Lopende advertentie inderdaad.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
"kijk wat er van komt als je geen voorbehoedsmiddel gebruikt"
Inderdaad, ik trek de kar door met mijn superieure zaad nieuwe generaties te creerenquote:Op zondag 29 maart 2015 11:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreemd, als iemand geen voorbehoedsmiddel nodig heeft ben jij het wel
quote:Op zondag 29 maart 2015 11:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad, ik trek de kar door met mijn superieure zaad nieuwe generaties te creeren
quote:Op zondag 29 maart 2015 11:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad, ik trek de kar door met mijn superieure zaad nieuwe generaties te creeren
Heb je nog gezopen, vriend?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik bedoelde hem anders... bruut
Is Working_Class_Hero een drinker?quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 12:05 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Is Working_Class_Hero een drinker?
Heerlijk tochquote:Op zondag 29 maart 2015 12:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
af en toe een biertje is geen zuipen
Pas geleden nog. Op fok...quote:Op zondag 29 maart 2015 12:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
af en toe een biertje is geen zuipen
Jij was gisteravond dronken dus wat is je puntquote:
Ik was helemaal niet dronken?quote:Op zondag 29 maart 2015 12:16 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Jij was gisteravond dronken dus wat is je punt
De OPquote:
Ja af en toe dronken eindigen na wat bier met collega's maakt je geen drinker, dat is pas als je dat kan zonder merkbare effectenquote:
Geen levenquote:Op zondag 29 maart 2015 12:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
130 posts per dagje haalt stijn nog in
Baas 100 per dagquote:
Zwaalfquote:Op zondag 29 maart 2015 12:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit was bij twaalfduizend
ONZ / Wat rijmt er op twaalf?
Dat heb je nog gezegd in dat topic zie ikquote:
Ohquote:Op zondag 29 maart 2015 12:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat heb je nog gezegd in dat topic zie ik
Tis er ook wel weer voor ja.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Same.
Moet dingen doen, maar wil alleen maar eten en in bed liggen.
Goed geprobeerd welquote:Op zondag 29 maart 2015 11:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik bedoelde hem anders... bruut
Geen probleem. Ik doe het met liefdequote:
Ik doe jou met liefdequote:Op zondag 29 maart 2015 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed geprobeerd welVond hem wel aardig.
[..]
Geen probleem. Ik doe het met liefde
Het verbaast me dat hij functioneert zoals hij doet.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:05 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Is Working_Class_Hero een drinker?
Haha, nee..quote:Op zondag 29 maart 2015 13:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb je nog wat gebakken gisteren?
Wat ben je toch een goede vader.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Net samen met Teun de Rucola uit de Albert Heijn moestuin verpotde aarde zit tot aan het plafond
Dan blijf je hier gewoon en doe je een 'ik heb een chick gehosseld dus nu ben ik volwassen'-gimmick.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:59 schreef MAHL het volgende:
Volgens Der_Mann moest ik ook eens in de SC gaan postenWel een beetje spannend en intimiderend hoor. Jullie zijn geloof ik een hele hechte groep, wat als ik er niet goed in kom en jullie me gaan plagen en buiten sluiten?
Dat was vroeger, tegenwoordig provoceren je tot je met kanker scheldt, lichten we Fylax in en smeren we je een ban aan. Sorry man, niet persoonlijk, gewoon de regels.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:59 schreef MAHL het volgende:
Volgens Der_Mann moest ik ook eens in de SC gaan postenWel een beetje spannend en intimiderend hoor. Jullie zijn geloof ik een hele hechte groep, wat als ik er niet goed in kom en jullie me gaan plagen en buiten sluiten?
misschien kom je net op tijd.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:59 schreef MAHL het volgende:
Welkom Mahlquote:Op zondag 29 maart 2015 13:59 schreef MAHL het volgende:
Vind overigens wel dat je eerst een haxball-ontmaagding moet ondergaan ;$ ;$quote:Op zondag 29 maart 2015 13:59 schreef MAHL het volgende:
Ja tyf maar weer opquote:Op zondag 29 maart 2015 13:59 schreef MAHL het volgende:
MAHLquote:Op zondag 29 maart 2015 13:59 schreef MAHL het volgende:
beter doet ie origineelquote:Op zondag 29 maart 2015 14:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan blijf je hier gewoon en doe je een 'ik heb een chick gehosseld dus nu ben ik volwassen'-gimmick.
een paar pics/gifs van geile chickies zou niet misstaanquote:Op zondag 29 maart 2015 14:12 schreef MAHL het volgende:
Meteen weer allemaal mensen die op me gaan duiken en intimiderend doenZo eng. En er zitten ook niet eens vrouwen tussen
Wat moet ik doen als ontgroening?
Sinds wanneer is dat een gimmick geworden?quote:Op zondag 29 maart 2015 14:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan blijf je hier gewoon en doe je een 'ik heb een chick gehosseld dus nu ben ik volwassen'-gimmick.
Die zijn er wel, DjeDje bijvoorbeeld. Maar Morti lijkt een beetje bang dat een hosselbaas als jij zijn chickie af komt pakken.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:12 schreef MAHL het volgende:
Meteen weer allemaal mensen die op me gaan duiken en intimiderend doenZo eng. En er zitten ook niet eens vrouwen tussen
![]()
Naar de meet komen volgende week zaterdag.quote:Wat moet ik doen als ontgroening?
Sinds Hermann dat wel leuk leek.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een gimmick geworden?
dat was mijn zeer succesvolle gimmick voor een weekquote:Op zondag 29 maart 2015 14:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een gimmick geworden?
wat zit je SideEffect te vergetenquote:Op zondag 29 maart 2015 14:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
We hebben DjeDje als SC prinses.... en HOTH als boze heks en Willoow als giftige appel
quote:Op zondag 29 maart 2015 14:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een paar pics/gifs van geile chickies zou niet misstaan
quote:Op zondag 29 maart 2015 14:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een paar pics/gifs van geile chickies zou niet misstaan
Oeh, vertel.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat was mijn zeer succesvolle gimmick voor een week
ik vind dat je niet zo chagrijnig moet doen, Mortiequote:Op zondag 29 maart 2015 14:15 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]ga naar beeg.com als je zoiets wil zien
quote:
Dat is toch die chick uit Dexter?quote:Op zondag 29 maart 2015 14:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind dat je niet zo chagrijnig moet doen, Mortie
[..]
[ afbeelding ]
ehaehahehahe bierr en tietuhhh xdddd ueuehhe.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:15 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]ga naar beeg.com als je zoiets wil zien
Geen frikandellen????quote:Op zondag 29 maart 2015 14:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ehaehahehahe bierr en tietuhhh xdddd ueuehhe.
het is alweer een tijdje geleden. ik had DjeDje, een hele mooie dame, succesvol gehosseld in dit topic. ik besloot dat ik volwassen was geworden en ging alleen nog maar als een ekte volwassene posten. mensen werden boos wat mij veel deugd deed, en na een weekje besloot ik om ermee te stoppen. mijn hoogtepunt was uiteraard een interview op de weblog met Fylax.quote:
Gvd ik blij dat die gymtopics eindelijk zijn opgetyft uit KLB, ga je er in de SC over beginnenquote:Op zondag 29 maart 2015 14:18 schreef Hadtjememaar het volgende:
Ik ga nu naar gym zal ik jullie daar op de hoogte houden
Je bent niet volwassen meer?quote:Op zondag 29 maart 2015 14:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is alweer een tijdje geleden. ik had DjeDje, een hele mooie dame, succesvol gehosseld in dit topic. ik besloot dat ik volwassen was geworden en ging alleen nog maar als een ekte volwassene posten. mensen werden boos wat mij veel deugd deed, en na een weekje besloot ik om ermee te stoppen. mijn hoogtepunt was uiteraard een interview op de weblog met Fylax.
ja maar je hoort haar te herkennen uit Chuckquote:Op zondag 29 maart 2015 14:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is toch die chick uit Dexter?
Dat is echt een lekker wijf
ik ben nu volwassen op een leuke manierquote:Op zondag 29 maart 2015 14:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je bent niet volwassen meer?
Chuck?quote:Op zondag 29 maart 2015 14:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar je hoort haar te herkennen uit Chuck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |