Poes wilde gewoon even vertellen dat de zomertijd ingingquote:Op zondag 29 maart 2015 08:47 schreef Isegrim het volgende:
Oh ja. Dronken ruziënde mensen voor de deur gebeurt hier ook nog wel eens. We wonen vlakbij het centrum.
Poes vond om 02.40 dat het tijd was om op te staan en ging lopen rellen. Dus maar naar de woonkamer gebracht en de deur dicht gedaan.
Hehehehe onze poezen deden dat vroeger ook wel, wachten tot je -echt- goed sliep en dan gaan lopen rennen en vliegen door de slaapkamer...quote:Op zondag 29 maart 2015 09:06 schreef Windigo het volgende:
[..]
Poes wilde gewoon even vertellen dat de zomertijd inging
Kennelijk.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:06 schreef Windigo het volgende:
[..]
Poes wilde gewoon even vertellen dat de zomertijd inging
Doet Flor eigenlijk nooit normaal. Hij slaapt gewoon de hele nacht. Tussen ons in.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hehehehe onze poezen deden dat vroeger ook wel, wachten tot je -echt- goed sliep en dan gaan lopen rennen en vliegen door de slaapkamer...
quote:Op zondag 29 maart 2015 09:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hehehehe onze poezen deden dat vroeger ook wel, wachten tot je -echt- goed sliep en dan gaan lopen rennen en vliegen door de slaapkamer...
Heerlijk toch, is het ten minste echt donkerquote:Op zondag 29 maart 2015 08:49 schreef fietsie het volgende:
Uhuh dan is het vrij logisch. Wij wonen in een dood gehucht met 200 huizen en waar snachts de straatverlichting gewoon uitgaat.
Omdat er niemand op straat is.
Jup. Toen ik deze hut gekocht had kwam mijn broertje met 2 vrienden (electriciens) mijn electra in orde maken (schuur zat op 4x aardedraad in 1 pijpje aangesloten op 2 groepen....) en die sliepen in het nieuwe huis. Zij wonen in de randstad.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heerlijk toch, is het ten minste echt donker
Sterren zien, melkweg zienquote:Op zondag 29 maart 2015 09:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup. Toen ik deze hut gekocht had kwam mijn broertje met 2 vrienden (electriciens) mijn electra in orde maken (schuur zat op 4x aardedraad in 1 pijpje aangesloten op 2 groepen....) en die sliepen in het nieuwe huis. Zij wonen in de randstad.
Ze hadden midden in de nacht besloten maar eens even naar het volgende dorp te gaan lopen in de hoop op een kroeg.... En constateerden toen dat donker hier inhoud -donker-.
quote:Op zondag 29 maart 2015 09:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hier ook herkenbaar(nog steeds Isa die te lui is om uit en in te loggen)
Sterren en de Melkweg zien? Dan moet je naar Amsterdamquote:
Paarse sterrenquote:Op zondag 29 maart 2015 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sterren en de Melkweg zien? Dan moet je naar Amsterdam
Met charmante krassen en korstjes als gevolg?quote:Op zondag 29 maart 2015 10:01 schreef Isegrim het volgende:
Poes heeft een nieuwe ochtendgewoonte - mijn benen aanvallen als ik naar de badkamer ga.
Dat valt mee want ik knip zijn nagels stomp. Het is een devon rex en omdat die zo weinig vacht hebben, krabben ze zich makkelijk open. Tevens wel fijn voor het meubilair.quote:Op zondag 29 maart 2015 10:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met charmante krassen en korstjes als gevolg?
Nou, dan ben je iig geen ezel want die stoot zich nooit twee keer aan dezelfde steenquote:Op zondag 29 maart 2015 11:18 schreef Sunnythesun het volgende:
gisteren vergeten overnight rolls klaar te zetten
![]()
Oh en ik moet leren de bochten die ik maak niet zo af te snijdenHad me van de week al flink gestoten tegen de punt van het bed en deed dat net nog eens op precies dezelfde plek..
![]()
Tot zover mijn ochtend
Ik was liever een ezel geweest geloof ikquote:Op zondag 29 maart 2015 11:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, dan ben je iig geen ezel want die stoot zich nooit twee keer aan dezelfde steen
waarom mag dat tegenwoordig niet meer een tosti heten?quote:Op zondag 29 maart 2015 10:51 schreef Isegrim het volgende:
Ontbijt: grilled cheese sandwiches van oud eigen brood.
Das dubbele boterham en met ham erbij?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
waarom mag dat tegenwoordig niet meer een tosti heten?
Mag dat niet meerquote:Op zondag 29 maart 2015 11:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tosti kan toch ook zonder ham? Als ik in het engels over tosti's praat (dat doe ik regelmatig, want ikquote:
Het klinkt gewoon chiquer.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tosti kan toch ook zonder ham? Als ik in het engels over tosti's praat (dat doe ik regelmatig, want iktosti's), dan noem ik ze ook grilled cheese sandwiches.
Valt me op dat ze op het forum steeds vaker bij de engelse term genoemd worden...
Ja knap. Al kan die sport mij totaal niet boeien. Al heb ik wel deel twee van de race gezien.quote:
Wij hebben het ook helemaal gekeken. Nog nooit eerder gedaan. Ik vond het niet eens vervelend!quote:
Omdat het geen tosti was. Het waren boterhammen met kaas die ik onder de grill had gelegd.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Heet het dan niet een 'cheese melt' om in hippe termen te blijven..quote:Op zondag 29 maart 2015 11:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Omdat het geen tosti was. Het waren boterhammen met kaas die ik onder de grill had gelegd.
ah, ok!quote:Op zondag 29 maart 2015 11:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Omdat het geen tosti was. Het waren boterhammen met kaas die ik onder de grill had gelegd.
Whatever.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heet het dan niet een 'cheese melt' om in hippe termen te blijven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |