Dat is Wesley niet. Ik luister godzijdank niet naar die zender, maar ik zag gister ook al wat op FB voorbij komen. Als je niet door hebt dat dat Wesley niet is, dan ben je wel erg dom hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:25 schreef laziness het volgende:
Op 100%NL belden ze met Wes vanochtend. Het was zo'n vaag gesprek dat ik ging twijfelen of het 'm wel echt was.
If so dan wist Wes zelf niet lekker hoe het uit te spreken, was het bedacht door Yo, vond ie het zelf ook niet zo geweldige namen en willen ze er nog wel twee.
Dan de andere mensen met Tokkienamen? Ja, dat geloof ik toch wel. Doorgaans zou ik bij zo'n naam denken: kansloos, reclassering, nextquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:27 schreef BeeGees het volgende:
[..]
hoezo nou weer?Omdat ze wat geld hebben zijn ze beter af dan 99%? Mag hooen van niet
is niet altijd zo beetje stereotype geworden maar genoeg die zo'n afschuwelijke naam kiezen terwijl ze zelf wel stabiel zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan de andere mensen met Tokkienamen? Ja, dat geloof ik toch wel. Doorgaans zou ik bij zo'n naam denken: kansloos, reclassering, next
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:36 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Dat is Wesley niet. Ik luister godzijdank niet naar die zender, maar ik zag gister ook al wat op FB voorbij komen. Als je niet door hebt dat dat Wesley niet is, dan ben je wel erg dom hoor
Mijn muil viel net open toen ik het las, Accesquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:36 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |