Deze gif. Ik ga hem gebruiken in de KLB SC.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:54 schreef Disker91 het volgende:
Bloodborne bijna platina. Nu maar een run doen met zo weinig mogelijk deaths. Zat met mijn eerste rond de 20/30 denk ik.
Zit te twijfelen om MK te kopen, weer veel vieze dlc praktijken, dus wacht denk ik tot de MK all-in-one edition. Nog spellen over, alleen The Witcher komt er nog zeker weten.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Deze gif. Ik ga hem gebruiken in de KLB SC.
voor helpen heb je geen insights nodig. maar wanneer gaan we nou co-oppen?quote:Op maandag 30 maart 2015 13:39 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik zit daar vast
Wil anderen helpen maar ben insights kwijtgeraakt door disconnections
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:54 schreef Disker91 het volgende:
Bloodborne bijna platina. Nu maar een run doen met zo weinig mogelijk deaths. Zat met mijn eerste rond de 20/30 denk ik.
Zit te twijfelen om MK te kopen, weer veel vieze dlc praktijken, dus wacht denk ik tot de MK all-in-one edition. Nog spellen over, alleen The Witcher komt er nog zeker weten.
[ afbeelding ]
90% van alle games die ik speel, speel ik coopquote:Op maandag 30 maart 2015 16:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
99% van je games heb je t niet nodig, en voor mij is de enige vorm van leuke co-op op de bank, samen , gezellig met een biertje erbij e.d.
Voice controlquote:
mijn bazen playlistsquote:Op maandag 30 maart 2015 17:23 schreef Furdinand het volgende:
Sspotify op de ps4![]()
Iemand een goede playlist voor tijdens het gamen?
als je chips vingers hebt kan het best handig zijnquote:Op maandag 30 maart 2015 17:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wie gebruikt er uberhaupt voice control
Het is jammer dat Netflix zelf geen voice control heeft, zodra je de gebruiker moet kiezen stopt het en moet je de controller gebruikenquote:Op maandag 30 maart 2015 17:58 schreef RRuben het volgende:
[..]
als je chips vingers hebt kan het best handig zijn
Je moet toch dat ding kopen?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:06 schreef Furdinand het volgende:
[..]
voor helpen heb je geen insights nodig. maar wanneer gaan we nou co-oppen?
en dan staat ie uit en dan moet je hem aanzettenquote:Op maandag 30 maart 2015 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is jammer dat Netflix zelf geen voice control heeft, zodra je de gebruiker moet kiezen stopt het en moet je de controller gebruiken
Mijn PS4 gaat automatisch aan vanwege de eject-bug.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en dan staat ie uit en dan moet je hem aanzetten
quote:Op maandag 30 maart 2015 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn PS4 gaat automatisch aan vanwege de eject-bug.
Ja, afgelopen weken echt veel gespeeld op de PS4quote:Op maandag 30 maart 2015 18:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]![]()
Je PS4 regelt wel dat je meer gaat spelen
je controller flapdrolquote:Op maandag 30 maart 2015 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn PS4 gaat automatisch aan vanwege de eject-bug.
Hoezo geen combat waar heb je het overquote:Op maandag 30 maart 2015 12:36 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Geen combat = gay
Maar hey dat vind ik persoonlijk he. Net zoals dat sommige mensen het leuk vinden om doelloos rondjes te rijden of dat de ene weer perse japanse taal wilt hebben![]()
Sonyquote:Op maandag 30 maart 2015 19:21 schreef MMaRsu het volgende:
Je krijgt disconnections in bloodborne als je de suspen resume mode gebruikt
Iets van Turtlebeach is altijd goed.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:13 schreef -Menn0- het volgende:
Wil voor m'n broertje een goede surround sound koptelefoon kopen voor z'n ps4 maar ik heb geen idee welke. Iemand suggesties?
Als je Sony Music had krijg je twee maanden gratis, een gewone nieuwe klant krijgt een maand gratis.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:36 schreef defokkingfoker het volgende:
Wat is het verschil tussen betaalde spotify en de gratis versie? Met de gratis versie kan ik gwn alles beluisteren zonder reclames, dacht dat dat alleen met de betaalde kon?
Laat maar.. Kreeg net mn eerste reclame te horenquote:Op maandag 30 maart 2015 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je Sony Music had krijg je twee maanden gratis, een gewone nieuwe klant krijgt een maand gratis.
Kwam het net zelf tegen via ign. Lijkt me wel een leuke coop gamequote:Op maandag 30 maart 2015 21:22 schreef Shrewd het volgende:
http://www.twitch.tv/ubisoft
PC gameplay wel, maar Rainbow Six dus altijd goed.
Yup de remote functie werkt primaquote:Op maandag 30 maart 2015 22:39 schreef Jimbo het volgende:
wel een kut layout van spotify zeg
maarja,t werkten je kan via je pc of mobiel t nummer veranderen
Jep of binnen de playlist die je luistert skippen/volume regelen, via PS button langer ingedrukt houdenquote:Op maandag 30 maart 2015 22:39 schreef Jimbo het volgende:
wel een kut layout van spotify zeg
maarja,t werkten je kan via je pc of mobiel t nummer veranderen
Kan ook met de telefoonquote:Op maandag 30 maart 2015 22:47 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Jep of binnen de playlist die je luistert skippen/volume regelen, via PS button langer ingedrukt houden
Wat voor vieze dlc praktijken? Dat je goro gratis krijgt als je pre orderd? Big deal, spel blijft zelfde prijs dus win-win.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:54 schreef Disker91 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de 2 weerwolven de trap af en dan allemaal kisten slopen voor verborgen doorgang.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:17 schreef wdn het volgende:
Bloodborne. Sewer. Daar waar je naar beneden kunt om die kruipers te mollen.
Aan de overkant zie ik een item lichtje. Hoe kom ik daar?
quote:Op maandag 30 maart 2015 23:37 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Bij de 2 weerwolven de trap af en dan allemaal kisten slopen voor verborgen doorgang.
De dlc die nu al zijn onthult ter waarde van 30 euro. Zoals de Alien dlc etc. Toen Evolve zoiets deed was iedereen aan het huilen, maar nu hoor je er bijna niemand over (en het is niet eens alleen cosmetisch zoals bij Evolve).quote:Op maandag 30 maart 2015 22:58 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wat voor vieze dlc praktijken? Dat je goro gratis krijgt als je pre orderd? Big deal, spel blijft zelfde prijs dus win-win.
omdat men het weet dat er vanzelf een Komplete Kollektion Edition komt. De personages zijn niet eens af. Voor dertig euro een zooi personages en skins noem ik ook jammer, maar wederom: je hoeft niets. Niemand staat met een gun op je hoofd gericht te eisen dat je het haalt. Koop je of later de complete editie of gewoonweg niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 03:43 schreef Disker91 het volgende:
[..]
De dlc die nu al zijn onthult ter waarde van 30 euro. Zoals de Alien dlc etc. Toen Evolve zoiets deed was iedereen aan het huilen, maar nu hoor je er bijna niemand over (en het is niet eens alleen cosmetisch zoals bij Evolve
Link? Volgens mij staat het record op iets van 2,5 uur zonder de chalice dungeons maar dat is een tijd die voor 99,99% van alle spelers absoluut niet haalbaar is aangezien het een speedrun is. Sterker nog, ik denk dat 90% van alle spelers dan net bij/voorbij de eerste boss is.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:47 schreef KneusTeun het volgende:
bloodborne is dus ook al gecleared in 36 min..... erger nog dam the order!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |