Ronde | Datum | Grand Prix | Plaats | Winnaar |
1 | 15 maart | Grand Prix van Australië | Melbourne | Lewis Hamilton |
2 | 29 maart | Grand Prix van Maleisië | Kuala Lumpur | |
3 | 12 april | Grand Prix van Bahrein | Sakhir | |
4 | 19 april | Grand Prix van China | Shanghai | |
5 | 10 mei | Grand Prix van Spanje | Barcelona | |
6 | 24 mei | Grand Prix van Monaco | Monte Carlo | |
7 | 7 juni | Grand Prix van Canada | Montreal | |
8 | 21 juni | Grand Prix van Oostenrijk | Spielberg | |
9 | 5 juli | Grand Prix van Groot Brittannië | Silverstone | |
10 | 26 juli | Grand Prix van Hongarije | Budapest | |
11 | 23 augustus | Grand Prix van Belgie | Spa-Francorshamps | |
12 | 6 september | Grand Prix van Italië | Monza | |
13 | 20 september | Grand Prix van Singapore | Singapore | |
14 | 27 september | Grand Prix van Japan | Suzuka | |
15 | 11 oktober | Grand Prix van Rusland | Sotsji | |
16 | 25 oktober | Grand Prix van Amerika | Austin | |
17 | 1 november | Grand Prix van Mexico | Mexico City | |
18 | 15 november | Grand Prix van Brazilië | Sao Paulo |
Tijd | Training/race | TV station | |
Vrijdag 27 maart | |||
03:00 - 04:30 | Vrije Training 1 | Sport1 - BBC2 | |
07:00 - 08:30 | Vrije Training 2 | Sport1 - BBC2 | |
Zaterdag 28 maart | |||
07:00 - 08:00 | Vrije Training 3 | Sport1 - BBC2 | |
10:00 - 11:00 | Kwalificatie | Sport1 - BBC2 - RTL+ | |
Zondag 18 maart | |||
09:00 | Race | Sport1 - BBC1 - RTL+ |
quote:
twitter:bbcf1 twitterde op zondag 29-03-2015 om 08:15:13Max Verstappen was arguably the standout performer in qualifying. What did you think? http://t.co/CST5ntU0Sx #bbcf1 http://t.co/IiVIb9VIjH reageer retweet
Ik wilde het net zeggen.quote:Op zondag 29 maart 2015 08:38 schreef heywoodu het volgende:
Wat is er met Allard aan de hand?
Vroeger zat ie vaak te lachen, nu zit ie alleen maar chagrijnig te doen en heb ik nog geen glimlach gezien
ja hij is aardig veranderd. In negatieve zin.quote:Op zondag 29 maart 2015 08:38 schreef heywoodu het volgende:
Wat is er met Allard aan de hand?
Vroeger zat ie vaak te lachen, nu zit ie alleen maar chagrijnig te doen en heb ik nog geen glimlach gezien
Maak er maar 7 vanquote:Op zondag 29 maart 2015 08:42 schreef raptorix het volgende:
Weet iemand hoe laat de race afgelopen is? 5 kwartier ongeveer?
Dik anderhalf uurquote:Op zondag 29 maart 2015 08:42 schreef raptorix het volgende:
Als het gaat regenen waarschijnlijk langerquote:Op zondag 29 maart 2015 08:42 schreef raptorix het volgende:
1:31:54.067 in Australië, dus zonder regen 10:35 (zomertijd) en 9:35 (wintertijd).quote:Op zondag 29 maart 2015 08:44 schreef raptorix het volgende:
Mmmmm kut denk dat ik end dan net niet kan zien
Zong die nu echt ''Salami bij tartaar''quote:
Ik ben voor de mooiste auto, Lotus. Maar heb niks met Grosjean en Malledonna.quote:Op zondag 29 maart 2015 08:46 schreef nils7 het volgende:
Als Max niet mee had gedaan was ik voor Sainz geweest :-)
Bitterballen wil ik niet eens aan denken op dit vroege tijdstipquote:Op zondag 29 maart 2015 08:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Zo, koffie ondertussen klaar, de kleine weer in handen van de vrouw, Max op 6, ik mis enkel de bitterballen op tafel. Wat mij betreft beginnen we
Na 2 ronden op 12, je mist niksquote:Op zondag 29 maart 2015 08:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Zo, koffie ondertussen klaar, de kleine weer in handen van de vrouw, Max op 6, ik mis enkel de bitterballen op tafel. Wat mij betreft beginnen we
In die regionen ben je er nooit zeker van of het wel een vrouw isquote:Op zondag 29 maart 2015 08:47 schreef Mano_ het volgende:
Mevrouw is de tekst kwijt en doet maar wat?
doe dan maar kapsalon!quote:Op zondag 29 maart 2015 08:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bitterballen wil ik niet eens aan denken op dit vroege tijdstip
Hihihahahohoe, en waar rijdt Giedo ondertussenquote:
ik ook niet. Heb warme broodjes in de ovenquote:Op zondag 29 maart 2015 08:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bitterballen wil ik niet eens aan denken op dit vroege tijdstip
In jouw achtertuin.quote:Op zondag 29 maart 2015 08:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hihihahahohoe, en waar rijdt Giedo ondertussen
Lekker met bitterballen, mayonaise en mosterd.quote:Op zondag 29 maart 2015 08:49 schreef WEST het volgende:
[..]
ik ook niet. Heb warme broodjes in de oven
Lekker ding welquote:Op zondag 29 maart 2015 08:46 schreef nils7 het volgende:
Als Max niet mee had gedaan was ik voor Sainz geweest :-)
Die komen gewoon zo hier op tafel hoor hahaquote:Op zondag 29 maart 2015 08:47 schreef Sinister-D- het volgende:
nee dat hoort niet op de croissantjes.quote:Op zondag 29 maart 2015 08:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Lekker met bitterballen, mayonaise en mosterd.
Heb z'n handtekening vorig jaar op Spa weten te strikken :-)quote:
Goede tip voor singha wel hehequote:Op zondag 29 maart 2015 08:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
In die regionen ben je er nooit zeker van of het wel een vrouw is
Ik heb alleen nog vissticks in de vriezer, niet echt iets voor bij de koffiequote:Op zondag 29 maart 2015 08:50 schreef nils7 het volgende:
[..]
Die komen gewoon zo hier op tafel hoor haha
Dat je dit jaar op Spa zijn zitje overneemt?quote:Op zondag 29 maart 2015 08:51 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb z'n handtekening vorig jaar op Spa weten te strikken :-)
Gp weekends is 1 van de weinige weekend dat ik zelf extra boodschappen ga doen :-Pquote:Op zondag 29 maart 2015 08:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog vissticks in de vriezer, niet echt iets voor bij de koffie
Die had het druk gedurende het WSR, de meeste mensen kenden enkel hem vanwege zijn niet zo onbekende achternaam. Zelfs bij Beitske Visser was het niet zo druk terwijl die z.g.a. een thuis race hadquote:Op zondag 29 maart 2015 08:51 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb z'n handtekening vorig jaar op Spa weten te strikken :-)
Aha, BBC even vergeten. Thanks, zit klaar. Kijken of Max net zo start als zijn vader.quote:
Hij gaat de Red Bulls inhalen.quote:Op zondag 29 maart 2015 08:55 schreef Bugno het volgende:
[..]
Aha, BBC even vergeten. Thanks, zit klaar. Kijken of Max net zo start als zijn vader.
quote:Op zondag 29 maart 2015 08:55 schreef franklop het volgende:
Hoop stiekem dat Rosberg iets te laat remt zo en daarmee zichzelf en Lewis uit de race ramt
http://video.sport1.nl/main/player ?quote:Op zondag 29 maart 2015 08:55 schreef Fopje het volgende:
Klote Sport 1 go, gisteren de race voor 4 euro gekochten heb geen idee hoe ik moet kijken als ik inlog.
Gelukkig werken de oude gegevens van alwaysonhold ook nog...
Tis niet dat het geen 1000x gezegd is geworden de afgelopen topicsquote:Op zondag 29 maart 2015 08:55 schreef Schunckelstar het volgende:
Godverdomme, dacht dat de start om 10 uur was.., heLe voorbeschouwing gemist
Ik zal halfverwege eens kijken, nu ga ik geen risico's meer nemenquote:Op zondag 29 maart 2015 08:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://video.sport1.nl/main/player ?
Denk dan eerder nog aan Bottasquote:
Inderdaadquote:Op zondag 29 maart 2015 08:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die had het druk gedurende het WSR, de meeste mensen kenden enkel hem vanwege zijn niet zo onbekende achternaam. Zelfs bij Beitske Visser was het niet zo druk terwijl die z.g.a. een thuis race had
Gewoon de andere kanalen (op tv, dus neem aan ook in die app)quote:Op zondag 29 maart 2015 08:59 schreef WEST het volgende:
Ik kan die extra feeds niet vinden op sport1go
nee moeten nog 3 extra feeds zijn. dus 6 in totaal.quote:Op zondag 29 maart 2015 08:59 schreef nils7 het volgende:
[..]
Gewoon de andere kanalen (op tv, dus neem aan ook in die app)
quote:Op zondag 29 maart 2015 08:56 schreef hmmmz het volgende:
ik strooi altijd wat grind door de kamer, geeft toch wat extra sfeer he.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:35 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ga ergens anders lopen zieken als niet niet normaal kan reageren.
Ik was al naar vrouwelijke monteurs aan het zoeken ertussenquote:
Jaquote:
Haha. Check f3 vorig jaar.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:08 schreef Nober het volgende:
Zonder regen kan Max er dus niks van net als Jos.
quote:Op zondag 29 maart 2015 09:08 schreef Nober het volgende:
Zonder regen kan Max er dus niks van net als Jos.
Had al remproblemen, waren tijdens quali nog niet opgelost. Regen hielp hem echt daarquote:Op zondag 29 maart 2015 09:10 schreef VacaLoca het volgende:
Er zit iets niet goed met Max zn auto gok ik. Geen goede afstelling bereikt nogsteeds iig. Hij is wel erg langzaam
Goede zaak, elkaar helpen en niet beconcurreren in deze fase van hun loopbaan.quote:
problemen met de brandstofpomp.quote:
kijk eens op sport.fok.nlquote:
heb ik veel gemistquote:Op zondag 29 maart 2015 09:13 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze hadden nog op jou gewacht, maar het duurde ze te lang...
problemen met de zomertijd?quote:
Te laat, die is al de pit inquote:
Bottes pechquote:
jawel..is teamorder.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik snap het niet, is het geen teamorder dat Max Sainz voorbij moest laten?
Team orders mogen weerquote:Op zondag 29 maart 2015 09:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik snap het niet, is het geen teamorder dat Max Sainz voorbij moest laten?
De beste Zweedse coureur ooit.quote:
Okee wat deed hij? Ik zie dat ze pas in ronde 6 zitten dus veel heb ik niet gemist.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De beste Zweedse coureur ooit.
Ericson stuiterde ersf.quote:
Pirouette het grind in...quote:Op zondag 29 maart 2015 09:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Okee wat deed hij? Ik zie dat ze pas in ronde 6 zitten dus veel heb ik niet gemist.
Eerst bocht gemist en vast in het grind, een Josje.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Okee wat deed hij? Ik zie dat ze pas in ronde 6 zitten dus veel heb ik niet gemist.
Hij probeerde in bocht 1 Hulkenberg voorbij te gaan, maar dat ging niet helemaal goed en toen stond ie erbij als Jos Verstappen zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen pitstop gedaan.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Is de auto van Sainz dan zoveel sneller?
Maar wel de beste Mexicaan van het startveldquote:Op zondag 29 maart 2015 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is Perez een ongelooflijke frotcoureur.
Nee, Kvyat ging wijd na de herstart en verstappen ging er voorbij.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:17 schreef franklop het volgende:
euh heeft Max Kvyat te vroeg ingehaald? Zat erachter tijdens SC en voor s/f er al voorbij
Zelfs de beste coureur uit Noord-Amerika die nu rijdt.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar wel de beste Mexicaan van het startveld [ afbeelding ]
Die smileyquote:
Is dat die regel dat ze voor bepaalde lijn (niet s/f) mogen inhalen? Dacht dat het wel erg vroeg was namelijkquote:Op zondag 29 maart 2015 09:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, Kvyat ging wijd na de herstart en verstappen ging er voorbij.
quote:Op zondag 29 maart 2015 09:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Telkens als in Sainz en Hamilton zie denk ik dat Max langs Rosberg is
halve seconde sneller dan Massa nuquote:Op zondag 29 maart 2015 09:21 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Hij kan beter zorgen dat ie sneller is dan de mannen voor hem.
Het design van de site laat wel te wensen over. Zelfs met een 1200px hoog scherm past LT er niet fatsoenlijk op.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:20 schreef VacaLoca het volgende:
Formula1.com heeft in hun f1 access zo'n performance rating op basis van throttle, aggression, steering, braking en aggression. Max scoorde daar al stuk hoger op dan Sainz in Australië maar ook nu weer. Benieuwd hoe ze dat precies meten
MOet?quote:Op zondag 29 maart 2015 09:21 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Moet nog de pits in he, iedereen buiten top 5 is al in de pits geweest.
Eerste safetycar line na de pitingang.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Is dat die regel dat ze voor bepaalde lijn (niet s/f) mogen inhalen? Dacht dat het wel erg vroeg was namelijk
Sainz ook dus Max weer op P6.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:23 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
HUL en GRO moeten nog pitten, indien niet te veel verschil is dat gunstig voor Max straks.
Loopt wel snel uit op de mannen achter hemquote:
Williams is gewoon veel sneller, 2e of 3e team van het veld. Hij gaat wel sneller dan Massa en iedereen zo'n beetje achter hem nuquote:
Waar?quote:Op zondag 29 maart 2015 09:24 schreef VacaLoca het volgende:
Max zelfs hoogste performance rating van iedereen volgens mij. Iedereen zit op een 5-6je en Max op 7.5.
Het zal
Dat hij dat maar bij Hamilton gedaan had.quote:
het is helemaal cut, die LTquote:Op zondag 29 maart 2015 09:25 schreef Zorro het volgende:
LT had vorige race toch nog gewoon de onderlinge verschillen? Hebben ze ook al weggehaald
Op hard. De rest op mediums.quote:
Die kan er helemaal geen klote van joh.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:27 schreef franklop het volgende:
Zie Sainz zich ook al regelmatig verremmen.
Zette de deur gewoon wagenwijd open voor Rosbergquote:Op zondag 29 maart 2015 09:27 schreef franklop het volgende:
Op medium, die dit weekend duidelijk sneller zijn dan de harde band, waar Mercedes nu op rijdtquote:
O wacht, andere banden.quote:
komt vanzelf. Als die banden op zijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:29 schreef Nober het volgende:
Ze kunnen die drie die nog niet binnen zijn geweest niet eens inhalen. Wat een prutsers!
Ja zit iets niet lekker met differentieel van de torro oidquote:Op zondag 29 maart 2015 09:27 schreef franklop het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |